اشتراک گذاری

آبخوردگی پنل تلویزیون سونی

تلویزیون ها یکی از حساس ترین وسایل پرکاربرد در هر منزل ، ادارات و … می باشند. تمامی عملکرد این دستگاه و کارایی آن سالم بودن پنل تلویزیون وابسته است. آبخوردگی پنل تلویزیون سونی یکی از رایج رتین مشکلاتی است که برای این دستگاه به وجود می آید و باعث دو نیم شدن تصویر در تلویزیون، بهم خوردگی ترکیب رنگ ها و … در تلویزیون می شود. 

تعمیرات و تعویض پنل تلویزیون سونی باید تنها توسط مهندسان و متخصصان انجام شود. عدم عملکرد این بخش از تلویزیون کارایی این دستگاه را مختل کرده و کاربر را با نگرانی های بسیاری مواجه می کند. استفاده از اسپری های پاک کننده و اسپری کردن مستقیم آن ها بر روی پنل تلویزیون یکی از دلایلی است که اختلال آبخوردگی پنل تلویزیون سونی را به وجود می آورد. 

به یاد داشته باشید در صورت مشاهده ی هر گونه اختلال در دستگاه تنها به واحد تعمیرات تلویزیون مراجعه کنید. در ادامه به بررسی تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون سونی و نکات مهم در تعمیر و تعویض پنل تلویزیون سونی می پردازیم. همراه ما باشید.

آبخوردگی پنل تلویزیون سونی

تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون سونی

تعمیر پنل تلویزیون سونی در صورت آبخوردگی و نفوذ مایعات به داخل پنل تنها توسط متخصصان حرفه ای امکان پذیر است. تیم فعال در واحد تعمیر تلویزیون سونی به دلیل بهره مندی از بهترین تجهیزات و امکانات می توانند در مدت زمانی کوتاه این قطعه را تعمیر کنند. تعویض این قطعه با نمونه ی اورجینال توسط کادر فنی واحد تعمیرات تلویزیون سونی امکان پذیر است. متخصصان به دلیل آشنایی کامل با پیچیدگی ها  حساسیت های این قطعه فرآیند تعمیرات را در مدت زمانی کوتاه ارائه می کنند.

نشانه های ظاهری آب خوردگی صفحه تلویزیون سونی

آبخوردگی صفحه تلویزیون سونی و دیگر برندها، علائم ظاهری دارد که باید به آنها توجه کنید. ایجاد نوارهای سفید یا مشکی روی تصویر، خطوط رنگی عمودی، تفاوت روشنایی در دو نیمه راست و چپ تلویزیون و سیاه شدن و دو تایی شدن تصویر، بخشی از مهم ترین نشانه های ظاهری آب خوردگی صفحه تلویزیون سونی هستند. 

همچنین اگر تصویر کند شده و به حالت آهسته و اسلوموشن نمایش داده می شوند و هاله ای از تصویر قبلی در تصویر بعدی دیده می شود، باید نسبت به آب خوردگی پنل مشکوک شده و هرچه زودتر مسئله را بررسی کنید. بهتر است در این شرایط با تیم تعمیرات تلویزیون سونی در محل تماس بگیرید تا ضمن مراجعه به آدرس شما، دستگاه را عیب یابی و تعمیر کنند.

نکات مهم در تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون سونی

همان طور که می دانید پنل وظیفه ی نمایش تصاویر در تلویزیون را بر عهده دارد. به همین جهت برای حفظ کیفیت دستگاه  در صورت شکستگی پنل لازم است آن را با یک مدل اورجینال جایگزین کنید. بد نیست بدانید پنل ها جز در موارد محدودی قابل تعمیر نیستند. همچنین هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون  به مراتب بالاتر از جایگزین کردن آن با یک نمونه ی اورجینال است. 

بنابراین یکی از نکاتی که باید برای تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون سونی در نظر داشته باشید استفاده از پنل اورجینال می باشد. پنل های اورجینال کیفیت رنگ در تصاویر را حفظ می کنند و آن ها را با بالاترین کیفیت به کاربران نمایش می دهند. از دیگر نکات مهم برای تعمیرات پنل می توان به استفاده از کادر فنی مجرب اشاره کرد. تیم فنی مجرب به دلیل بهره مندی از اطلاعات مورد نیاز برای تعمیرات تلویزیون می توانند این قطعه را در مدت زمانی کوتاه تعمیر کنند.

تعمیرات تلویزیون سونی

تعمیرات انواع تلویزیون سونی در واحدی مجزا انجام می شود. متخصصان این واحد به دلیل بهره مندی از اطلاعات فنی برای تعمیرات می توانند تعمیر این قطعه را به درستی انجام دهند. تلاش تیم تعمیراتی در این واحد بر ترمیم و تعمیر پنل تلویزیون می باشد. لازم به ذکر است که پنل های شکسته ی تلویزیون قابل تعمیر هستند اما هزینه ی تعمیرات آن ها معادل با خرید یک پنل جدید است. بنابراین بهتر است به جای تعمیر پنل شکسته برای خرید یک پنل جدید اقدام کنید. تعویض پنل تلویزیون ال سی دی از تخصصی ترین خدماتی است که در این واحد ارائه می شود.

  واحد های تعمیرات تلویزیون

نمایندگی تلویزیون در راستای جلب رضایت مشتریان تمام خدمات مورد نیاز کاربران را ارائه می کند. فروش انواع تلویزیون به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر انجام می شود. تمامی خدمات ذکر شده در ضمانت نامه با مراجعه به این نمایندگی قابل دریافت می باشد. انواع تلویزیون در برند های مختلفی مثل ال جی ، سونی، سامسونگ، توشیبا و سایر برند های معتبر در این نمایندگی به فروش می رسند. 

حضور مشاوران در این مجموعه از دیگر امتیازات آن به شمار می رود ، مشتریان می توانند با مراجعه به این نمایندگی تمام اطلاعات فنی محصولات مورد نیاز خود را از مشاوران دریافت کنند. واحد تعمیرات تخصصی تلویزیون در این نمایندگی در بخشی جدا فعالیت می کند. تعمیرات انواع تلویزیون های ال ای دی  و ال سی دی در این واحد انجام می شود. متخصصان این واحد به دلیل بهره مندی از دانش و مهارت مورد نیاز برای تعمیرات می توانند انواع عیوب تلویزیون ها در برند های مختلف را تعمیر کنند.

واحد های تعمیرات تلویزیون
4/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید