اشتراک گذاری

چه سایز تلویزیونی برای محیط شما مناسب

چه سایز تلویزیونی برای محیط شما مناسب است؟ یکی از سوالات رایج کاربران برای خرید تلویزیون است. در این مقاله با مرور معیار های مهم در زمان خرید تلویزیون بهترین اندازه تلویزیون متناسب با محیط های مختلف را مورد بررسی قرار می دهیم. توجه به ابعاد یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از خرید تلویزیون لازم است مورد بررسی قرار دهید. 

این نکته به این جهت حائز اهمیت است که انتخاب ابعاد تلویزیون به دلیل ناآگاهی از عواقب آن کاربر را مجبور به خرید مجدد یک تلویزیون دیگر خواهد کرد. برای مثال در صورتی که از معیار های لازم و مهم برای خرید تلویزیون بی اطلاع باشید ممکن است خرید اشتباهی را تجربه کنید. در ادامه به بررسی اندازه تلویزیون مناسب برای هر محیط می پردازیم. همراه ما باشید.

چه سایز تلویزیونی برای محیط شما مناسب

واحد اندازه تلویزیون

همان طور که می دانید اندازه گیری انواع اجسام معمولا با واحد های مختلفی تعیین می شود. واحد اندازه تلویزیون “اینچ” نام دارد. این واحد برای اندازه گیری های طولی مورد استفاده قرار می گیرد. هر اینچ برابر با ۲٫۵۴ سانتی متر می باشد. برای خرید دقیق تلویزیون اگر از اندازه گیری به وسیله ی واحد اینچ بی اطلاع هستید ابتدا ابعاد تلویزیون را به سانتی متر تبدیل کرده و سپس برای خرید این دستگاه اقدام کنید. هر گونه خرید اشتباه این دستگاه عوارض و عواقب بسیاری را برای شما در پی خواهد داشت که مهم ترین آن هزینه ی مجدد برای خرید یک تلویزیون متناسب با محیط می باشد.

موارد تعیین کننده در محاسبه اندازه تلویزیون

در قدم اول بررسی دقیق محیط تعیین کننده ی اندازه مورد نیاز برای خرید تلویزیون می باشد. به طوری که هر چه فضای مورد نظر شما بزرگتر باشد ابعاد تلویزیون هم باید بزرگتر شود. قدم بعدی در نظر گرفتن فاصله ی کاربر از دستگاه می باشد. به طور کلی فاصله ی استاندارد برای قرار گرفتن تلویزیون و کاربر بنا بر اعتقاد مراکز متخصص در این امر،  با به وجود آمدن زاویه ی ۴۰ درجه میان تلویزیون و کاربر امکان پذیر می شود. 

این عدد نشان دهنده ی فاصله ی استاندارد کاربر از دستگاه است که با در نظر گرفتن زاویه ی ۴۰ درجه باید ۳ متر باشد. به یاد داشته باشید اگر در محیط هایی کوچک از تلویزیون هایی با ابعاد بزرگ استفاده کنید لذت تماشای تصاویر را از دست خواهید داد، به دلیل نزدیکی زیاد کاربران به تلویزیون در محیط های کوچک پیکسل های هر تصویر به صورت جدا جدا دیده می شود که این موضوع تا حد زیادی لذت تماشای یکدست تصاویر را از کاربر سلب می کند.

نمایندگی تلویزیون

نمایندگی تلویزیون برترین برندهای معتبر این دستگاه را به صورت اورجینال به فروش می رساند. شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی انواع مختلف تلویزیون ها را خریداری کنید، ضمن آنکه حضور مشاوران نیز تاثیر مثبتی بر خرید شما خواهد داشت. مشاوران به دلیل بهره مندی از اطلاعات و مشخصات فنی هر دستگاه بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهند. در نتیجه خرید از نمایندگی تلویزیون انتخابی هوشمندانه  و متناسب با سلیقه ی شما را در پی خواهد داشت. 

برند های موجود در نمایندگی رسمی تلویزیون عبارتند از سامسونگ، ال جی ، پاناسونیک، توشیبا و … . تعمیرات نیز از دیگر واحد های فعال در نمایندگی تلویزیون می باشد. واحد تعمیرات تلویزیون با بهره مندی از بهترین متخصصان و دسترسی به جدیدترین ابزارآلات می تواند تمامی عیوب انواع تلویزیون را در مدت زمانی کوتاه برطرف کند. تعویض قطعات انواع تلویزیون نیز با مراجعه به واحد تعمیرات تخصصی تلویزیون امکان پذیر است. در صورتی که قطعات دچار سوختگی و یا شکستگی شده باشند در این واحد توسط مهندسان مجرب با نمونه های اصلی جایگزین خواهند شد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩