اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات تلویزیون

آموزش تعمیرات تلویزیون برای علاقه مندان در کارگاه های تخصصی به همراه تجهیزات حرفه ای تعمیرات تلویزیون انجام می شود.

دوره‌های آموزش تعمیر تلویزیون، در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار می‌گردد تا کاراموزان بسته به میزان دانش و اطلاعات خود در یکی از این دوره‌ها ثبت نام و آموزش‌های مورد نیاز را کسب نمایند.

متقاضیان حضور در این دوره‌ها می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تی‌وی مانیتور تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر حضور در دوره‌های آموزش تعمیر تلویزیون را ثبت نمایند. کارآموزانی که موفق به اتمام دو دوره تخصصی و عمومی آموزش تعمیرات تخصصی تلویزیون می گردند، مدرکی دال بر اتمام این دوره‌ها از سوی مرکز سخت افزار ایران دریافت می دارند.

آموزش تعمیرات تلویزیون

مرکز آموزش تعمیرات تلویزیون

مرکز آموزش تعمیرات تلویزیون با تجهیز فضای خویش به پیشرفته‌ترین ابزار تعمیر و حضور زبده‌ترین اساتید، این امکان را فراهم ساخته است تا جدیدترین مباحث مرتبط با تعمیرات تلویزیون به شرکت کنندگان در این دوره‌ها تدریس گردد. مرکز آموزش تعمیرات تلویزیون یکی از برترین و مجهزترین مراکز آموزشی در کشور است که توانسته با ارائه بالاترین سطح کیفی آموزش نیاز بسیاری از متقاضیان و فعالان این حوزه را برآورده سازد. برخی از ویژگی‌های این مرکز عبارت است از: آشنایی با جدیدترین تجهیزات تعمیر، تسلط بر نوین ترین ترفندهای تعمیر، تداوم فعالیت های عملی تا زمان کسب مهارت همه جانبه در تعمیر،  واکاوی و آنالیز جامع انواع تلویزیون به دست کاراموزان و … ..

آموزش تعمیر تلویزیون هوشمند

تعمیرات تلویزیون‌های هوشمند دو برابر سخت‌تر و پیچیده‌تر از تلویزیون‌های غیر هوشمند است؛ البته جای نگرانی نیست اگر دوست دارید که نحوه تعمیر تلویزیون هوشمند را به صورت کامل یاد بگیرید و به یک تعمیرکار قهار در زمینه تعمیرات تلویزیون هوشمند تبدیل شوید، بهتر است دوره‌های آموزش تعمیرات تلویزیون هوشمند در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور را از دست ندهید. شما در دوره‌های آموزش تعمیر تلویزیون هوشمند در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور، علاوه‌بر آشنایی کامل با تمامی قطعات و اجزا تلویزیون هوشمند از جمله: صفحه نمایش تلویزیون هوشمند، منبع تغذیه، مین برد، بک لایت و … با نحوه عیب‌یابی دقیق و رفع مشکلات هر یک از این قطعات نیز آشنا خواهید شد؛ به گونه‌ای که پس از به اتمام رساندن این دوره به طور کامل از پس عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی انواع مدل‌های تلویزیون هوشمند برمی‌آیید.

آموزش تعمیرات تلویزیون پلاسما

یکی دیگر از دوره‌های ویژه آموزش تعمیر تلویزیون در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور، آموزش تعمیر تلویزیون پلاسما می‌باشد که توسط اساتید مجرب و خبره‌ای به متقاضیان آموزش داده می‌شود. شما در این دوره مباحث تخصصی را در زمینه نحوه تست، عیب‌یابی اصولی و تعمیرات تخصصی تمامی بخش‌های تلویزیون پلاسما از پنل این تلویزیون گرفته تا مین برد، برد پاور، برد تیکان و … را یاد می‌گیرید؛ به گونه‌ای که پس از اتمام دوره آموزش تعمیرات تلویزیون پلاسما به راحتی می‌توانید انواع مدل‌های تلویزیون پلاسما را با سرعت و کیفیت بالایی مورد عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی قرار دهید.

آموزش تعمیرات انواع برندهای تلویزیون

فرقی نمی‌کند که به یادگیری عیب‌یابی و تعمیرات کدام یک از برندهای تلویزیون علاقه داشته باشید، مرکز تعمیرات تی وی مانیتور با برخوردار بودن از اساتید مجرب و خبره که از دانش و تجربه بالایی در تعمیرات تلویزیون برخوردار هستند، آموزش عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی انواع برندهای تلویزیون‌ از تلویزیون‌های سامسونگ گرفته تا تلویزیون‌های سونی، شارپ، توشیبا، ال جی، پاناسونیک، دوو و اسنوا ، ایکس ویژن و… را به متقاضیان ارائه می‌دهد؛ بنابراین اگرتصمیم دارید با مشکلات، نحوه عیب‌یابی و نحوه تعمیرات انواع برندهای تلویزیون آشنا شوید، دوره‌های آموزش تعمیرات تلویزیون در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور را از دست ندهید.

ارائه جزوه و فیلم آموزشی تعمیر تلویزیون

اساتید مرکز آموزش تعمیرات تلویزیون علاوه‌بر اینکه در کلاس‌های عملی و تخصصی آموزش‌های کاربردی را در زمینه نحوه عیب‌یابی و تعمیرات انواع تلویزیون‌ها در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند؛ جزوات و فیلم‌های آموزشی را نیز در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند تا درصورت عدم حضور در کلاس‌های عملی بتوانند از این طریق به بهترین شکل ممکن عیب‌یابی و تعمیرات انواع تلویزیون‌ها را بیاموزند؛ این جزوات و فیلم‌های آموزشی در دو سطح مبتدی و پیشرفته به متقاضیان یادگیری تعمیرات تلویزیون ارائه داده می‌شود که می‌توانید متناسب با سطحی که دارند آن‌ها را دریافت کنید.

بهره‌مندی از بهترین اساتید تعمیرات تلویزیون

یادگیری مهارت‌های عیب‌یابی، تست و بررسی قطعات و تعمیرات تخصصی تلویزیون تحت نظر اساتید مجربی که مهارت و تجربه بالایی در این زمینه دارند از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ چراکه برخی از مراکز آموزشی از اساتیدی برخوردارند که پروسه عیب‌یابی و تعمیرات هر یک از بخش‌های تلویزیون را به صورت غیر اصولی به متقاضیان آموزش می‌دهند؛ از این‌رو نه تنها متقاضیان در طی دوره‌ آموزشی که پشت سر می‌گذارند هیچ چیز اصولی و درستی را یاد نمی‌گیرند بلکه زمان و پول خود را نیز دور می‌ریزند؛ درصورتی که مرکز تعمیرات تی وی مانیتور از بهترین اساتید تعمیرات تلویزیون برای آموزش مهارت‌های کاربردی عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون‌ها برخوردار است تا متقاضیان بهترین دوره‌های یادگیری تعمیر تلویزیون را در این مرکز پشت سر بگذارند.

ارائه مدرک تعمیرات تلویزیون از مرکز سخت افزار ایران

پس از اتمام دوره‌های آموزش تعمیرات تلویزیون، مدرک معتبری را از مرکز سخت‌افزار ایران مبنی بر پشت سر گذاشتن اصول عیب‌یابی، تست و تعمیرات تخصصی تلویزیون در سطح مبتدی یا پیشرفته دریافت می‌کنید که می‌توانید با آن مدرک در بهترین شرکت‌ها مشغول به کار شوید؛ از همه مهم‌تر می‌توانید از تمامی تجارب و آموخته‌هایی که در دوره‌های آموزشی مرکز سخت‌افزار ایران کسب کرده‌اید در کار خود استفاده کنید تا به یکی از بهترین تعمیرکاران تلویزیون در محل کار خود تبدیل شود.

آموزش تعویض پنل تلویزیون

پنل مهم ترین قطعه ی هر تلویزیون است که دارای ساختار ظریف و حساسی می باشد. این ساختار حساس  در اثر کوچک ترین ناهماهنگی دچار اختلالات جدی می گردد. تعمیر پنل در راستای بازیابی کارکرد کامل آن  ریسک بالایی دارد. چرا که گاهی شدت آسیب وارده بالا بوده و تنها با تعویض قطعه ی معیوب می توان استفاده ی دوباره از تلویزیون را ممکن ساخت.

تعویض پنل، باید با دقت و مهارت ویژه ای انجام شود. یکی دیگر از اصلی ترین سرفصل های تخصصی در دوره های آموزش تعمیرات تلویزیون به تعویض پنل این تجهیزات اختصاص می یابد. اساتید ما در کارگاه های مجهز به تدریس کامل نکات ریز و درشت تعویض پنل تلویزیون ها می پردازند. کارآموزان گرامی پس از گذراندن این دوره ها قادر خواهند بود هر یک از پنل های تلویزیون های موجود در بازار را در سطح کیفی بالایی تعویض نمایند.

آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون

در تلویزیون های LCD و LED پیکسل های رنگی پنل با به کارگیری نور پس زمینه ای به نام بک لایت دیده می شوند. این نور در تلویزیون های ال سی دی توسط لامپ های فلورسنت ایجاد می گردد. متاسفانه لامپ های فلورسنت توان مصرفی بالا و گرمای زیادی تولید می کنند. برای اینکه گرمای فلورسنت ها دیگر اجزای تلویزیون ال سی دی را تحت تاثیر قرار ندهد، فاصله ای میان این لامپ ها و قطعات داخلی اعمال می شود که می تواند ظرافت ساختاری تلویزیون را از بین ببرد. برای رفع مشکلات لامپ های فلورسنت در تلویزیون های ال ای دی از لامپ های ال ای دی استفاده شده است که دارای روشنایی بیشتر، حجم کمتر و مصرف برق متعادل تری می باشند.

لامپ های ال ای دی از تنوع زیادی برخوردارند که در برندهای مختلف سازنده بسته به اندازه و نوع تلویزیون قابل تغییر است. از این رو برای تعویض بک لایت تلویزیون باید از اجزای بک لایت همان مدل بهره گرفت، در صورتی که ال ای دی های نامرتبطی به کار گرفته شوند، تصویر تلویزیون حالت طبیعی خود را از دست خواهد داد. نمایندگی تی وی مانیتور در دوره های آموزش تعمیرات تلویزیون به طور کامل تعمیرکاران را با تعویض و تعمیر بک لایت به شیوه ی استاندارد آشنا می سازد. با حضور در این کلاس های آموزشی قادر به رفع کلیه ی عیوب بک لایت تلویزیون های موجود در بازار به بهترین شیوه ی کاری ممکن خواهید بود.

آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون

در تلویزیون های LCD و LED پیکسل های رنگی پنل با به کارگیری نور پس زمینه ای به نام بک لایت دیده می شوند. این نور در تلویزیون های ال سی دی توسط لامپ های فلورسنت ایجاد می گردد. متاسفانه لامپ های فلورسنت توان مصرفی بالا و گرمای زیادی تولید می کنند. برای اینکه گرمای فلورسنت ها دیگر اجزای تلویزیون ال سی دی را تحت تاثیر قرار ندهد، فاصله ای میان این لامپ ها و قطعات داخلی اعمال می شود که می تواند ظرافت ساختاری تلویزیون را از بین ببرد. برای رفع مشکلات لامپ های فلورسنت در تلویزیون های ال ای دی از لامپ های ال ای دی استفاده شده است که دارای روشنایی بیشتر، حجم کمتر و مصرف برق متعادل تری می باشند.

لامپ های ال ای دی از تنوع زیادی برخوردارند که در برندهای مختلف سازنده بسته به اندازه و نوع تلویزیون قابل تغییر است. از این رو برای تعویض بک لایت تلویزیون باید از اجزای بک لایت همان مدل بهره گرفت، در صورتی که ال ای دی های نامرتبطی به کار گرفته شوند، تصویر تلویزیون حالت طبیعی خود را از دست خواهد داد. نمایندگی تی وی مانیتور در دوره های آموزش تعمیرات تلویزیون به طور کامل تعمیرکاران را با تعویض و تعمیر بک لایت تلویزیون به شیوه ی استاندارد آشنا می سازد. با حضور در این کلاس های آموزشی قادر به رفع کلیه ی عیوب بک لایت تلویزیون های موجود در بازار به بهترین شیوه ی کاری ممکن خواهید بود.

آموزش تعمیر تلویزیون ال ای دی

از دیگر سرفصل های آموزشی در این دوره، آموزش تعمیر ال ای دی است. کارآموزان با مباحث مختلفی در این کلاس ها آشنا می شوند. آشنایی با ساختار ال ای دی، نوع پنل به کار رفته در آن، نوع لامپ تصویر یا بک لایت، ساختار مین برد و نحوه عملکرد آن، آشنایی با بردپاور و مشکلات آن،  آشنایی با شیوه های رفع مشکل پرش تصویر،

تعمیر پنل و آشنایی با سیستم صوتی و اشکلات رایج در آن بخشی از سرفصل های مهم این دوره آموزشی را تشکیل می دهد. در پایان دوره، کارآموزان می توانند تمامی انواع ال ای دی ها را عیب یابی کرده و ضمن تشخیص صحیح ایرادات آنها، روش های مناسب را برای تعمیر به کار گیرند.

آموزش تعمیر تلویزیون ال سی دی

بخشی از آموزش های تخصصی این دوره، آموزش تعمیر تلویزیون ال سی دی است. در این دوره کارآموزان با ساختار ال سی دی LCD ، مشکلات آن، قطعات به کار رفته و نحوه تعمیر تلویزیون های ال سی دی آشنایی پیدا می کنند. مهمترین تفاوت تلویزیون های ال سی دی، نوع پنل آنها است.

از این رو در طول این دوره آموزشی دانشجویان ضمن آشنایی با تفاوت این نوع پنل ها با اشکالات و اختلالات رایج و شیوه تعمیر آنها نیز آشنا خواهند شد. در پایان دوره، به تمامی افرادی که دوره های آموزشی را با موفقیت سپری کنند، گواهینامه معتبر بین المللی اعطا می شود.

آموزش تعمیر تلویزیون ال سی دی

سرفصل‌های آموزش تعمیرات تلویزیون

  • توضیح انواع فرمتهای تصویر جهت آشنایی کارآموز با ضبط تصویر و اشکالات مرتبط به آن
  • تعمیر برد آمپلی فایر تلویزیون و ارتباط آن با آی سی صدا
  • آموزش تعمیر برد پنل تصویر و برطرف کردن عیوب مرتبط به آن
  • نحوه تعمیر برد سوئیچ که بیشترین خرابی را در تلویزیون دارد
  • شناخت برد دیتا (مین برد) و روشهای عیب یابی آن
  • شناخت پنل ورودی و خروجی صدا و تصویر در مرکز آموزش تعمیرات تلویزیون
  • شناسایی و عیب یابی بخش ورودی و خروجی صدا
  •  
  • شناخت برد اینورتر INVERTER در آموزش تعمیر ال سی دی
  • شناسایی و عیب یابی مادربرد تلویزیون Main Board
  • تعریف و مقایسه انواع ورودی و خروجی های دستگاه کامپوزیت، کامپوننت، VGA  HDMI
  • بخش ورودی و خروجی AV شناسایی و عیب یابی بخش ورودی و خروجی  DVI
  • نوع طراحی برد RGB در آموزش تعمیر تلویزیون
  • شناسایی و عیب یابی بخش ورودی و خروجی RGB
  • شناسایی و عیب یابی بخش ورودی و خروجی HDMI
  • توضیح کارکرد تلویزیون های سه بعدی در مرکز آموزش تعمیرات تلویزیون
  • طریقه عملکرد عینک های سه بعدی با صفحه نمایش
  • بررسی تفاوت پنل های LED , LCD , 4K در تولید تلویزیون
  • آموزش شناخت قطعات SMD الکترونیک مدارات
  • بررسی ابزارهای مورد نیاز در مرکز آموزش تعمیرات تلویزیون
  • شناخت چیپ ها و آی سی های اصلی تشکیل دهنده برد
  • کار با ابزار های تعمیرات جهت باز کردن تلویزیون های LED
  • نحوه کار تلویزیون (بلوک دیاگرام بردهای تلویزیون)
  • نحوه صحیح باز و بستن تلویزیون
  • عیب یابی شاسی و بازکردن آن و رسیدن به پنل و برد
  • آموزش نقشه خوانی مدار در اموزش تعمیر تلویزیون
  • کار با منبع تغذیه و شناخت پاور سوئیچینگ بروی تلویزیون
  • آشنایی با برد POWER
  • آموزش مسیر یابی و عیب یابی برد تغذیه
  • آموزش تعمیر و عیب یابی برد های ولتاژ در مرکز آموزش تعمیرات تلویزیون
  • ولتاژ گیری و فرکانس گیری برد در آموزش تعمیر تلویزیون
  • نحوه تشکیل ارسال و دریافت تصویر
  • سیستم های تلویزیون PAL , SECAM , NTSC
  • بررسی و کارکرد لامپ در تلویزیون های قدیمی CRT

سطح مبتدی آموزش تعمیرات تلویزیون

سطح مبتدی اموزش تعمیرات تلویزیون برای آن گروه از کاربرانی مناسب است که اطلاعات پایه کافی در باب تعمیرات و کار با تجهیزات الکترونیکی ندارند. این گروه از متقاضیان می توانند با حضور در دوره عمومی آموزش تعمیرات تلویزیون، بر مباحث پایه و ابتدایی این حوزه مسلط گشته و آمادگی حضور در دوره پیشرفته تعمیرات تلویزیون را کسب نمایند. تشخیص نیاز یا عدم نیاز داوطلب به حضور در این دوره توسط یک آزمون ابتدایی -که از سوی اساتید این مرکز- برگزار می گردد، صورت می پذیرد. آشناسازی کارآموزان با تجهیزات تعمیر و کاربرد هر یک از ابزار نیز در همین دوره انجام می شود. (داوطلبانی که با مباحث این دوره آشنایی دارند نیازی به حضور در دوره مبتدی آموزش تعمیرات تلویزیون ندارند). با اتمام این دوره، آموزش تعمیرات تلویزیون  در دوره تخصصی دنبال خواهد شد.

سطح پیشرفته آموزش تعمیرات تلویزیون

شرکت‌کنندگان در دوره پیشرفته آموزش تعمیرات تلویزیون اطمینان داشته باشند که با حضور در این دوره، تخصصی‌ترین ترفندها و راهکارهای بازیابی، بهسازی و تعمیرات تلویزیون را فرا خواهند گرفت. تأکید ما بر این موضوع و اطمینان از وقوع آن، به دلیل همکاری با برترین اساتید کشوری است. اساتید این دوره ضمن دارا بودن عالی‌ترین سطح دانش فنی در تعمیرات انواع تلویزیون، به دلیل حضور در دوره های تخصصی بین‌المللی، بر پیشرفته‌ترین متدهای این حوزه مسلط بوده و آنها را با شما به اشتراک می‌گذارند. آموزش نکات مهم  تعمیر تلویزیون ال جی تعهد ما به شماست.

استخدام بعد از دوره ی آموزش تعمیر تلویزیون

این مژده را به کارآموزان عزیز شرکت کننده در دوره های آموزش تعمیرات تلویزیون می دهیم که بعد از اتمام دوره آموزش تعمیر تلویزیون ، امکان استخدام شما در نمایندگی تعمیر تلویزیون وجود دارد. شرایط استخدام با توجه به امتیاز کسب شده ی شما بعد از اتمام دوره ، اخلاق و امانت داری شما در حفظ دستگاه مشتری مشخص می شود.

متخصص ترین و امین ترین کارآموزان بعد از اتمام دوره جذب خواهند شد و به دنیای حرفه ای و تخصصی تعمیرات قدم می گذارند. مجموعه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا شما را تبدیل به یک تعمیرکار حرفه ای و کاربلد نماید. اما مهم تر از تلاش مجموعه،  تلاش خودِ شماست که بالاترین بهره را از حضور اساتید دوره ی آموزش تعمیر تلویزیون ببرید.

مرکز تخصصی تی وی مانیتور و واحدهای تعمیرات تلویزیون

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون و مانیتور است. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تی وی مانیتور تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های مانیتور و پنل های تی وی را دریافت نمایند. تعمیرات تلویزیون و مانیتور در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و کلیه برندهای موجود در بازار را پشتیبانی می کند. به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی، در این مرکز، تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورها و مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور در بخش زیر معرفی گشته‌اند.

سوالات کاربران در مورد کلاس های آموزشی تعمیر تلویزیون

سرفصل های آموزشی چه هستند؟

سرفصل های آموزشی تعمیر تلویزیون معمولاً شامل موارد زیر هستند:

  • آشنایی با اصول اولیه تعمیرات تلویزیون
  • آشنایی با مدارات تلویزیون
  • عیب یابی تلویزیون
  • تعمیر انواع تلویزیون های CRT، LCD، LED
طول دوره آموزشی چقدر است؟

طول دوره آموزشی تعمیر تلویزیون معمولاً بین 6 تا 12 ماه است. این دوره به صورت حضوری برگزار شود.

4.5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩