اشتراک گذاری

تعویض قطعات تلویزیون

در روند تعمیرات، تعویض قطعات تلویزیون اصولاً آخرین راهکار مورد استفاده تعمیرکاران است. به عبارتی دیگر تلاش تعمیرکاران بر آن است تا حتی‌الامکان از تعویض قطعات اصلی تلویزیون خودداری کرده و آنها را تعمیر کنند؛ لیکن در شرایطی که خرابی پیش آمده در قطعه، به اندازه‌ای باشد که امکان تعمیر و ترمیم آن وجود نداشته باشد، تعمیرکاران تلویزیون، ناچار به تعویض قطعات خواهند بود. در ارتباط با تعویض قطعات تلویزیون آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از قطعات اصل و اورجینال شرکتی است. در صورتی که امکان دسترسی به قطعات اصل وجود نداشته باشد، بهتر است در صورت اجازۀ صاحب دستگاه، از قطعاتی استفاده شود که سازگاری و کیفیت آنها در طول تجربه کاری تعمیرکار، به اثبات رسیده باشد. بعلاوه عملیات مرتبط با تعویض قطعات تلویزیون می بایست به دست کارشناسانی انجام پذیرد که تخصص و مهارت لازم را داشته باشند.

تعویض قطعات تلویزیون

خدمات واحد تعویض قطعات تلویزیون

سرویس‌های ارائه شده در واحد تخصصی تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون منحصر به دستگاهی خاص نیست و کلیه برندهای تلویزیون را شامل می‌گردد. کاربران کلیه برندهای تلویزیون اعم از سامسونگ، ال جی، سونی، دوو و … می‌توانند در صورت بروز خرابی در دستگاه مورد استفاده‌شان، به مرکز تعمیر تی وی مانیتور مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعویض قطعات تلویزیون را دریافت نمایند. قطعات ارائه شده در این مرکز منحصر به مدل خاصی از تلویزیون نیست و کلیه مدلها اعم از ال ای دی، ال سی دی، پلاسما، اولد و …. را شامل می‌گردد. برخی از خدمات ارائه شده در واحد تعویض قطعات تلویزیون عبارت است از:

  • تعویض برد اینورتر انواع تلویزیون
  • تعویض مین برد انواع تلویزیون
  • تعویض برد پاور انواع تلویزیون
  • تعویض برد تیکان انواع تلویزیون
  • تعویض لامپ انواع تلویزیون
  • تعویض پایه انواع تلویزیون
  • تعویض آی سی انواع تلویزیون
  • تعویض اپتیک انواع تلویزیون
  • تعویض ترانزیستور انواع تلویزیون
  • تعویض دیود و پل دیود انواع تلویزیون
  • تعویض های ولتاژ انواع تلویزیون
  • تعویض کوئل و چوک انواع تلویزیون

فروش قطعات تلویزیون

بدیهی است پس از طی عمر مفید دستگاه‌های تلویزیون، برخی از قطعات آنها به دلیل استهلاک، عدم استفاده صحیح، اتفاقات پیش‌بینی ناپذیر و مواردی از این دست دچار اشکال و خرابی گردند. از همین رو نمایندگی فروش تی وی مانیتور، بخش‌هایی از مجموعه خویش را به فروش قطعات تلویزیون اختصاص داده است. در این بخش‌ها کلیه قطعات و لوازم جانبی‌ایی که ممکن است کاربران انواع دستگاه تلویزیون به آنها نیاز پیدا کنند، عرضه شده است. در این مکان شما می توانید پس از دریافت مشاوره های لازم، قطعه سازگار با دستگاه خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه نمایید. مزیت حضور در نمایندگی فروش تی وی ماینیتور، بررسی دستگاه شما، توسط یکی از کارشناسان تعمیرات تلویزیون است. بررسی مذکور با این هدف انجام می شود که سطح خرابی پیش آمده در دستگاه و اینکه آیا واقعا نیاز به تعویض قطعات تلویزیون هست یا خیر، مشخص شود.

تعویض قطعات تلویزیون در محل

در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور، این امکان فراهم شده است تا تعویض قطعات تلویزیون در محل انجام پذیرد. به عبارتی دیگر در صورتی که کاربر به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را نداشته باشد، می‌تواند سرویس‌های تخصصی مرتبط با تلویزیون را به صورت تعمیر در محل دریافت نماید. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر خود در آدرس ذکر شده از سوی کاربر، حضور یافته و پس از عیب‌یابی دستگاه اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون را آغاز می‌نمایند. برای استفاده از این سرویس کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان تعمیر تی وی مانیتور تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تلویزیون تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های تلویزیون را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در این مرکز به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد. تعمیرات تلویزیون در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و دربردارنده‌ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید و یا در صورت نیاز به سرویس تعمیر در محل تلویزیون از طریق یکی از راه های ذکر شده در وب سایت درخواست اعزام کارشناس را به محل مورد نظر خویش ثبت نمایید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات تلویزیون در بخش زیر معرفی می گردند.

مرکز تخصصی تی وی مانیتور

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون و مانیتور است. کاربران گرامی می‌توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تی وی مانیتور تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه‌های مانیتور و پنل های تی وی را دریافت نمایند. تعمیرات تی وی مانیتور در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و از تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است، پشتیبانی می‌کند. در این مرکز -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورهای مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

4/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩