اشتراک گذاری

ویژگی های تلویزیون هوشمند

همین ویژگی های تلویزیون هوشمند است که آن را به یک محصولی خاص و منحصر در عصر حاضر تبدیل کرده است. محصولی که برای در اختیار قرار دادن امکانات بیشتر به کاربر، هزینه بیشتری دریافت می کند. به همان اندازه که قیمت خرید بالایی دارد، قیمت تعمیر تلویزیون هوشمند هم به نسبت سایر تی وی ها بالاتر است.

همین ویژگی های تلویزیون هوشمند است که آن را از تی وی های دیگر متمایز می کند. این مدل از تی وی ها با قابلیت های استثنایی که دارند، امکانات بسیار ایده آلی در اختیار کاربران قرار می دهند که با توجه به گستردگی فناوری و تکنولوژی در دنیای امروز، به راحتی می توانند پاسخگوی نیاز های کاربران باشند. تعمیرکاران مرکز تعمیرات تخصصی تلویزیون در تعریف تلویزیون هوشمند اینگونه می گویند که این دستگاه های نوظهور و نوین، جعبه های جادویی منحصر به فردی هستند که امکان خارج شدن هر چیزی از آنها وجود دارد.

ویژگی های تلویزیون هوشمند

بررسی ویژگی های تلویزیون هوشمند

از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های تلویزیون هوشمند باید امکان اتصال به نت را عنوان کرد. هرچند اتصال به نت کمی خطرناک به نظر می رسد و احتمال نیاز به تعمیر تلویزیون را کمی قوت می بخشد، با این حال ویژگی بسیار منحصری است. این تی وی ها به دلیل اینکه مجهز به سیستم عامل هستند، حکم یک سیستم رایانه ای بزرگ را دارند که امکانات متعددی در اختیار قرار می دهند. همه تلویزیون های اسمارت یک ورودی کابل شبکه اترنت یا قابلیت اتصال به وای فای دارند. البته برای تلویزیون هوشمند سرعت اینترنت و وای فای باید به اندازه کافی سریع باشد.

این مقاله برای شما مفید است : آموزش ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند

سایر ویژگی های تلویزیون هوشمند

  • امکان نصب نرم افزار
  • امکان مشاهده ویدیو و تصاویر آنلاین
  • امکان بازدید صفحات وب
  • امکان اجرای بازی
  • امکان اتصال به کانال های اینترنتی IPTV
  • امکان استفاده از قابلیت Time Shifting
  • امکان اتصال به شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک گذاری
  • پشتیبانی از استاندارد DLNA
  • کنترل تلویزیون با دستورات صوتی و حتی ژست‌های حرکتی
  • قابلیت اتصال به وبکم
  • امکان اجرای نرم افزار SKYPE
  • گزارش و پیش بینی وضعیت آب و هوا
  • امکان دسترسی به رادیوهای اینترنتی

علت و راهکارهای رفع مشکل پاک شدن کانال های تلویزیون در این مقاله !

تلویزیون اسمارت به چه معنا است ؟

معنای تلویزیون اسمارت با توجه به ویژگی های تلویزیون هوشمند تعریف می شود. مهمترین مسئله و فاکتور در تی وی های اسمارت، امکان اتصال آنها به نت است. این مسئله در روند تعمیر تلوزیون هم بسیار مهم است. زیرا می تواند تی وی را درگیر ویروس های مختل کننده کند. با این حال به کمک این مدل از تی وی ها می توانید به اینترنت متصل شوید و وبگردی کنید. تصاویر و ویدئوهای آنلاین را در ابعادی بسیار بزرگتر ببینید. بر روی تلویزیون خود نرم افزار های مختلف نصب و اجرا کنید.

همچنین امکان اجرای بازی های مخصوص را نیز خواهید داشت. Internet TV ها یا تلویزیون های هوشمند امکانات بسیار گسترده و وسیعی در اختیار کاربران قرار می دهند. هرچه پیشرفت تکنولوژی بیشتر و گسترده تر شود، نیاز استفاده از این محصولات نیز پر رنگ تر می شود. این سری از تی وی ها با توجه به اینکه تازه وارد بازار شده اند، قیمت تمام شده بالاتری نسبت به تی وی های معمولی دارند. این قیمت ها کاملا منطقی و به جا است، زیرا امکاناتی بسیار فراتر از سایر تی وی ها در اختیار قرار می دهند.

اجرای نرم افزار SKYPE در تی وی های هوشمند

از دیگر ویژگی های تلویزیون هوشمند باید امکان استفاده از اپ تماس تصویری SKYPE اشاره کرد. به کمک این اپ و به کمک امکاناتی که این تی وی ها در اختیار کاربران می گذارد، به راحتی می توانید با دوستان و آشنایان خود از درگاه تی وی و به کمک یک وبکم تماس تصویری برقرار کنید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون

نمایندگی تعمیرات تلویزیون درگاهی مطمئن و استاندارد است که در خدمت کاربران است. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران خدمات و تسهیلاتی بسیار متنوع و کاربردی در حوزه سرویس تلویزیون در محل در اختیار کاربران قرار می دهد. در واحد های جداگانه و مستقل صفر تا صد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع تی وی ها را شناسایی و برطرف می کند. تمامی سرویس ها و خدمات همراه با ارائه کارت گارانتی کیفیت است. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تلویزیون در حوزه کاری خود متخصص و مجرب هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

3.1/5 (16 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩