اشتراک گذاری

آمپلی فایر تلویزیون

آمپلی فایر تلویزیون بخشی از دستگاه است که سرویس های مربوط به صدا را حمایت و پشتیبانی می کند. این بخش به شکل آیسی در تلویزیون جاسازی شده است که با MCU ارتباط مستقیم دارد. آیسی آمپلی فایر وظیفه تقویت صدا را بر عهده دارد. تغذیه آیسی آمپلی فایر تلویزیون با ولتاژ 5 است. آیسی مورد نظر با بلندگوهای دستگاه نیز ارتباط مستقیم دارد. 

تعمیر این بخش از تی وی هم مانند سایر بخش ها نیازمند بررسی و ارزیابی های دقیق و موشکافانه است. چنین ارزیابی تنها در یک مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون ممکن خواهد بود. لذا توصیه اکید داریم که در انتخاب مرکز تعمیرات برای دستگاه خود وسواس گونه عمل کنید و به هر مرکز مدعی اعتماد نکنید.

آمپلی فایر تلویزیون

خرابی آمپلی فایر تلویزیون چه مشکلات را دربر دارد؟

در مسیر آمپلی فایر تلویزیون بلندگو ها و سلف هایی وجود دارند. خرابی بلندگوها و سلف هایی که در مسیر خروجی صدا هستند، باعث می شوند که بلندگوهای دستگاه صدا را پخش نکنند. باید بدانید که آیسی آمپلی فایر مبدل دیجیتال به آنالوگ است. در حقیقت نداشتن صدا یا قطع و وصل شدن صدای تلویزیون ممکن است در خرابی آیسی و المان هایی ریشه داشته باشد که با آیسی صدا در ارتباط هستند.

تعمیر آمپلی فایر تلویزیون

اگر خرابی آمپلی فایر تلویزیون محرز شود با تعویض بلند گو یا تعویض سلف و خازن که در مسیر آیسی صدا قرار دارد، کیفیت صدا بهبود خواهد یافت. در غیر این صورت باید آیسی آمپلی تعویض شود. همواره به یاد داشته باشید که نداشتن ابزارهای حرفه ای و تخصص کافی منجر به ایجاد خسارات جبران ناپذیری به قطعات و برد اصلی آمپلی فایر خواهد شد. 

لذا حتما برای اجرای تعمیرات تخصصی از یک مرکز معتبر و مجاز کمک بگیرید. تعمیر این قطعه یا تعویض آن باید در یک مرکز معتبر و استاندارد انجام شود تا اصول اولیه تعمیرات تی وی و اصول اختصاصی تعمیر آمپلی فایر تلویزیون رعایت شود.

خدمات واحد تعمیر آمپلی فایر تلویزیون

  • عیب یابی و تعمیر مدار تقویت صوت در آمپلی فایر
  • تعمیر قطعات معیوب و آسیب دیده روی برد اصلی آمپلی فایر
  • تعمیر برد اصلی آمپلی فایر انواع تلویزیون
  • رفع مشکل خش خش کردن صدای باندها
  • رفع مشکل قطع شدن صدا
  • تعمیر آی سی های آمپلی فایر انواع تلویزیون
  • رفع مشکل وجود نویز در صدا در واحد تعمیر آمپلی فایر تلویزیون
  • رفع مشکل قطع و وصل شدن صدا هنگام افزایش ولوم
  • تعمیر خازن های آسیب دیده آمپلی فایر انواع تلویزیون
  • تعویض خازن های آسیب دیده آمپلی فایر انواع تلویزیون
  • تعویض سلف آمپلی فایر انواع تلویزیون
  • تعمیر مدارات آسیب دیده آمپلی فایر انواع تلویزیون

تعمیرات تلویزیون در منزل

خدمات واحد تعمیرات تلویزیون در منزل بسیار متنوع و کاربردی است. می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر تلویزیون تعمیراتی مجموعه ای از بهترین خدمات را در منزل و محل مورد نظر خود دریافت کنید. این سرویس به کاربر این فرصت طلایی را می دهد که بدون حمل و جابه جایی دستگاه خود، سلامت دستگاه را بازگرداند. در این سرویس مهم نیست که شما کاربر کدام برند و کدام مدل از تی وی ها هستید. با مرکز تماس می گیرد و نوع و برند دستگاه خود و مشکل موجود را عنوان می کنید و الباقی کار را به کارشناس مربوطه واگذار می کنید.

او پس از انجام هماهنگی های اولیه در اسرع وقت، تعمیرکار مناسب را همراه با تجهیزات لازم به منزل شما اعزام خواهد کرد. حمل و جابه جایی انواع تی وی ها همواره برای کاربران یک دغدغه اساسی بوده است. جدا از این موضوع که این حمل و جابه جایی می تواند هزینه بر باشد، ممکن است آسیب های اضافه دیگری را نیز به دستگاه وارد کند. 

لذا بیشتر کاربران تمایل دارند که از خدمات سرویس در محل تلویزیون استفاده کنند. به این ترتیب نه تنها در زمان و هزینه های آنها صرفه جویی می شود، بلکه می توانند بر اجرای مسیر تعمیرات نیز نظارت داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩