اشتراک گذاری

خرید تلویزیون دست دوم

خرید تلویزیون دست دوم از جمله خدمات مرکز تی وی مانیتور است. اضافه نمودن این سرویس با توجه به این مسئله انجام پذیرفت که کاربران پس از خرید تلویزیون جدید، دیگر نیازی به تلویزیون قدیمی خود ندارند و به دنبال مکانی برای فروش آن هستند. اگر شما نیز جزو ایندسته از کاربران هستید به شما این مژده را می دهیم که مرکز تعمیرات تی وی مانیتور خریدار تلویزیون دست دوم شما با قیمتی مناسب خواهد بود. قیمت عنوان شده پس از بررسی دستگاه توسط کارشناسان تعمیر برآورد شده و به شما اعلام می گردد.

استفاده از این سرویس به ویژه برای آندسته از کاربرانی مفید خواهد بود که به دلیل بروز مشکل حاد در تلویزیون -از جمله خرابی و شکستگی های غیرقابل ترمیم- دستگاه آنها به طور کلی از کار افتاده و امکان تعمیر آن وجود ندارد. این دسته از کاربران می توانند با تحویل دستگاه خویش به مرکز تعمیرات تی وی مانیتور، آنرا با قیمتی مناسب به فروش برسانند. این امر ضمن صرفه جویی در هزینه خرید یک دستگاه جدید، امکان بازیافت کالا را نیز سبب می گردد.

بعلاوه در صورتی که کاربران هنوز اقدام به خرید تلویزیون جدید نکرده اند، با حضور در این مرکز می توانند از مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی کارشناسان مرکز تعمیرات تی وی مانیتور جهت خرید یک دستگاه تلویزیون جدید بهره مند گردند. کارشناسان این مرکز با توجه به بودجه اختصاصی و برند مورد نظر، مراجعان گرامی را در داشتن بهترین انتخاب یاری خواهند کرد.

اینو از دست نده : خرید تلویزیون شکسته 

خرید تلویزیون دست دوم

چه زمانی بهتر است به جای تعمیر، تلویزیون را بفروشیم؟

متاسفانه با وجود نوسان ارز تلویزیون های جدید و هوشمند موجود در بازار قیمت های سرسام آوری پیدا کرده اند. این قیمت ها زمانی کلافه کننده خواهند بود که تلویزیون خانه ی شما کیفیت اولیه ی خود را از دست بدهد و به دستگاه غیر قابل تعمیری تبدیل شود. اما جای نگرانی نیست. نمایندگی تعمیرات تلویزیون با ارائه ی خدمات مرتبط با خرید تلویزیون دست دوم امکانی را فراهم کرده است که بتوانید به راحتی تلویزیون معیوب را بفروشید و دستگاه جدید و با کیفیت جدیدی خریداری کنید. پیشنهاد می کنیم زمانی به جای تعمیر به سراغ فروش تلویزیون بروید که بسیاری از قطعات اصلی تلویزیون از عملکرد صحیح و استاندارد خود دور شده باشند. چرا که در چنین شرایطی ممکن است هزینه ی تعمیر با خرید تلویزیون جدید برابر شود.

اینو بخون 👈 خرید تلویزیون سوخته 👉

خرابی چه قطعاتی تلویزیون را به دستگاه غیر قابل تعمیر تبدیل می کند؟

همان طور که گفته شد، زمانی که بسیاری از قطعات اصلی تلویزیون درگیر اختلالات فنی هستند، بهتر است از خدمات خرید تلویزیون دست دوم نمایندگی تی وی مانیتور استفاده کنید. خرابی و شکستگی همزمان قطعاتی چون مین برد، پنل، بک لایت و برد پاور به راحتی تلویزیون را به دستگاه بلا استفاده ای تبدیل می کند که بهتر است فروخته شود. فراموش نکنید که در این حالت احتمال افت کیفیت تعمیر نیز بالاست. چرا که کارایی کلی تلویزیون از بین رفته است.

تعویض قطعات معیوب تلویزیون یا فروش تلویزیون؟

هنگام شکستگی و ناکارآمدی قطعاتی مثل پنل تلویزیون، تعمیر جای خود را به تعویض می دهد. این تعویض زمانی به استفاده ی دوباره از تلویزیون ختم خواهد شد که بتوان پروسه ی جایگزینی قطعه ی معیوب را با نمونه ی اورجینال و مشابه به اتمام رساند. مسلما گاهی اوقات برخی از اجزای تشکیل دهنده ی تلویزیون های قدیمی به شدت کمیاب هستند. برای رهایی از این وضعیت، تعویض هزینه ی گزافی خواهد داشت. از طرفی استفاده از قطعات تقلبی نیز می تواند باعث مرگ کامل تلویزیون شود. مناسب ترین راه مقابله با چنین مشکلاتی بهره گیری از خدمات خرید تلویزیون دست دوم نمایندگی تی وی مانیتور است. کارشناسان ما پس از اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه مطابق با شدت خرابی، نوع و مدل تلویزیون آن را خریداری کرده و شما را در مسیر تهیه ی تلویزیون جدید یاری می نمایند. 

خرید انواع تلویزیون دست دوم

خرید تلویزیون دست دوم در مرکز تی وی مانیتور محدود به مدل و برندی خاص نیست. دارندگان کلیه تلویزیون های دست دوم و از کار افتاده می توانند با حضور در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور و مراجعه به پارت «خرید انواع تلویزیون دست دوم» نسبت به فروش دستگاه خویش اقدام نمایند. برآورد قیمت دستگاه در این مرکز پس از عیب یابی تلویزیون، تعیین سطح خرابی و مواردی از این دست صورت گرفته و به اطلاع مشتری رسانده می شود.

شایان ذکر است ، بسیاری از دستگاه ها در این مرحله به دلیل استفاده از جدیدترین تجهیزات و عیب یابی صحیح ، مورد تعمیر قرار می گیرند. به عبارتی دیگر مرکز تعمیر تی وی مانیتور تخصص آن را دارد تا بسیاری از دستگاه هایی را که در مراکز دیگر غیرقابل تعمیر معرفی شده اند، تعمیر و بهسازی نماید. مراجعان بسیاری به این مرکز جهت فروش تلویزیون خود مراجعه نموده اند اما موفق به تعمیر و بهسازی آن شده اند. بنابراین دستگاه معیوب خود را به مرکز تعمیر تی وی مانیتور بسپارید تا در صورت امکان تعمیر شود و در صورت عدم امکان، آنرا با قیمتی مناسب و کارشناسانه به فروش برسانید.

 

همانگونه که ذکر شد محدودیتی در خرید وجود ندارد و خرید انواع تلویزیون دست دوم در این مرکز صورت می پذیرد. برخی از پارت های خرید این مرکز عبارتند از:

  • خرید انواع مدل های تلویزیون پاناسونیک
  • خرید انواع مدل های تلویزیون سامسونگ
  • خرید انواع مدل های تلویزیون ال جی
  • خرید انواع مدل های تلویزیون توشیبا
  • خرید انواع مدل های تلویزیون شارپ
  • خرید انواع مدل های تلویزیون سونی

چگونه تلویزیون خراب خود را بفروشیم

چگونه تلویزیون خراب خود را بفروشیم؟ این پرسش در حالت های مختلف ممکن است ذهن کاربران را به خود مشغول سازد ، از جمله زمانی که کاربران تلویزیون جدیدی خریداری می کنند یا با خرابی و شکستگی قطعات مختلف تلویزیون مواجه می شوند ، به گونه ای که امکان بازیابی و تعمیر دستگاه برای آنان امکان پذیر نمی باشد.

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم ، مرکز تی وی مانیتور این امکان را فراهم نموده است که تلویزیون خود  با هر گونه مشکل و خرابی بفروشید. نوع مشکل پیش آمده در دستگاه تلویزیون اهمیتی ندارد و ازکار افتاده ترین دستگاهها نیز جهت بازیابی و اوراق قطعات توسط مرکز تعمیرات تی وی مانیتور خریداری می گردد.

قیمت عنوان شده جهت خرید تلویزیون دست دوم پس از بررسی دستگاه توسط کارشناسان تعمیر برآورد شده و به شما اعلام می گردد. در صورتی که پرسش یا ابهامی در این زمینه دارید با کارشناسان مرکز تی وی مانیتور تماس بگیرید. کارشناسان ما با صبر وشکیبایی تمامی پرسش های شما را پاسخ خواهند داد.

مرکز تی وی مانیتور

مرکز تی وی مانیتور ، مرکز تخصصی تعمیر ، فروش ، و خرید انواع تلویزیون و مانیتور می باشد. خدمات این مرکز توسط متخصصین و مهندسین ارشد به کاربران ارائه می گردد. کادر فنی مرکز تی وی مانیتور ،پس از  طی دوره‌های تخصصی ، با مدل‌های گوناگون تلویزیون‌ و مانیتور آشنا شده و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و اصلاح آن آموخته‌اند. متخصصین  این مجموعه قادر به تعمیر دستگاه هایی هستند که ممکن است از سوی سایر مراکز غیر قابل تعمیر اعلام گردد.

تمامی متد جهت تعمیر تلویزیون شما به کار گرفته خواهد شد. اما به هر روی  ممکن است تلویزیون شما با مشکلی مواجه شود که امکان بازیابی و تعمیر آن وجود نداشته باشد. در این حالت کارشناسان پس از بررسی دستگاه به خرید تلویزیون دست دوم شما مبادرت می ورزند.

3/5 (4 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩