مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN

کمپانی‌های متعددی در سطح جهان به طراحی، ساخت و تولید مانیتور مشغولند که در این میان، کمپانی سامسونگ یکی از برترین‌ها به شمار می‌آید. کمپانی سامسونگ در طول سالهای اخیر با تولید مانیتورهای کاربرپسند و مستحکم ثابت کرده که نه تنها می‌تواند پیشرو بازارهای جهانی باشد بلکه می‌تواند در برآورده‌سازی خواست و نیاز متقاضیان و کاربران خود موفق عمل کند. در میان مانیتورهای متعدد عرضه شده از سوی این کمپانی، مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN یکی از پرفروش‌ترین‌ها بوده است که با صفحه‌ای تخت و پنل TN روانه بازارهای جهانی شده است.

این مانیتور برای کاربران اداری و خانگی تولید شده است و دارای نسبت تصویر ۱۶:۹ و رزولوشن ۷۶۸×۱۳۶۶ است. مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN که با سایز ۱۹ اینچ عرضه شده است. مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN به یاری سرعت پاسخ‌گویی ۵ میلی ثانیه‌ای خود تا حد زیادی توانسته مشکل معمول در مانیتورهای معمولی را -که پخش کند تصاویر است- مرتفع سازد. زاویه‌ی دید افقی و عمودی در این محصول برابر با ۱۷۰ و ۱۶۰ درجه بوده که مقدار مناسبی است. کارشناسان نقاط قوت این محصول را کیفیت ساخت خوب، زمان پاسخ‌گویی ۵ میلی ثانیه‌ای و ارزش خرید بالای آن به شمار آورده‌‌اند. تولید مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN نشان داده که این کمپانی تمام تلاش خود را کرده که بتواند محصولی با کیفیت صفحه نمایش بسیار خوب و قیمت مناسب روانه بازار کند.

مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN

مشخصات فنی مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN

[ultimate_heading main_heading=”سایر مشخصات”]بلندگو (اسپیکر) : ندارد

وب کم : ندارد

اقلام همراه : کابل RGBآداپتورکابل برقدفترچه راهنما[/ultimate_heading]

[ultimate_heading main_heading=”مشخصات اتصال”]پورت VGA یا D-Sub : دارد

 

تعداد پورت VGA یا D-Sub : یک عدد[/ultimate_heading]

[ultimate_heading main_heading=”مشخصات ظاهری”]ابعاد : ۱۷۴ × ۳۵۵ × ۴۴۲ میلی‌متر

وزن : ۱٫۷ کیلوگرم[/ultimate_heading][ultimate_heading main_heading=”مشخصات صفحه نمایش”]سایز صفحه نمایش : ۱۹ اینچ

نوع پنل : TN

نور پس‌زمینه : LED

رزولوشن : ۷۶۸ × ۱۳۶۶ پیکسل

نسبت تصویر : ۱۶:۹

تعداد رنگ قابل نمایش : ۱۶٫۷ میلیون رنگ

شدت روشنایی : ۲۰۰ کاندلا بر متر مربع

محدوده زمان پاسخ‌گویی : سه تا شش میلی‌ثانیه

زمان پاسخ‌گویی  : (GTG)5 میلی‌ثانیه

زاویه دید :  (افقی/عمودی)۱۷۰ / ۱۶۰ درجه

نوع سیگنال  : ویدئوییآنالوگ

نوع مانیتور : اداری، کاربری عمومی[/ultimate_heading]

تعمیر مانیتور سامسونگ

تعمیر مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN و سایر مدلهای مانیتور، یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با همکاری تیمی از زبده ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و ترمیم انجام می پذیرد. با توجه به کاربری های متفاوتی که مانیتورهای سامسونگ دارند، روش‌های تعمیری که بر روی هر یک از آن‌ها اِعمال می گردد، متفاوت است به بیانی دیگر تعمیرات مانیتور سامسونگ با در نظر داشتن ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از این دستگاه ها اعمال می گردند. خدمات تعمیرات ارائه شده در مرکز تعمیرات مانیتور سامسونگ محدود به مدل و نوع خاصی از مانیتور نیست و تمامی مانیتورهای این برند اعم از مانیتورهای IPS، مانیتورهای ۴K و مانیتورهای تلویزیون سامسونگ را شامل می‌گردد.

تعمیر مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد.تعمیرات مانیتور سامسونگ در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و دربردارنده‌ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در این مرکز  -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مدلهای گوناگون مانیتور سامسونگ به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

فروش مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN

نمایندگی تی وی مانیتور ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش این محصولات به هموطنان گرامی است. مانیتورهای عرضه شده در این مرکز از جمله مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدمات پس از فروش هستند و کارشناسان نصب و راه‌اندازی پس از خرید این دستگاه، با خریدار همراه شده و تمامی عملیات مورد نیاز جهت نصب و راه‌اندازی آن را (در صورت درخواست خریدار) انجام می دهند. کاربران گرامی با حضور در نمایندگی تی وی مانیتور گازی می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، دستگاه مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش این دستگاه بهره مند گردند.

سرویس در محل مانیتور سامسونگ

کاربران گرامی می توانند درخواست خویش مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس در محل مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN را از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایند. کارشناسان بخش « سرویس در محل مانیتور سامسونگ» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند. در این روش تمامی عملیات عیب‌یابی، تعمیر و سرویس مانیتور در محل انجام شده و نیازی به خارج کردن دستگاه و جابجایی آن نیست. بعلاوه کارشناسان اعزامی ما آرشیوی از قطعات جانبی را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابی هر یک از قطعات، بی‌هیچ فوت وقتی، نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمایند.

نمایندگی تعمیرات مانیتور

مرکز تعمیرات مانیتور یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تخصصی مانیتور در کشور است که در طول سالهای اخیر به سبب ارائه برترین خدمات این حوزه، مورد استقبال کاربران و هموطنان قرار گرفته و انتخاب نخست تمامی آنها بوده است. تعمیر مانیتور در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بیشماری از مانیتورهای این برند، با بهره‌مندی از کارآمدترین متدهای تعمیری صورت می‌گیرد که بازدهی و اثربخشی آن‌ها در حین تعمیرات به اثبات رسیده است. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات مانیتور ضمن بهره مندی از تخصصی ترین خدمات مرتبط با این محصول از مشاوره ها و راهنمایی ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز برخوردار گردند. دیگر واحدهای تعمیرات مانیتور در بخش زیر معرفی می گردند.

مرکز تخصصی تی وی مانیتور

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون و مانیتور است. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تی وی مانیتور تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های مانیتور و پنل های تی وی را دریافت نمایند. تعمیرات تی وی مانیتور در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و از تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است، پشتیبانی می کند. در این مرکز -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورهای مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت مرکز تعمیرات تی وی مانیتور قابل پیگیری است.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۳۲M4850
تلویزیون سونی KD-75X9400D