اشتراک گذاری

کمپانی وان پلاس تلویزیون تولید می کند

کمپانی وان پلاس تلویزیون تولید می کند ؛ این خبر یکی از اخبار جدید در حوزه تی وی ها و البته درباره کمپانی وان پلاس است. ورود وان‌پلاس به صنعت تولید تلویزیون‌ هوشمند، حرکتی بزرگ برای این شرکت محسوب می‌شود. بر اساس این خبر کمپانی وان پلاس وارد صنعت تولید تلویزیون‌های هوشمند می‌شود. این کمپانی در نظر دارد سال آینده‌ میلادی، اولین تلویزیون هوشمند خود را تولید و عرضه کند. در حالی که کمپانی وان پلاس یک شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی است، اما امروز در برنامه ریزی های خود، برای تولید تلویزیون ها هوشمند تلاش می کند و قرار است این تی وی ها را در آینده ای نزدیک به کاربران خود ارائه دهد.کمپانی وان پلاس در ۱۶ دسامبر ۲۰۱۳ تاسیس شده است و دفتر مرکزی این شرکت در شنزن واقع است.

پیت‌ لائو، مدیر عامل وان‌پلاس، درباره این موضوع که کمپانی وان پلاس تلویزیون تولید می کند، اینگونه توضیح داد:

«قصد داریم در هر خانه‌ای شاهد فناوری‌های هوشمند باشیم؛ به ارتقاء سطح ارتباطات هوشمند در خانه‌ها می‌اندیشیم و می خواهیم برای تحقق آرمان‌هایمان، محصول جدیدی را معرفی کنیم. این محصول جدید پریمیوم وان پلاس از کیفیت تصویر و کیفیت صدای خوبی برخوردار خواهد بود و می‌تواند تجربه‌ یکپارچه‌سازی را در صنعت خانه‌های هوشمند به‌نمایش بگذارد.»

« قطعا هر محصول جدیدی در ابتدای کار، کامل نیست و با گذشت زمان توسعه می‌یابد. با به‌روزرسانی‌هایی که انجام می‌دهیم، انتظار می‌رود در طی مدت ۵ سال آینده‌، بتوانیم محصولی کاملا هوشمند و انقلابی به بازار عرضه کنیم که بتواند با سایر لوازم خانگی هوشمند ارتباط برقرار کند. »

کمپانی وان پلاس تلویزیون تولید می کند

چرا کمپانی وان پلاس تلویزیون تولید می کند؟

در حالی که علاقه‌مندان به محصولات وان‌پلاس ، بی‌صبرانه منتظر معرفی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۶ تی (OnePlus 6T) هستند؛ خبرها اینگونه حکایت دارند که کمپانی وان پلاس تلویزیون تولید می کند ؛ شاید در وهله اول تعجب برانگیز باشد، اما دقیق که نگاه می کنیم می توانیم به خوبی درک کنیم که این کمپانی نمی خواهد از رقبای خود عقب بماند و تلاش می کند در هر حوزه ای رقابت کند و محصولات با کیفیتی ارائه دهد. در حالی که وان‌پلاس اعلام کرده که به صنعت تولید تلویزیون‌های هوشمند وارد می‌شود، اطلاعات بیشتری در مورد این خبر منتشر نکرده است و جزئیات بیشتری در مورد اولین تلویزیون هوشمند خود ارائه نکرده است.

چگونه کمپانی وان پلاس تلویزیون تولید می کند؟

اینکه کمپانی وان پلاس تلویزیون تولید می کند ، خبر مهمی است، اما مهمتر آن است که بدانیم این تی وی قرار است چه امکانات و ویژگی هایی داشته باشد. بد نیست بدانید که یکی از ایده‌های مطرح ‌شده در مورد تلویزیون هوشمند وان‌پلاس، امکان مشاهده‌ استریم از گوشی‌ هوشمند روی تلویزیون است.

همچنین احتمالا این تلویزیون هوشمند وان‌پلاس بتواند اطلاعات مربوط به جلسات پیش‌رو را همانند آمازون اکو یا گوگل ASSISTENT  به کاربر نمایش دهد. این تلویزیون هوشمند احتمالا دارای یک دوربین نیز خواهد بود که برای تماس ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی این خبر که کمپانی وان پلاس تلویزیون تولید می کند ، منتشر شد؛ پیت لائو اعلام کرد که برای افرادی که نگران حفظ حریم خصوصی خود هستند، در این تی وی راهکارهایی در نظر گرفته خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون

نمایندگی تعمیرات تلویزیون در حوزه تعمیرات انواع تلویزیون ها از هر مدل و از هر برندی فعالیت دارد. این نمایندگی امن ترین و مورد وثوق ترین مرکزی است که می توانید دستگاه معیوب خود را به آن بسپارید و خدمات و تسهیلاتی منحصر و ایده آل دریافت کنید.‌ امکانات و تسهیلات فوق العاده وسیع و پیشرفته ای در نمایندگی تعمیرات تلویزیون فراهم است. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تی وی ها در این نمایندگی شناسایی و برطرف می شود. تمامی خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩