اشتراک گذاری

برترین تلویزیون های سامسونگ

تکنولوژی هر روز به بخش جدیدی از علم قدم می گذارد و مدت هاست که هر ماه و هر سال افسانه ها واقعی می شوند و ما همچنان به امکان رخ دادن بعضی اتفاقات شک می کنیم! فناوری صفحه های نمایش و صنعت تلویزیون سازی در همه شرکت ها و مخصوصا سامسونگ در 2024 هم زوایای جدیدی از تکنولوژی را به ما نشان دادند. در این مطلب می خواهیم بهترین تلویزیون های سامسونگ در 2024 را بهتر بشناسیم.

بهترین تلویزیون های 2024 سامسونگ

بهترین تلویزیون های سامسونگ | رویداد CES

سامسونگ در بزرگ ترین رویداد فناورانه دنیا  در سال 2024 از محصولات فوق العاده ای رونمایی کرد. بین همه محصولات مختلف این شرکت تلویزیون هایی که با فناوری های Neo QLED و هوش مصنوعی همراه بودند، بدون شک در فهرست بهترین تلویزیون های سامسونگ و دنیا تغییر ایجاد کردند. سامسونگ در این رویداد تلویزیون های سری D خود را رونمایی کرد که در این مطلب آن ها تا حد امکان معرفی می کنیم.

این مقاله برای شما مفید است: 👈 راهنمای استفاده از تلویزیون سامسونگ 👉

تلویزیون های با نمایشگر Neo QLED:

  • QN90D در اندازه های 43 تا 98 اینچ
  • QN85D در اندازه های 55 تا 85 اینچ

تلویزیون های OLED:

  • S95D
  • S90D

نکات قابل توجهی که درمورد همه این تلویزیون ها صدق می کند، این است که همه از روزولوشن های فوق العاده 4K و 8K برخوردار هستند. همچنین همگی هوشمندند و این بار در کنار سیستم عامل معروف تایزن، از هوش مصنوعی که تم قالب تکنولوژی های این سال هاست، بهره می برند. درمورد کیفیت صدای این تلویزیون ها هم با وجود قابلیت Active Voice Amplifire Pro حرفی باقی نمی ماند.

بهترین تلویزیون های سامسونگ | QN90D و QN85D

جلوه برجسته ویترین تلویزیون های سامسونگ QN90D است که هم از لحاظ صدا و هم از بعد تصویر از همه فناوری های قبلی سامسونگ یک پله بلند بالاتر است. به همین دلیل جای دادن آن در بالای فهرست بهترین تلویزیون های سامسونگ کاملا منطقی است.

سامسونگ با تلویزیون های Neo QLED در حالی که هر کدام از برندهای ال جی و سونی راهبرد خاص خودشان درمورد نمایشگر دارند، در مسیری کاملا متفاوت به سمت تقویت mini LED ها قدم برمی دارد. با این تلاش سامسونگ نمایشگرهایش را کاملا وارد قلمرو رزولوشن 8K کرده و این در حالی است که این رزولوشن تا چند سال پیش بسیار دست نیافتنی و بی نهایت لوکس بود.

اینو بخون به کارت میاد :  👈 معرفی تلویزیون های گیمینگ سامسونگ 👉

صدای این تلویزیون ها هم به کمک قابلیت Active Voice Amplifire Pro به خوبی تقویت شده. در نهایت نسخه جدید سیستم عامل تایزن در کنار هوش مصنوعی و قابلیت Smart connect، QN90D از خانواده QNDها را حسابی از نظر نرم افزاری هم تامین کرده و با وجود نرخ نوسازی 120 هرتز و طراحی زیبا، همه چیز را در حق کاربر ادا کرده است.

QN85D هم با طراحی ظریف، اما مستحکمی دارد با ارائه کیفیت 4K و پشتیبانی از فناوری های صوتی و نرم افزاری مشابه برادر بزرگ خود، گزینه مناسبی برای کسانی است که نمی خواهند بودجه خیلی زیادی برای تهیه تلویزیون در نظر بگیرند. البته سامسونگ هنوز قیمت های قطعی را اعلام نکرده است، اما با توجه به کیفیت نمایشگر حدس زدن قیمت QN85D بعید نیست.

بهترین تلویزیون های سامسونگ | S90D و S95D

سامسونگ در مدل های اس 90 دی، یک پایه پلاستیکی را در وسط قرار داده و با حاشیه ها و ضخامت بسیار پایین این مدل ها طراحی بسیار زیبا و خیره کننده ای را انجام داده است. تایزن و هوش مصنوعی همچنان در این مدل ها نیز یکه تازی می کنند و صدای 120 واتی و نرخ نوسازی 144 هرتزی نیز شرایط را برای استفاده گیمینگ از این تلویزیون به حد اعلا می رساند.

نمایشگر این تلویزیون OLED است و از رنگ های HDR نیز پشتیبانی می کند تا گیمیرهای طرفدار برند سامسونگ به راحتی بتوانند تلویزیون مد نظرشان را از میان بهترین تلویزیون های سامسونگ انتخاب کنند.

در اس 95 دی شرایط حتی فوق العاده تر هم می شود! طراحی چشم نواز، شدت صدای بالا و هوش مصنوعی مشترک میان همه این خانواده را که کنار بگذاریم، متوجه نمایشگر OLED و 8K این تلویزیون می شویم که حتی از HDR10 و HDR10+ نیز پشتیبانی می کند. این فناوری کیفیت رنگ و عمق بیشتری به تصویر می بخشند و در کنار نرخ نوسازی 144 مشابه S90D همه چیز را برای لذت بردن از S95D آماده می کنند.

این نکات هم بدیهی هستند، اما اگر می خواهید مطمئن شوید باید اضافه کنیم که این تلویزیون از بلوتوث، وای فای و فناوری Smart connect نیز پشتیبانی می کند. به محض ورود به بازار جهانی می توانید از اندازه های تلویزیون های سری SD نیز مطلع شوید.

این مقاله برای شما مفید است 👈 تعمیر تلویزیون سامسونگ در امیر آباد تهران 👉

بهترین تلویزیون های 2018 سامسونگ

شرکت کره ای سامسونگ در تلویزیون های جدید خود از فناوری QLED استفاده کرده است. برترین تلویزیون های ۲۰۱۸ سامسونگ در اواخر سال ۲۰۱۷ معرفی گردیده ولی از اوایل ۲۰۱۸ وارد بازار تکنولوژی شده اند. همین امر باعث شده است تا این تلویزیون ها در لیست برترین های ۲۰۱۸ قرار گیرند. تلویزیون های معرفی شده با سیستم عامل تایزن راه اندازی می شوند و ویژگی های هوشمند خوبی دارند.

برترین تلویزیون های ۲۰۱۸ سامسونگ

نکاتی درباره برترین تلویزیون های ۲۰۱۸ سامسونگ

از نکات بارز فناوری QLED در برترین تلویزیون های ۲۰۱۸ سامسونگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این تلویزیون ها بهترین ابزار برای پخش محتوای HDR است.

  • طول عمر این نوع از تلویزیون ها زیاد می باشد.

  • جالب تر اینکه قیمت آنها نسبت به OLED کمتر است.

تلویزیون سامسونگ Q7F

تلویزیون Q7F یکی از برترین تلویزیون های ۲۰۱۸ سامسونگ است که کیفیت ۴K دارد. تکنولوژی جدید QLED در این تلویزیون استفاده شده است. این تکنولوژی با ایجاد حجم صد درصدی رنگ، تصاویر فوق العاده ای را با عمق و جزئیات بیشتر به نمایش می گذارد. کیفیت این تلویزیون به گونه است که دیگر نیاز به تغییرات دستی در تنظیمات شدت نور و زاویه های متفاوت ندارد. تلویزیون سامسونگ Q7F خیلی روشن و پر نور نیست، ولی رنگ ها را بهتر از هر تلویزیون دیگری تولید می کند. این تلویزیون اسمارت است و سیستم عامل تایزن دارد. به سهولت از طریق WIFI و LAN به اینترنت متصل می شود. ظاهر Q7 به دلیل ضخامت کم، بسیار زیباست و همه پورت های آن در یک جعبه جداگانه گنجانده شده است. فقط دو کابل به تلویزیون وصل می شود که استحکام خوبی دارد.

تلویزیون سامسونگ Q7F

تلویزیون سامسونگ Q8C

تلویزیون Q8C یکی دیگر از برترین تلویزیون های ۲۰۱۸ سامسونگ با کیفیت ۴K محسوب می شود. این تلویزیون از فناوری کوانتوم دات بهره می برد. Q8C با عمق بیشتر و کنتراست خیره ‌کننده، تصویری شگفت‌ انگیز با بهترین کیفیت ارائه می دهد. با فناوری Q HDR در این تلویزیون، تمام جزئیات پنهان در سایه‌ های تاریک یا در روشنایی زیاد به رنگ سفید، به نحو احسنت قابل تشخیص است. Q8C زاویه دید خوبی دارد و علاوه بر این صدای خارق العاده با قدرتی شگرف ارائه می دهد. از طریق بلوتوث به هدفون وصل می شود. از یک ریموت کنترل با پد لمسی یا توپی هوشمند استفاده می کند. زیبایی مدرن تلویزیون Q8C هم روی پایه و هم روی دیوار، به‌ دلیل برخورداری از نمای صاف و صیقلی و قابل رؤیت نبودن اتصالات چشمگیر و عالی جلوه می کند.

تلویزیون سامسونگ Q8C

تلویزیون سامسونگ MU7350

تلویزیون منحنی MU7350 از برترین تلویزیون های ۲۰۱۸ سامسونگ و مشابه همتایان خود با کیفیت ۴K می باشد. تجربه ای بی نظیر از وضوح و شفافیت تصویر و جزئیات پنهان در بخش های نورانی صفحه با این تلویزیون به بیننده القا می شود. با فناوری PurColour در این تلویزیون تجربه جدیدی از رنگ های طبیعی خواهید داشت. همچنین HDR باعث شده تا نرخ کنتراست تلویزیون و رنگ‌ های مشاهده شده گسترش یافته و تصویری واقعی‌ و طبیعی را شاهد باشید. سیستم عامل MU7350 تایزن است و با ریموت کنترل جادویی استفاده از امکانات تلویزیون را جذاب تر کرده است. تلویزیون جدید سامسونگ با نمایشگر منحنی زیبا و خاص خود فضای اطراف را جلوه داده و طراحی زاویه دید را گسترده تر می نماید.

تلویزیون سامسونگ MU7350

تلویزیون سامسونگ MU8500

یکی دیگر از برترین تلویزیون های ۲۰۱۸ سامسونگ تلویزیون هوشمند MU8500 4K است. از ویژگی های این تلویزیون روشنایی بیش از حد متوسط آن است که دارای کیفیت تصویر خوب و تاخیر ورودی کمی است. این تلویزیون طراحی منحنی زیبایی دارد و قادر به نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها مناسب برای محتوای HDR اشباع شده است. یکی از معایب MU8500، این است که کیفیت تصویر آن در برخی زوایا کاهش می یابد و لوکال دایمینگ کمتری در آن اجرا می شود. نسبت کنتراست بالا با یکنواختی مناسب سیاه و سفید، این تلویزیون را به انتخاب خوبی برای اتاق های تاریک تبدیل کرده است. همچنین برای محیط های روشن تر نیز عملکرد خوبی دارد. چرا که می تواند به اندازه کافی روشن باشد و در مبارزه با انعکاس نور یک لامپ روشن و یا یک پنجره آفتابی با بازتاب ها مقابله می کند.

تلویزیون سامسونگ MU8500

تلویزیون سامسونگ M6500

مدل M6500 یکی دیگر از برترین تلویزیون های ۲۰۱۸ سامسونگ می باشد. این محصول یک تلویزیون خمیده با عنوان کیفیت ۴K است که چنین کیفیتی برایش تعریف نشده است. این مدل تنها می تواند کیفیت Full HD را پشتیبانی نماید. ولی جهت ارتقاء و بهبود کیفیت تصاویر از هیچ فناوری دریغ نکرده است. انواع قابلیت های تصویری نظیر فناوری Wide Color Enhancer، Micro Dimming، PurColor، Auto Depth Enhancer، Auto Motion Plus و… را در خود گنجانده است. M6500 اسمارت است و سیستم صوتی ۲۰ واتی با قابلیت هایی همچون دالبی دیجیتال و DTS، صدایی فراگیر را از آن به گوش مخاطب می رساند. بهره مندی از سیستم تایزن و امکانات هوشمند چون اشتراک گذاری بی سیم MIRRORING و DLNA را برای کاربر فراهم می کند. تلویزیون ۲۰۱۸ سامسونگ قابلیت جستجوی صوتی و پشتیبانی از مرورگر اینترنت و برنامه SMART VIEW را در خود جای داده است.

نمایندگی سامسونگ

در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در بخش فروش شما می توانید به تمامی محصولات برند این کمپانی معتبر به خصوص تلویزیون های سامسونگ در مدل های مختلف دسترسی داشته باشید. مجموعه کارشناسی ما در این مرکز جهت اطمینان در خرید بهترین مشاوره ها را برای شما در نظر گرفته اند. علاوه بر این خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ نیز با کمال کارایی در خدمت شما مشتریان گرامی است.

مرکز تعمیرات سامسونگ

در مرکز تعمیرات سامسونگ خدماتی از قبیل تعمیر، بازسازی و تعویض قطعات برای انواع محصولات سامسونگ ارائه می گردد. این خدمات به واسطه تکنسین های ماهر و آگاه عرضه می گردد. هدف اصلی مجموعه تحویل با کیفیت ترین و بهترین خدمات در راستای جلب رضایت و حسن نیت مشتریان ثابت این مرکز می باشد.

مرکز تعمیرات تلویزیون

در مرکز تعمیرات تلویزیون خدمات مرتبط با تعمیر انواع قطعات تلویزیون در انواع برندها و انواع مدل ها انجام می گیرد. در این مرکز تیمی از بهترین های بازسازی و پشتیبانی دست به دست هم داده اند تا مشکلات شما را در خصوص اختلالات وارد بر تلویزیون تان مرتفع نمایند. هدف اول مرکز تعمیرات تلویزیون جلب رضایت شماست.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩