تلویزیون ال ای دی ال جی ۴۳LJ55000GI

تلویزیون ال ای دی ال جی ۴۳LJ55000GI یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای آندسته از کاربرانی است که در جستجوی یک دستگاه ساده با امکانات کاربردی و مطلوب هستند. این دستگاه با ابعاد ۴۹ اینچ برای سالن‌هایی مناسب است که چندان بزرگ نباشند.

از نظر ظاهری، رنگ مشکی این دستگاه سبب شده تا مشکلی جهت سازگاری آن با دکوراسیون منزل وجود نداشته باشد. پایه‌های این دستگاه در دو طرف قرار گرفته‌اند و به خوبی وزن دستگاه را تحمل می‌کنند. البته در صورت وجود براکت، نصب تلویزیون ال ای دی ال جی ۴۳LJ55000GI بر روی دیوار نیز امکان پذیر است. فناوری بکار رفته در ساخت صفحه نمایشِ این تلویزیون، ال ای دی بوده و تصویر آن Full HD است. 

برای دریافت تصاویر شبکه‌های صدا و سیما با این تلویزیون، تنها نیاز به نصب یک آنتن رومیزی یا هوایی است زیرا در درون این دستگاه یک گیرنده‌ دیجیتال داخلی تعبیه شده است. شایان ذکر است در صورتی که کاربر اپلیکیشن LG TV Plus را روی موبایل خود نصب کند، می‌تواند با راحتی بیشتری از امکانات هوشمند تلویزیون ال ای دی ال جی ۴۳LJ55000GI بهره‌مند شود. برای استفاده از فایل‌های به اشتراک گذاشته شده نیز می‌توان از یک کابل LAN و اتصال تلویزیون به شبکه‌های خانگی استفاده کرد.

تلویزیون ال ای دی ال جی ۴۳LJ55000GI

مشخصات فنی تلویزیون ال ای دی ال جی ۴۳LJ55000GI

تعمیرات تلویزیون ال جی

تعمیرات تلویزیون ال جی نظیر تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی ۴۳LJ55000GI در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌ های تخصصی-آموزشی تعمیر با تمامی قطعات این محصول آشنایی داشته و قادر به رفع تمامی اختلالات ایجاد شده در آن می باشند. کاربران گرامی توجه داشته باشند که در صورت بروز هرگونه اختلال، خرابی و نقص در عملکرد تلویزیون، می بایست تعمیرات این دستگاه را صرفاً در مراکز مجاز و یا نمایندگی مرکزی تعمیرات تلویزیون انجام دهند زیرا تعمیر تلویزیون ال جی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه امکان بازیابی و اصلاح آن برای همیشه از بین خواهد برد.

تعمیرات تلویزیون ال ای دی ال جی ۴۳LJ55000GI

دارندگان تلویزیون ال ای دی ال جی ۴۳LJ55000GI می توانند با مراجعه به نمایندگی مرکزی تعمیرات تلویزیون، اشکالات پیش آمده در تلویزیون های خویش را مرتفع سازند و شاهد بهسازی و تعمیر تلویزیون ال ای دی خویش باشند. در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون LED، پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی ال ای دی پیاده می گردد.

فروش تلویزیون ال ای دی ال جی ۴۳LJ55000GI

نمایندگی فروش تلویزیون ال جی یک مرجع تخصصی فروش تلویزیون های ال جی از جمله فروش تلویزیون ال ای دی ال جی ۴۳LJ55000GI است که شما هموطنان گرامی می توانید با حضور در آن و صرف مدت زمانی اندک، با توجه به ویژگی های مدنظر و بودجه اختصاصی، دستگاه مورد نظر خویش را سفارش داده و تهیه نمایید. دریافت مشاوره های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در نمایندگی مرکزی تعمیرات تلویزیون سبب می گردد تا کاربر دستگاهی را خریداری نماید که بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهای وی داشته باشد و بر اساس بودجه پیشنهادی برترین گزینه به شمار آید. دستگاه های عرضه شده در این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدماتِ پس از فروش هستند از اینرو کارشناسان ما همیشه همراه شما خواهند بود و تمامی عملیات مورد نیاز اعم از تعمیر، ارتقاء، بهسازی و …  را انجام می دهند.

سرویس در محل تلویزیون ال جی

در صورتی که امکان حمل تلویزیون (نظیر تلویزیون ال ای دی ال جی ۴۳LJ55000GI) و مراجعه به تعمیرگاه را نداشته باشید می توانید از سرویس تعمیر تلویزیون LED در محل استفاده نمایید. در این سرویس کارشناسان تعمیر تلویزیون در محل خود در محل حضور یافته و اشکالات پیش آمده در دستگاه را مرتفع می سازند.

نمایندگی مرکزی تعمیرات تلویزیون

نمایندگی مرکزی تعمیرات تلویزیون ارائه‌ دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون است. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی مرکزی تعمیرات تلویزیون تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های مانیتور و پنل های تی وی را دریافت نمایند. تعمیرات تی وی مانیتور در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و از تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است، پشتیبانی می کند. در این مرکز  -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورهای مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

مرکز تخصصی تی وی مانیتور

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون و مانیتور است. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تی وی مانیتور تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های مانیتور و پنل های تی وی را دریافت نمایند. تعمیرات تی وی مانیتور در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و از تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است، پشتیبانی می کند. در این مرکز -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورهای مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

تلویزیون سونی KD-75X9400D
تلویزیون 55DX650R Smart LED TV پاناسونیک