اشتراک گذاری

تعمیر تلویزیون سونی

اگر دنبال مجموعه ای مطمئن برای تعمیر تلویزیون سونی، بالاترین سطحی کیفی و تخصصی هستید، نمایندگی تعمیرات تلویزیون Sony، در خدمت شماست. تعمیرات تلویزیون سونی در این مرکز، با پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا انجام می شود تا به آخرین استانداردها نزدیک باشد. ماهرترین تکنسین ها بر مراحل تعمیر تلویزیون sony نظارت دارند تا هرگونه ایراد این دستگاه برطرف شده و بتوانید مجددا از آن استفاده کنید. 

برای تعمیرات تلویزیون سونی در محل (تهران، کرج، مشهد و سایر شهرستانها) با شماره 62948-021 تماس گرفته تا شما عزیزان، کمترین زمان و هزینه را صرف تعمیر این دستگاه کنید. برای آشنایی با جزئیات بیشتری در مورد نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون سونی و دریافت خدمات، با ما در تماس باشید.

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیرات تلویزیون سونی در منزل یا محل کار شما

تعمیر تلویزیون sony در این مرکز به دست کارشناسان حرفه ای و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. آنچه مرکز ما را متمایز می سازد، اعتماد و اعتباری است که از سمت مشتریان گرامی دریافت می کنیم. استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر تخصصی تلویزیون سونی در این مرکز ضمن سرعت بخشی به فرآیند سرویس دستگاه، سبب گشته تا راهکارهای پیاده شده بالاترین تأثیر را داشته و کیفیت نخستین دستگاه بازیابی شود.

شما کاربران گرامی جهت استفاده از خدمات ارائه شده در این مرکز کافی است تا در صورت افت عملکرد دستگاه و یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن با مرکز تعمیرات تلویزیون سونی تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی 24 ساعته مهندسان و متخصصان این مرکز بهره‌ ببرید. کارشناسان ما به دو صورت تعمیر در محل تلویزیون و تعمیر در مرکز در کنار شما خواهند بود و اشکالات دستگاه شما را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت رفع خواهند ساخت.

تعمیر تلویزیون سونی در محل

هزینه تعمیر تلویزیون Sony چقدر است ؟

هزینه تعمیر تلویزیون سونی و هر برند دیگری، تنها پس از عیب یابی دقیق دستگاه و شناسایی قطعات و اجزای آسیب دیده و شدت خرابی آنها امکان پذیر است. تعمیرکار پس از بررسی دقیق تلویزیون، مشخص می کند که کدام قطعات و به چه اندازه آسیب دیده اند. سپس بر اساس این که امکان تعمیر قطعات وجود دارد یا نیاز به تعویض آنهاست، مشخص می کند که هزینه تعمیر تلویزیون چقدر است. ممکن است در طول مراحل تعمیر، تکنسین تشخیص دهد که نیاز به تعویض قطعات بیشتری است. در این صورت هماهنگی های لازم انجام شده و پس از تعویض قطعه در صورت رضایت شما، هزینه اولیه افزایش پیدا می کند.

تعمیر تلویزیون سونی در محل

تعمیر تلویزیون سونی در محل یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تی وی مانیتور است که در راستای رضایتمندی مشتریان و آسایش هموطنان گرامی به دست تیمی از مهندسان زبده و کارآمد این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی تعمیرات تلویزیون با بهره مندی از گسترده‌ترین مجموعه ارائه دهنده سرویس در محل و همچنین مجهزترین مرکز تماس با خدمات متنوع این حوزه در خدمت همه هموطنان ارجمند است.

شما کاربران گرامی می توانید درخواست خویش مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس در محل تلویزیون سونی را از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایید. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما به محل موردنظر اعزام گشته و عملیات مورد نیاز را آغاز می نمایند.

تعمیرات تلویزیون های اینچ بالا و غول پیکر سونی 

در صورتی که از تلویزیون ها بالای 70 اینچ سونی استفاده می کنید، نگران نباشید، کارشناسان ما تعمیرات تخصصی تلویزیون های اینچ بالای سونی را در محل مورد نظر شما انجام می دهند.

تعمیر تلویزیون سونی در منزل یا محل کار شما

گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون سونی به دو دلیل صورت گرفته است: 

  • اطمینان از سطح کیفی خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون سونی
  • برخورداری این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات و زبده ترین کارشناسان. 

تلفیق این دو مجموعه سبب گشته تا مراجعان به نمایندگی تلویزیون سونی بالاترین سطح کیفی خدمات را دریافت نمایند و دستگاههای خویش را بی‌هیچ فوت وقتی و به بهترین شکل ممکن تعمیر و یا خریداری نمایند.

تعمیرات تلویزیون سونی

نمایندگی تلویزیون سونی در تهران

به طور کلی خدمات نمایندگی تلویزیون سونی در تهران سه حوزه فروش، پس از فروش و تعمیر تلویزیون های سونی را شامل می‌گردد. در بخش فروش، تمامی محصولات جدید سونی برای خرید در معرض دید عموم قرار می گیرد و مشتریان می توانند با مراجعه به هر یک از شعب نمایندگی برای خرید تلویزیون مورد نظر خود اقدام کنند. توجه به این نکته لازم است که تمامی تلویزیون های سونی در این مجموعه با قیمت مصوب و قانونی عرضه می شوند. با مراجعه به نمایندگی تلویزیون سونی در تهران با اطمینان خاطر تلویزیون اورجینال را با قیمت مصوب خریداری کنید.

از دیگر خدمات این نمایندگی، تعمیر تلویزیون های سونی می باشد. این مجموعه با تیمی متخصص، باتجربه و ماهر و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن، تمامی تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی را انجام داده و قادر به رفع تمامی عیوب و اشکالات تلویزیون های LCD سونی و LED سونی می باشد. همچنین در این نمایندگی قطعات اصل و فابریک تلویزیون موجود بوده و در صورت نیاز به تعویض قطعات، از محصولات اورجینال در تعمیر تلویزیون استفاده می شود. جهت استفاده از خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون سونی می توانید به شعب نمایندگی تلویزیون سونی در مناطق مختلف تهران از جمله شعبه مرکزی در ستارخان ، شعبه سعادت آباد ، ولیعصر ، رسالت و پیروزی مراجعه کرده و یا با این مراکز تماس بگیرید.

تعمیرات تلویزیون سونی در تهران

برای تعمیرات تلویزیون سونی در تهران کافی است به یکی از شعبه های آن مراجعه کنید و یا اینکه با شماره تلفن درج شده در همین وب سایت تماس بگیرید. اغلب سرویس ها و تعمیرات تلویزیون سونی در محل انجام شده و پس از تماس و بررسی درخواست شما توسط کارشناسان، در اسرع وقت تکنسین های این مجموعه به محل شما آمده و تعمیرات و سرویس های مورد نیاز دستگاه را انجام می دهند.

تعمیر مین برد، تعمیر بک لایت، تعویض برد پاور، تعمیر پنل، تعویض فلت، رفع مشکل پرش تصویر و تعمیر بلندگوی تلویزیون از خدمات قابل توجه این مجموعه می باشد. لازم به ذکر است که، محدودیتی در ارائه خدمات به تمامی مدل های تلویزیون سونی وجود ندارد. به عبارت دیگر تعمیر تلویزیون سونی منحصر به مدل خاصی نیست و تمامی مدل ها را در برمی گیرد.

تعمیر تلویزیون سونی در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون سونی در کرج

ساکنین شهر کرج می توانند برای تعمیر تلویزیون و رفع مشکلات آن به واحد تعمیرات تلویزیون سونی در کرج مراجعه کنند. بنابراین کاربران می توانند در صورت بروز مشکلاتی نظیر صدا نداشتن تلویزیون، سیاه شدن صفحه نمایش، وجود نقاط رنگی روی پنل، خاموش و روشن نشدن تلویزیون، آب خوردگی دستگاه و سیگنال نداشتن تلویزیون به این مرکز مراجعه کرده و خدمات تخصصی در این زمینه دریافت کنند.

ساکنین شهر کرج نیز می توانند از خدمات سرویس در محل استفاده کرده و دستگاه خود را در محل تعمیر نمایند. لازم به ذکر است که واحد تعمیرات تلویزیون در کرج، جهت حفظ کیفیت دستگاه در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کند.

این مقاله را از قلم نیندازید : ریست فکتوری تلویزیون سونی

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون سونی

خرابی تصویر تلویزیون یکی از اشکالات رایج پیش آمده در تمامی دستگاه های تلویزیون است و این اشکال منحصر به تلویزیون های سونی نیست. عللی که سبب نبود تصویر در تلویزیون سونی می گردند بسیار متعدد بوده و روشهای رفع آنها نیز بسیار متنوع است.

به عبارتی دیگر بسته به اشکال پیش آمده و علت آن، راهکار مورد استفاده جهت رفع این اشکال نیز متفاوت است. شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه و یا سایر سرویس های تعمیرات تلویزیون سونی به مرکز تخصصی تعمیرات تی وی مانیتور مراجعه نمایید. در بخش زیر برخی علل به وجود آورنده این اشکال و شیوه های رفع آنها را شرح خواهیم داد:

  • تعمیر و عیب‌یابی تلویزیون سونی با مشکل نداشتن تصویر
  • تعمیر تلویزیون سونی با مشکل صدای صوت‌های ولتاژ
  • رفع اختلال چشمک‌زدن LED جلو و روشن‌نشدن تلویزیون سونی
  • تعمیر، عیب‌یابی و سرویس تلویزیون سونی با مشکل سوزاندن مکرر ترانزیستور خروجی در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی
  • سرویس و تعمیر تلویزیون سونی با مشکل سوختن ترانزیستور افقی
  • تعمیر، عیب‌یابی و سرویس سونی با مشکل صدای ناهنجار از های‌ولتاژ
  • تعمیر و عیب‌یابی تلویزیون سونی با مشکل خراب شدن آی سی ایپرام
  • تعمیر، عیب‌یابی و سرویس تلویزیون سونی با مشکل هاله رنگ در تصویر
  • تعمیر و عیب‌یابی تلویزیون سونی با مشکل داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی
  • تعمیر، عیب‌یابی و سرویس تلویزیون سونی با مشکل قفل شدن روی یک کانال و نمایش قفل کودک
  • عیب یابی تلویزیون سونی با مشکل نداشتن تصویر صدا در ورودی IV
  • عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون سونی با مشکل ایراد ایست وست
  • عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون سونی با مشکل هاله رنگین کمانی
  • تعمیر تلویزیون سونی با مشکل کم نور شدن لامپ تصویر بعد از چند دقیقه در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی
  • تعمیر، عیب‌یابی و سرویس تلویزیون سونی با مشکل حالت استند بای

تعمیر مین برد تلویزیون سونی

خاموشی ناگهانی تلویزیون مشکل رایجی در انواع تلویزیون های موجود در بازار از جمله تلویزیون های سونی می باشد. یکی از اصلی ترین علل پیدایش این مشکل، خرابی مین برد تلویزیون است. مین برد یکی از مهم ترین بخش های سازنده ی تلویزیون به حساب می آید. از آنجایی که بر روی مین برد، پردازشگر تلویزیون، حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار می گیرد، بدیهی است که خرابی این بخش موجب از خاموشی تلویزیون شود.

اکیدا توصیه می نماییم که برای جلوگیری از خرابی مین برد تلویزیون از کابل های استاندارد و اورجینال استفاده کنید. یکی از عوامل مخربی که باعث پیدایش خرابی در مین برد تلویزیون می شود، استفاده از کابل های ارزان قیمت و تقلبی به جای نمونه های اورجینال اصلی است. استفاده از کابل های نامرغوب، باعث سوختن cpu و در نهایت خرابی مین برد خواهد شد. لازم به ذکر است که کلیه ی اختلالات مین برد تلویزیون های سونی در نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در سطح کیفی بالایی قابل رفع می باشند.

تعمیر تلویزیون sony

تعمیر برد پاور تلویزیون سونی

تاکنون با خودتان فکر کرده‌اید که تلویزیون چگونه روشن می‌شود؟ درواقع یکی از قطعات مهم‌ تلویزیون که موجب روشن شدن تلویزیون می‌شود، برد پاور تلویزیون است. برد پاور ولتاژ مورد نیاز برای کار کردن هر یک از قطعات تلویزیون را تامین می‌کند؛ بنابراین بدیهی است که خراب شدن آن مانع از روشن شدن تلویزیون شود حتی گاهی اوقات خرابی برد پاور موجب دیر روشن شدن تلویزیون و روشن و خاموش شدن تلویزیون نیز می‌شود.

درصورتی که با هر یک از این مشکلات در تلویزیون سونی روبه‌رو شدید، می‌توانید با نمایندگی رسمی سونی تماس بگیرید تا تکنسین‌های متخصص این مرکز جهت ارائه خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی به محل مورد نظر اعزام شوند.

تعمیرات تلویزیون sony

صفحه سیاه و بدون تصویر در تلویزیون

اگر تلویزیون سونی نمی تواند در یکی از ورودی های سیگنال ویدیو، تصویری را نمایش دهد اما ورودی های سیگنال ویدیو دیگر سالم هستند، پس این نوع علامت تلویزیون به خاطر وجود مشکل در مادربرد است. خدمات مرتبط با رفع این اشکال در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی ارائه می گردد. هنگامی که تلویزیون تصویر ندارد اما چراغ ال ای دی روشن شده و از قرمز به آبی یا سبز تغییر رنگ می دهد به این معنی است که مادربرد سیگنال Start-up را به برد PSU ارسال می کند.

از دیگر عواملی که باعث سیاه شدن تصویر تلویزیون می شود می توان به سوختن پیکسل اشاره کرد. هر صفحه نمایش از تعداد زیادی پیکسل ساخته شده است که با حرکت های خود باعث نمایش رنگ ها در تصویر می شوند. ایجاد لکه های تاریک در صفحه تلویزیون که بیشتر در تلویزیون‌های ال سی دی دیده می شود مربوط به خرابی پنل است. از مهمترین دلایل سیاه شدن تصویر تلویزیون، خراب شدن بک لایت یا لامپ تصویر آن است. بک لایت روشنایی لازم را برای نمایش تصاویر در پنل ایجاد می کند. بنابراین خرابی بک لایت موجب سیاه شدن تصویر تلویزیون می شود.

صفحه سیاه و بدون تصویر در تلویزیون

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

خطوط یا نوار عمودی روی صفحه

اگر خط یا نوار در میان منوی OSD و همه ورودی های سیگنال ویدیویی دارای اثر یکسانی باشد ، به معنی خرابی پانل LCD تلویزیون است.

نیمی از صفحه خالی است و تلویزیون تصویر ندارد در حالی که نیمی دیگر عادی است

عمدتا این نوع علامت به خاطر کابل (های) FPC ایجاد می شود. این کابل خروجی از T-CON به برد راه انداز Source Driver) Source) است. در این وضعیت علاوه بر کابل FPC ، کانکتورهای آن در برد T-CON و برد راه انداز Source نیز می بایست بررسی گردند. بعضی از همکاران در حوزه تعمیر، بر این تصورند که پس از تعویض برد T-con و حل شدن این مشکل، کار به پایان رسیده است اما مشکل واقعی فقط به خاطر وجود لحیم سردی در کانکتور یا غیره است.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی

تعویض پنل تلویزیون سونی

بروز خرابی در پنل تلویزیون سونی ممکن است به دلایل متعددی روی دهد؛ که البته در این میان، برخی علل رایج‌تر و شایع‌تر هستند. شکستگی پنل تلویزیون، آبخوردگی پنل تلویزیون، سولفاته شدن و سوختگی فیزیکی فلت پنل تلویزیون، سیاه شدن و دوتا شدن تصویر تلویزیون، کند شدن تصویر تلویزیون و مواردی از این دست برخی از شایع‌ترین خرابی های پیش آمده در صفحه نمایش تلویزیون های سونی است که تعویض پنل تلویزیون سونی را ضروری می سازد.

خرابی پنل تلویزیون به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین اقدام جهت رفع آن، مراجعه به تعمیرگاه های مجاز و استاندارد تعمیر تلویزیون سونی است. در غیر اینصورت این احتمال وجود دارد که نه تنها اشکال پیش آمده در دستگاه رفع نشود، بلکه با وجود صرف هزینه بسیار، در نهایت، شاهد بروز اشکالاتی دوچندان در تلویزیون باشیم.

تعمیرات تلویزیون sony در تهران

تصویر نگاتیوی (Negative)

این نوع مشکل به خاطر وجود نقصی در مدار GAMMA در برد T-con ایجاد می شود. پس فقط برد T-con را تعویض کنید و مشکل برطرف خواهد شد. خدمات مرتبط با رفع این اشکال در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی ارائه می گردد.

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

تیره شدن بخشی از تصویر، کم نور شدن کل صفحه نمایش تلویزیون و تصویر نداشتن تلویزیون درحالیکه صدا دارد از رایج‌ترین مشکلاتی هستند که کاربران برخی از مدل‌های تلویزیون سونی پس از چند سال استفاده از این دستگاه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. جالب است بدانید که منشأ تمامی این مشکلات خرابی بک لایت تلویزیون است. بک لایت یکی از مهم‌ترین قطعات تلویزیون می‌باشد که تامین‌کننده نور پس‌زمینه برای نمایش تصاویر در تلویزیون است.

استفاده از قطعات بی‌کیفیت در بخش بک لایت تلویزیون که بیشتر در تلویزیون‌های میان‌رده اقتصادی دیده می‌شود، نوسان برق، جدا شدن لامپ‌های بک لایت از روی شاسی دستگاه و استفاده از بالاترین میزان نور بک لایت در منوی تنظیمات تلویزیون از دلایل اصلی خرابی بک لایت هستند. در برخی از مدل‌های تلویزیون‌های ال سی دی سونی به دلیل پرس شدن لامپ‌های فلورسنت بر روی شاسی دستگاه، امکان تعمیر بک لایت وجود ندارد و باید آن را تعویض کرد اما در برخی از مدل‌های این تلویزیون امکان تعمیر بک لایت تلویزیون وجود دارد و نیازی به تعویض آن نیست.

تعمیر تلویزیون sony در کرح

تعمیر برد تیکان تلویزیون سونی

در تلویزیون‌ های ال سی دی و ال ای دی سونی بخشی به نام برد تیکان تعبیه شده که از طریق تنظیم میزان روشنایی پیکسل ها موجب افزایش کیفیت تصویر می گردد. با توجه به نقش این قطعه، هر گونه خرابی در آن سبب افت کیفیت تصاویر یا عدم تشکیل تصاویر در بخشی از نمایشگر می شود.

اگر مشاهده کردید که صفحه نمایش تلویزیون شما سفید شده یا رنگ های آن بهم ریخته اند، باید به خرابی برد تیکان شک کنید. همچنین قطع شدن تصویر و ایجاد خطوط عمودی یا افقی روی نمایشگر هم از علائم آسیب دیدن این قطعه هستند.

تعمیر برد تیکان تلویزیون سونی با توجه به پیچیده بودن سیستم آن، امری تخصصی است که تنها از عهده تکنسین های دوره دیده و مجرب بر می آید.‌ بنابراین ترمیم قطعه توسط افراد مبتدی ممکن است که موجب تشدید خرابی ها و حتی صدمه رسیدن به صفحه نمایش دستگاه شود.

گاهی میزان خرابی برد تیکان sony جزئی است و تعمیر تلویزیون سونی در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. اما در مواردی این قطعه به طور کامل می سوزد که در این حالت کارشناسان نمایندگی آن را با یک برد تیکان اورجینال تعویض می کنند.

تعمیر انواع مدل های تلویزیون sony

نمایندگی تعمیر تلویزیون ، تمامی مدل های تلویزیون سونی را تعمیر می نماید. در صورتی که صاحب هر یک از مدل های تلویزیون ال سی دی سونی و ال ای دی سونی هستید و تلویزیون شما به مشکلی برخورده است، نگران نباشید. تنها با یک تماس کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون های سونی به محل مورد نظر شما اعزام شده و تعمیرات تلویزیون را در محل انجام می دهند. از آن جا که تمامی امکانات لازم جهت تعمیرات تلویزیون در کارگاه های مجهز نمایندگی تلویزیون سونی فراهم شده است، بدون هر گونه دغدغه ای می توانید تعمیرات تلویزیون سونی را به کارشناسان ما بسپارید.

در صورت نیاز به تعویض قطعات مانند تعویض بک لایت تلویزیون سونی و یا تعویض پنل ال سی دی سونی ، تعویض پنل ال ای دی سونی و… فقط و فقط از قطعات اصل و اورجینال بهره خواهیم گرفت. لازم به ذکر است تعویض آخرین گزینه ی تعمیرات بوده و تمامی سعی خود را برای تعمیر قطعه و بازگرداندن آن به تلویزیون سونی خواهیم نمود. در این بخش به ذکر برخی از مدل های تلویزیون سونی که در نمایندگی سونی تعمیر می شوند می پردازیم.

تعمیر تلویزیون های غول پیکر و اینچ بالای سونی 

  • تعمیرات تلویزیون 70 اینچ سونی 

  • تعمیر تلویزیون 80 اینچ سونی 

  • تعمیرات تلویزیون 90 اینچ سونی 

  • تعمیر تلویزیون 100 اینچ سونی 

  • و…..

  • تعمیر تلویزیون ال سی دی سونی BRAVIA مدل KLV-40EX500 40 اینچ
  • تعمیرتلویزیون هوشمند ال ای دی سونی KD-65X8500E سایز 65 اینچ
  • تعمیر تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی BRAVIA مدل KD-55X8500C 55 اینچ
  • تعمیرتلویزیون ال سی دی هوشمند سونی BRAVIA مدل KDL-46EX520 46 اینچ
  • تعمیرات تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی BRAVIA مدل KD-75X8500C 75 اینچ
  • تعمیر تلویزیون ال ای دی سونی BRAVIA مدل KDL-32R300C سایز 32 اینچ
  • تعمیرات تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-55X7000E سایز 55 اینچ
  • تعمیر تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی KD-49X7000E سایز 49 اینچ
  • تعمیرات تلویزیون ال ای دی سونی KD-79X9000B سایز 79 اینچ
  • تعمیرات تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی KD-55X9300D
  • تعمیرات تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی 55X8000E سایز 55 اینچ
  • تعمیر تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی KD-65X9000F سایز 65 اینچ

تعمیر تلویزیون قدیمی سونی در منزل

نمایندگی تعمیر تلویزیون برای تعمیر تلویزیون سونی crt در منزل، کنار شماست. اگر یک تلویزیون قدیمی دارید که می خواهید آن را ترمیم کرده و مجددا روشن کنید، درخواست تعمیرات را در وب سایت مرکز تی وی مانیتور ثبت کنید. تیم تعمیرات در اولین فرصت به آدرسی که ارائه داده اید اعزام می شوند و هر اقدامی را که برای رفع مشکل دستگاه لازم باشد، به نحو احسن انجام می دهند.

در نتیجه تلویزیون شما تعمیر شده و می توانید مجددا از آن استفاده کنید. با حضور تیم تعمیر تلویزیون سی آر تی سونی در منزل، شما هیچ زحمتی بابت بردن دستگاه به مرکز تعمیر متحمل نمی شوید. همچنین دستگاه جابجا نشده و امکان آسیب دیدگی یا ضربه خوردن آن در حین انتقال، به صفر می رسد.

مشکلات رایج تلویزیون های crt سونی

روشن نشدن تلویزیون قدیمی سونی

یکی از دلایل روشن نشدن این تلویزیون ها از کار افتادن پاور آن میباشد.البته خرابی هوریزنتال و خرابی بخش سیستم کنترل را نیز میتوان در نظر گرفت.

دیر روشن شدن تلویزیون sony CRT 

تقریبا تمام تلویزیون های قدیمی پس از گذشت مدتی، با تاخیر روشن می شوند. یعنی وقتی کلید پاور را می زنید، باید چند ثانیه منتظر بمانید تا تلویزیون به طور کامل روشن شود. مشکل به همین جا ختم نمی شود؛ پس از مدتی، تلویزیون به طور کلی روشن نمی شود. بنابراین باید مسئله را پیگیری کرده و به شکل تخصصی، آن را برطرف نمایید.

قاطی شدن رنگ در تلویزیون های لامپی 

قاطی شدن رنگ هم مشکل دیگری است که کارشناسان تعمیر تلویزیون سونی crt آن را بررسی و برطرف می کنند. تلویزیون های  لامپی، در برخورد با آهنربا یا جابجایی غیر اصولی و ضربه خوردن، دچار مشکلاتی می شوند که یکی از آنها شطرنجی شدن صفحه و به هم ریختن رنگهاست.حتی در برخی مدل ها یک رنگین کمان به وجود می آید یا یک یا چند لکه رنگی یا سبز یا نورانی بر صفحه مانیتور ظاهر می شوند.

تعمیر مشکل قفل کودک تلویزیون

قفل کودک یکی از قابلیت های مهم در تلویزیون های پیشرفته بوده که ممکن است باعث شود به کمک تکنسین های تعمیر تلویزیون سونی نیاز داشته باشید. قفل کردن تلویزیون در خانواده هایی که دارای کودک هستند، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

ممکن است در برخی مواقع پس از قفل کردن تلویزیون، قصد باز کردن آن را داشته و قادر به انجام آن نباشید. به همین منظور ابتدا وارد Menu شده و Option را بزنید. حالا گزینه Child Lock یا V-Chip را انتخاب کرده و بزنید. سپس عبارت Remove Child Lock را از بین گزینه ها انتخاب کرده و Enter را بزنید تا تنظیمات رفع قفل کودک اعمال گردد.

سوالات متداول کاربران در مورد تعمیر تلویزیون سونی

تلویزیون سونی من روشن نمی شه دلیلش چیه ؟

ممکن است مشکل از  باتری کنترل تلویزیون باشد یا کابل برق به درستی متصل نشده باشد. باتری های کنترل تلویزیون  را عوض کنید و از یک آداپداتو دیگر استفاده کنید. در صورتی که مشکل حل نشد نیاز به عیب یابی تلویزیون سونی توسط تعمیرکار است.

دلیل ضعیف شدن صدای تلویزیون سونی چیه ؟

ممکن است تنظیمات صدا در تلویزیون شما به طور ناخواسته تغییر کرده باشد. تنظیمات صدا را بررسی کنید. همچنین اگر بلندگوهای تلویزیون دچار خرابی، آسیب یا فرو رفتگی شده باشند، ممکن است باعث ضعیف شدن صدا شوند. در این صورت، نیاز به تعمیر یا تعویض بلندگوها وجود دارد .اتصالات صوتی میان تلویزیون و دستگاه‌های صوتی خارجی (مانند اسپیکرها یا سیستم صوتی) نیز ممکن است مشکل داشته باشند.

بررسی کابل‌ها و اتصالات صوتی و اطمینان حاصل کردن از ثبت درست آن‌ها می‌تواند مشکل را حل کند. عوامل دیگری مانند مشکل در مبدل صوتی داخلی تلویزیون، مشکل در قطعات الکترونیکی یا فیلترهای صوتی نیز ممکن است باعث ضعف صدا شوند. در این صورت، تعمیر تلویزیون سونی در نمایندگی پیشنهاد می شود.

تصویر تلویزیون سونی من خط خطی شده چیکار کنم؟
  • بررسی کابل‌ها: ابتدا مطمئن شوید کابل‌های وصل شده به تلویزیون شما کاملاً درست و سالم هستند. بررسی کنید که کابل HDMI  یا کابل آنتن به درستی متصل شده‌اند و هیچ کارکرد نادرستی در آن‌ها وجود ندارد.
  • تست با دستگاه دیگر: اگر امکانش را دارید، تلویزیون خود را به یک دستگاه دیگر (مانند دی‌وی‌دی پلیر یا کامپیوتر) وصل کنید و ببینید آیا خطوط خطی همچنان در تصویر وجود دارند یا خیر. اگر خطوط همچنان ظاهر هستند، ممکن است مشکل از خود تلویزیون باشد و نیاز به تعمیر داشته باشید.
  • بررسی تنظیمات تلویزیون : تنظیمات تلویزیون شما ممکن است عاملی در ایجاد خطوط خطی باشد. آیا همه تنظیمات تلویزیون به درستی بر اساس راهنمای تولید کننده تنظیم شده‌اند؟ به ویژه، بررسی کنید که رزولوشن تلویزیون با رزولوشن ورودی منبع سیگنال  هماهنگ است.
  • تمیز کردن صفحه تلویزیون : ممکن است خطوط خطی در تصویر از اثر هرگونه الکترواستاتیک یا ذرات غبار بر روی صفحه تلویزیون ناشی شده باشد. صفحه را با یک پارچه نرم و خشک تمیز کنید و دوباره تلویزیون را روشن کنید تا ببینید آیا خطوط کاهش می‌یابند.
  • تماس با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی : اگر هیچ یک از راهکارهای بالا به نتیجه نرسید و خطوط همچنان در تصویر وجود دارند، بهتر است برای تعمیرات تلویزیون سونی اقدام نمایید.
تلویزیون سونی دارم به اینترنت وصل نمیشه، راهکاری دارید ؟
  • تنظیمات شبکه : اطمینان حاصل کنید که تلویزیون شما به شبکه Wi-Fi صحیح متصل شده است. بررسی کنید که رمز عبور و نام شبکه را به درستی وارد کرده اید.
  • قدرت سیگنال  Wi-Fi: بررسی کنید که قدرت سیگنال Wi-Fi در محلی که تلویزیون قرار دارد، قابل قبول است. ممکن است نیاز به استفاده از یک تقویت کننده سیگنال (رپیتر) Wi-Fi یا جابجایی تلویزیون به نزدیکی مودم داشته باشید.
  • تنظیم تاریخ و ساعت : تاریخ و ساعت را به میلادی تنظیم کنید و منطقه زمانی را روی کشوری غیر از ایران بگذارید. شبکه اینترنت رو از روی تلویزون حذف و مجدد وصل کنید، اگر مشکل حل نشد باید تکنسین تعمیرات تلویزیون مشکل را از نزدیک عیب یابی و حل کنند.
تعمیر تلویزیون سونی گارانتی داره ؟

بله تمامی خدمات تعمیرات تلویزیون سونی همراه با گارانتی انجام می شود. مدت زمان گارانتی با توجه به مشکل تلویزیون و قطعه تعمیر شده متفاوت است.

قطعاتی که برای تعمیر تلویزیون سونی استفاده می کنید اصل هستند ؟

بله تمامی قطعات اورجینال بوده و از بهترین قطعات موجود برای تعمیرات استفاده می شود.

چرا تلویزیون سونی صدا دارد ولی تصویر ندارد؟

بعضی مواقع هنگام تماشای تلویزیون ناگهان صفحه نمایش سیاه شده و به نظر می رسد که دستگاه خاموش است، در حالی که چراغ پاور روشن بوده و کار می کند. زمانی که تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد، مین برد نمی تواند عملیات پردازش را به درستی انجام دهد.

این مشکل در اکثر موارد به خاطر خرابی بک لایت پیش می آید؛ زیرا بک لایت در واقع نور زمینه نمایشگر را تامین می کند، پس طبیعی است که با سوختن آن تصویر کاملا سیاه شود. در چنین شرایطی بهترین روشی که برای تعمیر تلویزیون سونی مورد استفاده قرار می گیرد، انجام اصلاحات لازم روی برد و جایگزین کردن لامپ های سوخته با لامپ های LED با کیفیت است.

البته قطع شدن تصویر تلویزیون سونی در اثر آب خوردگی صفحه نمایش نیز به وجود می آید. در صورت آب خوردگی نمایشگر بهتر است که دستگاه را از برق بکشید و تا ۴۸ ساعت منتظر بمانید. سپس آن را مجددا روشن نمایید، اگر مشاهده کردید که تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد، باید با مرکز تعمیرات تماس بگیرید. خرابی برد پاور نیز ممکن است منجر به قطعی تصویر شود که در این حالت هم ضروری است تعمیر دستگاه به افراد متخصص سپرده شود.  

علت وجود هاله در تلویزیون سونی

وجود هاله روی صفحه نمایش تلویزیون، یکی از مواردی بوده که باعث می شود کاربران برای تعمیر تلویزیون سونی اقدام کنند. معیوب بودن پیکسل ها، خراب شدن پنل تلویزیون و خرابی بک لایت دستگاه به عنوان مهم ترین دلایل ایجاد هاله روی تلویزیون شناخته می شوند.

همچنین در صورتی که گرد و غبار روی پنل تلویزیون بیش از حد تجمع یافته باشد، به مرور به از منافذ به داخل نفوذ کرده و باعث ایجاد هاله در تصویر تلویزیون می شود. در برخی از موارد می توان با تعمیر مشکل را رفع کرده و در برخی مواقع نیاز به تعویض پنل تلویزیون است.

عیب یابی تلویزیون سونی

  • عیب یابی تلویزیون با مشکل نداشتن تصویر صدا در ورودی IV
  • عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون سونی با مشکل ایراد ایست وست
  • عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون با مشکل هاله رنگین کمانی
  • تعمیر، عیب‌یابی و سرویس تلویزیون  با مشکل حالت استند بای
  • تعمیر تلویزیون با مشکل کم نور شدن لامپ تصویر بعد از چند دقیقه در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی
  • تعمیر و عیب‌یابی تلویزیون با مشکل نداشتن تصویر
  • تعمیرتلویزیون با مشکل صدای صوت‌های ولتاژ
  • رفع اختلال چشمک‌زدن LED جلو و روشن‌نشدن تلویزیون
  • تعمیر، عیب‌یابی و سرویس سونی با مشکل صدای ناهنجار از های‌ولتاژ
  • تعمیر و عیب‌یابی تلویزیون با مشکل خراب شدن آی سی ایپرام
  • تعمیر، عیب‌یابی و سرویس تلویزیون با مشکل هاله رنگ در تصویر
  • تعمیر و عیب‌یابی تلویزیون با مشکل داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی
  • تعمیر، عیب‌یابی و سرویس تلویزیون با مشکل قفل شدن روی یک کانال و نمایش قفل کودک
  • تعمیر، عیب‌یابی و سرویس تلویزیون با مشکل سوزاندن مکرر ترانزیستور خروجی در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی
  • سرویس و تعمیر تلویزیون با مشکل سوختن ترانزیستور افقی

واحدهای تعمیرات تلویزیون

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون و مانیتور است. در این مرکز -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورهای مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. خدمات ارائه شده در این مرکز به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد.

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور متشکل از دو پارت تعمیرات تلویزیون و تعمیرات مانیتور است که در هریک از آنها تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی و ترمیم این دستگاه ها ارائه می گردد. واحد تعمیرات تلویزیون سونی یکی از پارت های این مرکز است که کاربران گرامی می توانند با مراجعه به آن از سرویس های تخصصی تعمیر این دستگاه بهره مند گردند. دیگر واحدهای تعمیرات مانیتور و تعمیرات تلویزیون در بخش زیر معرفی می گردند.

5/5 (42 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

78 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • منصور

    باسلام. تلویزیون KLV – 40x350A رو هم تعمیر میکنید؟ صدا و تصویر نداره. من همدانم. بیارم خدمتتون یا راه دیگه ای هم هست؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز لطفا جهت ارتباط با کارشناسان ما با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

      پاسخ
  • نادری

    سلام تلویزیون سونی w670A خاموش شد وحالت چشمک زن رفت 7 چشمک زد بردم تعمیر گفتند بخاطر فرسودگی قطعات ،،تعمیر کردن اوردم بعد از چند ساعت دوباره همون مشکل براش پیش اومد بردم دوباره برای تعمیر بعد از دوهفته ک تو تست بوده وتعمیر ،وقت تحویل گفتند کنار صفحه دوتا خط افقی رنگی افتاده میگن مشکل از پنل بوده از اول ،،حالا موندم چکار باید بکنم ایا قابل تعمیر هست واینکه اشکال پیش امده از جانب تعمیر کار هست ،،ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • مدیر

      سلام به صورت دقیق نمیتوان گفت مشکل از تعمیر کار بوده باشه ، در صورت کلی بابت تعمیرات دستگاهتان میتوانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا همکارانم دقیق تر راهنماییتون کنن

      پاسخ
  • صبا

    سلام دستگاه تلويزيون سوني ما بر اثر ضربه كف دست ك به عقب پرت شد ديگه روشن نميشه اشكال كار كجاست دكمه پاور سبز ميشه ولي صفحه نمياره

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز ، امکان داره پنل دستگاه آسیب دیده باشه، نیاز هست که حتما توسط تکنسین بررسی بشه

      پاسخ
  • وحید

    سلام تلویزیون سونی 50w800cدارم مین بردش سوخته بردش موجود نیست

    پاسخ
    • مدیر

      سلام، با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید.

      پاسخ
  • کاربر

    سلام و خسته نباشید یه سوالی داشتم تلویزیون مدل W65D اینچ۵۵ در اثر ضربه فقط پنل ال ای دی شکسته و تصویر نشون نمی ده خواستم بدونم آیا تعمیر می کنید و هزینه چقدر میشه؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز. به دلیل هزینه بالای پنل و اورجینال نبودن این قطعه، بهتر است پنل تلویزیون تعویض نگردد.

      پاسخ
  • مختاری

    سلام
    تلویون سونی 42 اینچ
    خط وسط سیاه روز بروز بیشتر میشود
    مشکل چیست وبا چه هزینه ای
    قابل تعمیر هست ؟
    با تشکر

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز. اگر به ال سی دی تلویزیون شما ضربه خورده باشد این مشکل بخاطر اسیب وارد شده به پنل هست و حدود هزینه تعویض پنل هم 70 تا 80 درصد هزینه کل تلویزیون می باشد که به دلیل بی کیفیت بودن قطعات بازار خدمات تعویض پنل نداریم.

      پاسخ
  • مهران

    سلام من یک تلویزیون سونی قدیمی مدل21inch-vega-trinitronدارم،هنگام روشن کردنtvبجای اینکه چراغ ریزجلوtvسبزشودهر چندثانیه۵بارچشمکقرمز میزندبطورمدام حتی وقتی هم که tvخاموش،وازهمین موقع ببعد پاینtvبصورت افقی یک نوارمشکی به اندازه7cmبوجودآمده وروی همین نوارمشکی یکنوارافقی رنگین کمانی چشمک زن به اندازه4cmدیگرهم بوجودمیایدومابقی تصویرنرمال وعادی، لطفاراهنمای فرمایید

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز متاسفانه خدمات این نوع از مدل های تلویزیون سونی رو نداریم.

      پاسخ
  • یوسفی

    سلام وقت شما بخیر. تلویزیون سونی40 اینچ مدل براویا EX 720 دارم. از حدود یکسال قبل از پایین صفحه سمت چپ مربع تیره به ابعاد ۱ × ۱ سانت ایجاد شده و بصورت افقی به سمت راست صفحه در حال گسترش است و به حدود 10 سانتی متر رسیده است. اشکال دستگاه چیه و هزینه تعمیر چقدره؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز. جهت دریافت خدمات شماره 54114(021) تماس بگیرید و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه خواهند داد.

      پاسخ
  • رضی

    با سلام تلویزیون سونی مدل ۴۹x8000e در حین پخش فیلم از فلشی که به تلویزیون متصل بود ،ناگهان صفحه سیاه شد و بعد دیگه تصویر نداره و فقط صدا داره ،تعمیرکار علت رو خرابی پنل اعلام کرده ،ایا به نظر شما ممکنه از پنل باشه ؟ تعمیر پنل سونی آیا فایده ای داره و تلویزیون کار میکنه برام یا نه دوباره چند ماه بعد همین مشکل ایجاد میشه ؟ لطفا راهنمایی کنید ،با تشکر

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز جهت عیب یابی دقیق نیاز هست که توسط تکنسین بررسی بشه جهت راهنمایی بیشتر میتوانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید. نکته دوم در مورد تعویض پنل تلویزیون باید بگم که صرفه اقتصادی نداره و پنل های موجود در بازار همگی فیک بوده و ممکن باز اینچنین مشکلاتی پیش بیاد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید