اشتراک گذاری

تلویزیون های ۲۰۱۹

همان طور که شاهد آن بودیم در طی سال ۲۰۱۸ از خلاقیت های شرکت ال جی خبری نبود. تلویزیون های تولید شده در طی سال ۲۰۱۸ از جانب کمپانی ال جی در اندازه ۵۵ تا ۷۵ اینچ و با  همان روند قبلی و با تکنولوژی های سابق را به دنبال داشت. اما در حال حاضر از دست به کار شدن ال جی برای ساخت تلویزیون هایی جدید خبر هایی در دسترس قرار گرفته است. 

جالب است بدانید تلویزیون های ۲۰۱۹ ال جی قابلیت رقابت با تمامی تلویزیون های تولید شده توسط سایر کمپانی ها را دارند. این تلویزیون به جهت کیفیت نمایش تصویر و حتی ابعاد با تمامی هم رده های خود قابل رقابت است. بد نیست بدانید کیفیت بالای این تلویزیون شما را مجبور خواهد کرد که با فاصله ی مناسبی از آن بنشینید و به تماشای برنامه های مورد علاقه ی خود مشغول شوید.

تلویزیون-های-۲۰۱۹

تلویزیون های ۲۰۱۹، ۸K  ال جی

بنا بر ادعای ال‌ جی دیسپلی که سازنده ی پنل های اولد تلویزیون است تلویزیون های ۲۰۱۹ از کیفیت نمایش تصویر ۸K بهره مند هستند. این میزان از کیفیت تصویر به عبارتی یعنی چهار برابر بودن آنچه که تا کنون از کیفیت تصویر تصور می کردیم. در تلویزیون های ۲۰۱۹ و  مقایسه ی آن ها با فول اچ ی ها نیز کیفیت تصویر ۱۶ برابر را شاهد خواهیم بود. 

همان طور که پیش تر اشاره کردیم بهره مندی از این کیفیت تصویر باعث می شود تا مخاطب در فاصله ی زیادی از آن قرار بگیرد. بنا بر گفته ی شرکت سازنده ابعاد این تلویزیون ۸۰ اینچ خواهد بود. در ادامه ی این خبر ال جی گفته است در سال ۲۰۲۰به معرفی تلویزیون های اولد جدید که تولید کرده است می پردازد. ابعاد این تلویزیون های اولد ۴۰ تا ۴۹ اینچ است. تا کنون کوچکترین اندازه ی تلویزیون های اولد ال جی که در بازار موجود است ۵۵ اینچ می باشد.

این مطلب مفید رو از دست نده : اتصال گوشی به تلویزیون

پنل های انعطاف پذیر

در ادامه ی این اخبار ال جی اعلام کرده است آمادگی کامل برای تولید پنل های انعطاف پذیر را دارد. این کمپانی ادعا کرده است که پنل های جدید بسیار با دوام بوده و ویژگی آن ها تنها به انعطاف پذیری محدود نیست بلکه این پنل ها قابلیت رول شدن نیز دارند. بنا بر گفته ی کارشناسان این پنل ها بیشتر برای مصارف صنعتی کاربرد دارند و استفاده از آن ها به عنوان نسل جدید تلویزیون های ۲۰۱۹ و همچنین برای منازل و گوشی های موبایل بعید به نظر می رسد. 

اجرای این خلاقیت های ذکر شده توسط کارخانه ال جی دیسپلی امکان پذیر شده و این قصد دارد با برخورداری از یک ترانزیستور جدید کیفیت نمایش ۸K را برای تلویزیون ها امکان پذیر کند.

نمایندگی فروش و تعمیرات تلویزیون

نمایندگی تلویزیون جدید ترین تولیدات کمپانی های معتبر چون ال جی، سامسونگ، پاناسونیک، شارپ، توشیبا، اسنوا، دوو و … را به صورت اورجینال به فروش می رساند. خریداران می توانند با مراجعه به نمایندگی تلویزیون علاوه بر خرید اورجینال هر محصول کارت گارانتی معتبر دریافت کنند. 

دریافت گارانتی معتبر این امکان را به شما می دهد که در صورت خرابی دستگاه به واحد تعمیرات تلویزیون مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. تعمیرات در این واحد توسط گروهی از مجرب ترین تکنسین ها انجام می شود. دسترسی واحد تعمیرات تلویزیون به انواع ابزارآلات سبب شده تا فرآیند تعمیرات در این نمایندگی با سرعت و کیفیت بالایی انجام شود. 

تعویض پنل، مین برد، ال سی دی ، بک لایت و سایر قطعات تلویزیون در این واحد با جای گذاری مدل های اورجینال همان قطعات انجام می شود. جایگزینی قطعات فرسوده ی تلویزیون با نمونه های اصلی نقش موثری در حفظ کیفیت و کارایی دستگاه دارد. انواع تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی در نمایندگی رسمی تلویزیون قابل تعمیر هستند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩