اشتراک گذاری

تعمیرات مانیتور لنوو

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مرکز تی وی مانیتور، تعمیرات مانیتور میباشد که در این مرکز با بالاترین سطح کیفی به کاربران محترم ارائه میشود. نمایندگی تی وی مانیتور سالهاست که به ارائه ی خدمات مختلف در زمینه تعمیرات تلویزیون و مانیتور فعالیت می نماید و  در این عرصه به عنوان مرکزی پیشتاز، مطرح می باشد.  این مرکز به مدد حضور کارشناسان و مهندسان متخصص، که دارای سطح علمی بالا و تجربه بسیار زیاد در زمینه های مرتبط میباشند، توانسته است یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات تعمیر و فروش تلویزیون و مانیتور در ایران  باشد. همچنین عامل دیگر در این زمینه، استفاده از ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته و مدرن میباشد که در زمینه تعمیرات، کمک شایانی به کیفیت بهتر کارها نموده است.

اگر از کاربران مانیتور لنوو هستید و با مشکلی در این دستگاه از بهم‌ریختگی رنگ‌ها در مانیتور تا دو تکه شدن تصویر، تیره شدن تصویر، روشن نشدن مانیتور و خاموش شدن ناگهانی این دستگاه مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیر آن را به نمایندگی تعمیرات مانیتور لنوو بسپارید. تکنسین‌های این مرکز مانیتور شما را پس از عیب‌یابی اصولی با سرعت و کیفیت بالایی تعمیر کرده و در اختیار شما قرار می‌دهند.

تعمیرات مانیتور لنوو

نکات مهم در تعمیرات مانیتور lenovo

یکی از مشکلاتی که استفاده کنندگان تلویزیون ها با آن روبرو میشوند، اختلالاتی است که در مانیتور دستگاه به وجود می آید. برای مثال در برخی موارد پیش می آید که تلویزیون شما روشن شده است. اما پس از مدت کوتاهی دوباره خود به خود خاموش میشود. کاربران گرامی این محصول به خاطر داشته باشند، تعمیر تخصصی مانیتورهای لنوو در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه را برطرف نخواهد کرد بلکه موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش‌های دیگر دستگاه خواهد گردید، که در برخی موارد با از کار انداختن کلی دستگاه امکان بازیابی و اصلاح آن را برای همیشه از بین می‌برد.

شما می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز تعمیر تخصصی مانیتور لنوو در کمترین زمان و با کمترین هزینه، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی نمایندگی لنوو می‌باشد.

خدمات تخصصی مرکز تعیرات مانیتور لنوو

از جمله خدمات تخصصی که در واحد تعمیرات مانیتور لنوو به مراجعه کنندگان گرامی ارائه میگردد شامل موارد زیر میشوند.

  • تعمیرات تخصصی پنل مانیتور
  • رفع مشکلات و اختلالات انواع بورد پاور مانیتور
  • تعمیر بورد اصلی یا مین بورد یا مادربورد
  • عیب یابی و ترمیم انواع مانیتور
  • ریکاوری،تعمیر و در صورت نیاز تعویض کلیه ی قطعات الکترونیکی مانیتور
  • رفع ایراد تمامی قطعات مکانیکی نمایشگر
  • برطرف نمودن اختلالات مربوط به پنل که می تواند در نتیجه ضربه یا خود به خود ایجاد شود
  • سرویس کردن دستگاه و انجام تنظیمات فنی نمایشگر
  • تعمیر ایراداتی که منجر به بروز تصاویر خط خطی در نمایشگر میشوند
  • رفع مشکلاتی که منجر به به هم ریختگی رنگ مانیتور میگردند
  • رفع ایرادات و اختلالات کلی دستگاه
  • تعمیرات مربوط به خرابی برد تغذیه و در نتیجه خرابی برد اصلی
  • عیب یابی و رفع مشکلات مربوط به روشن و خاموش شدن های مکرر و پی در پی دستگاه
  • تعمیر و ترمیم مانیتورهای اداری
  • ریکاوری و ترمیم نمایشگرهای خانگی
  • برطرف نمودن اختلالات مربوط به مانیتورهای پی ال سی
  • تعمیر و ترمیم نمایشگرهای اچ ام آی
  • رفع مشکلات به هم ریختگی تصویر و بازیابی تصاویر به هم ریخته شده
  • انجام عملیات مربوط به نصب و تنظیم مانیتور
  • تعمیر خاموشی دستگاه و عدم روشن شدن مانیتور

تعمیر مین برد مانیتور لنوو

آیا شما هم با مشکل خاموش شدن ناگهانی مانیتور لنوو یا روشن نشدن این دستگاه مواجه شده‌اید؟ یکی از احتمالاتی که می‌توان با به وجود آمدن چنین مشکلی در مانیتور لنوو درنظر گرفت، خرابی مادربرد مانیتور لنوو است که به آن مین برد و برد اصلی مانیتور هم می‌گویند. جالب است بدانید که هر کدام از درخواست‌های شما از روشن کردن و خاموش کردن مانیتور گرفته تا تنظیم میزان روشنایی آن و … همگی اول از همه به مین برد ارسال شده و توسط مین برد به قطعه موردنظر ارسال می‌شوند. بنابراین این مادربرد مانیتور است که وظایف و مسئولیت‌های تمامی اجزاء مانیتور را تعیین می‌کند. از طرفی مادربرد مانیتور ارتباط بین تمامی اجزاء این دستگاه را شکل می‌دهد. با تمامی این اوصاف می‌توان گفت که مادربرد نقش‌های مهم و اساسی را در مانیتور بازی می‌کند و اگر دچار آسیب‌دیدگی شود، مانیتور به دستگاهی بلااستفاده تبدیل خواهد شد.

اگر دوست دارید بدانید که چه عواملی موجب خرابی مین برد مانیتور می‌شوند، باید بدانید که اتصال کابل‌های غیراستاندارد به مانیتور، نوسان برق و وارد شدن ضربه و رطوبت به مانیتور موجب خراب شدن مین برد مانیتور می‌شوند. اگر هر یک از این عوامل موجب شده‌اند تا مادربرد مانیتور شما خراب شود به شما پیشنهاد می‌کنیم که عیب‌یابی و تعمیر این قطعه را به نمایندگی تعمیرات مانیتور لنوو بسپارید.

تعمیر پنل مانیتور لنوو

وارد شدن ضربه و رطوبت به مانیتور لنوو، قاتل جان پنل این دستگاه است. پنل مهم‌ترین و البته گران‌ترین قطعه مانیتور است که تنها وارد شدن ضربه و رطوبت به آن می‌تواند این قطعه را از پای درآورد. منظور از وارد شدن رطوبت به پنل مانیتور این نیست که لیوان آبی بر روی آن بریزید. چراکه وارد شدن کمترین میزان رطوبت به مانیتور نیز موجب آسیب‌دیدگی پنل آن می‌شود. پس بهتر است هنگام تمیز کردن صفحه‌نمایش مانیتور از اسپری کردن مستقیم مایع تمیزکننده بر روی نمایشگر آن خودداری کنید و به جای آن از دستمال تمیز و خشک برای تمیز کردن صفحه‌نمایش مانیتور استفاده کنید.

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که نشان می‌دهد پنل مانیتور خراب شده است و به تعمیرات تخصصی یا حتی تعویض نیاز دارد، افتادن خطوط عمودی یا افقی بر روی آن است. اگر مانیتور شما دچار چنین مشکلی شده است، مطمئن باشید که پنل آن آسیب‌دیده است. از این‌رو بهتر است عیب‌یابی و تعمیر آن را به نمایندگی تعمیرات مانیتور لنوو بسپارید.

تعمیر پنل مانیتور لنوو

تعمیر بک لایت مانیتور لنوو

دلیل چشمک‌زدن تصویر مانیتور چیست؟ چرا تصویر مانیتور لرزش دارد؟ علت کم‌رنگ شدن آرام آرام تصویر مانیتور چیست؟ یکی از احتمالاتی که می‌توان با بروز هر یک از این مشکلات در مانیتور لنوو درنظر گرفت، خرابی بک لایت این دستگاه است. درواقع بک لایت تامین‌کننده نور پس‌زمینه در مانیتور است چراکه تصاویر برای اینکه در مانیتور نمایش داده شوند به نور پس‌زمینه نیاز دارند.

در مانیتورهای ال اسی دی از لامپ‌های فلورسنت و در مانیتورهای ال ای دی از لامپ‌های ال ای دی برای تامین نور پس‌زمینه مانیتور استفاده می‌شود. به صفحه‌ای که نگهدارنده لامپ‌های فلورسنت و ال ای دی در مانیتورهای ال سی دی و ال ای دی است، بک لایت گفته می‌شود. یکی از دلایلی که به مرور زمان موجب خراب شدن بک لایت مانیتور می‌شود استفاده طولانی‌مدت از مانیتور و همچنین قرار دادن آن بر روی بالاترین میزان روشنایی است.

تعمیر پاور مانیتور لنوو

همانطور که اشاره کردیم یکی از دلایل خاموش شدن ناگهانی مانیتور و روشن نشدن آن، خرابی مین برد این دستگاه است. اما احتمال دیگری که می‌توان با به وجود آمدن چنین مشکلاتی در مانیتور درنظر گرفت، خرابی پاور یا بهتر است بگوییم منبع تغذیه مانیتور است. همانطور که از نام این قطعه پیداست، منبع تغذیه وظیفه دارد تا برق مورد نیاز برای روشن ماندن مانیتور را تامین کند. به گونه‌ای که برق شهری را دریافت کرده، آن را به برق مورد نیاز مانیتور تبدیل نموده و درنهایت از طریق مین برد به قطعات این دستگاه انتقال می‌دهد. با این وجود اگر پاور مانیتور نیز خراب شود این دستگاه خاموش شده یا اینکه روشن نمی‌شود.

مهم‌ترین دلیل خرابی پاور مانیتور نوسان برق است. از این‌ رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً مانیتور خود را به یک محافظ برق متصل کنید. اگر هم با چنین مشکلاتی در آن مواجه شده‌اید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی این دستگاه را به نمایندگی تعمیرات مانیتور لنوو بسپارید.

واحد مرکز تعمیرات مانیتور لنوو

در مرکز تعمیرات مانیتور لنوو، خدمات مربوط به تعمیر، ترمیم و تعویض انواع مانیتورها انجام میگیرد. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لنوو در قسمتهای جداگانه انجام میپذیرد که این موضوع در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین جلب رضایت هر چه بیشتر مشتری میباشد.

همچنین نکته حائز اهمیت دیگری که موجب شده تا مرکز تعمیرات مانیتور لنوو به یکی از محبوبترین مراکز در این زمینه بدل شود این است که هزینه های اخذ شده جهت تعمیرات بر اساس نرخنامه مصوب میباشد که قبل از انجام کار حتما به مشتری اعلام میگردد. میتوان گفت بیشتر دستگاههای که جهت تعمیر به این مرکز می آیند به دلیل اعمال برخی تنظیمات و گردگیری های دوره ای، به دستگاهی با کیفیتی بسیار بالا تبدیل شده و میتوانند در حکم یک دستگاه جدید به شمار آیند.

واحدهای تعمیرات مانیتور

تعمیرات در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور در پارتهای تفکیک شده و جداگانه انجام میگیرد. تعمیرات مانیتور لنوو تنها یکی از از خدمات  ارائه شده در این مجموعه می باشد. در نتیجه مراجعه کنندگان گرامی باید با توجه به نوع محصول مورد نظر خود، به واحد تعمیراتی مختص آن مراجعه کنند. در این مرکز تمامی خدمات ارائه شده، با نظارتی دقیق و سخت گیرانه همراه بوده و تکنسین های فنی حاضر در واحدهای تعمیرات مانیتور، با دقتی بالا در کنار تجربه بالا اقدام به عیب یابی از محصول مورد نظر کرده و اقدامات مربوط به تعمیر، ترمیم و در صورت نیاز تعویض قطعه آسیب دیده را به بهترین شکل ممکن انجام میدهند. خدمات ما را در واحدهای تعمیرات مانیتور مطالعه نمایید.

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور، کلیه خدمات مربوط به دستگاههای تلویزیون و مانیتور را به کاربران گرامی ارائه میدهد. کاربران محترم با مراجعه به مرکز تعمیرات تی وی مانیتور، میتوانند از بهترین و تخصصی ترین خدمات مربوط به تعمیرات انواع مانیتور و پنلهای تی وی بهره مند گردند. خدمات ارائه شده در این مرکز، تمامی برندها و مدلهای تی وی مانیتور را شامل می شود و تنها مختص یک برند یا مدل خاص نیست.

کلیه اقدامات مربوط به ترمیم، تعویض و تعمیر در این مرکز با بالاترین سطح کیفی خدمات، ارائه میگردند. در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور، در راستای تحقق اصل مشتری مداری و جلب رضایت هر چه بیشتر مشتری که اصلی ترین هدف این مجموعه است، تمامی خدمات ارائه شده در رابطه با انواع تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، ال ای دی، تلویزیونهای هوشمند و پنلهای OLED دارای گارانتی میباشند. همچنین تمامی کارشناسان و مهندسین این مجموعه از بین افراد متخصص و مجرب انتخاب شده اند که خدمات خود را با سطح کیفی بسیار بالا ارائه میدهند.

4.5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید