تعمیرات مانیتور ال جی

از زمان ساخت اولین مانیتور تاکنون، تغییرات مهمی در تکنولوژی ساخت آنها اتفاق افتاده است. اولین مانیتورها دارای فناوری CGA با نمایش چهار رنگ بودند. اما به تدریج فناوری های  PLASMA،  CRT، LCD، LED و OLED در ساخت مانیتورها به کار رفت. ال جی نیز همگام با فناوری های جدید توانسته است جدیدترین مانیتورها را با قابلیت های متنوع ساخته و روانه بازار کند. با اینکه تکنولوژی های جدید در ساخت مانیتور قابل تحسین است اما آنها نیز عاری از مشکل نیستند و پس از مدتی ممکن است با خرابی مواجه شوند. تعمیرات تخصصی مانیتور یکی از خدماتی است که در مرکز سخت افزار ایران به دارندگان این دستگاه ها ارائه می شود.

چنانچه به دلیل خرابی مانیتور ال جی به دنبال مرکزی معتبر و تخصصی برای تعمیر دستگاه خود می‌گردید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات مانیتور ال جی تمامی ایرادات آن را برطرف کرده و از خدمات باکیفیتی بهره مند شوید. این مرکز با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تعمیرات مانیتور ال جی و تلویزیون، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کرده و توانسته است رضایتمندی حداکثری آنان را فراهم کند. نکته قابل توجه این است که اگر تکنولوژی مانیتورها پیشرفت داشته به دنبال آن، تعمیرات مانیتور نیز تخصصی تر شده است. از این رو اگر با مشکلی در مانیتور ال جی خود مواجه شدید حتماً آن را به یک مرکز تخصصی تعمیرات مانیتور بسپارید.

تعمیرات مانیتور ال جی

 

تعمیرات مانیتور ال جی در محل

برای تعمیر مانیتور خود نیازی به مراجعه حضوری نیست بلکه شما می توانید از طریق تماس با این مرکز، درخواست خود را برای خدمات تعمیر  مانیتور در محل  ثبت کنید. پس از بررسی درخواست شما، کارشناسان در اسرع وقت تعمیرکار را به محل شما اعزام کرده تا در همان محل دستگاه را برای شما تعمیر کند. در این سرویس، تکنسین های فنی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل مشتری می روند و تعمیرات مانیتور ال جی را انجام می دهند. البته درصورتی که برای تعمیر نیاز به تجهیزات بیشتر و یا دستگاه های پیشرفته‌تری باشد، تعمیرکار، دستگاه را به مرکز انتقال می دهد.

 هزینه تعمیر مانیتور شکسته

هزینه تعمیر مانیتور شکسته، به شدت آسیب دیدگی قطعات و اجزای آن بستگی دارد. اگر تنها فلت های تصویر پاره شده باشند، می توان آنها را با هزینه ای نه چندان بالا ترمیم یا تعویض کرد. در صورتی که ال سی دی شکسته باشد، عملا راهی جز تعویض این قطعه وجود ندارد. در این صورت، هزینه تعمیر مانیتور شکسته بالاست. پنل قطعه گران قیمتی است و برای تعویض آن، باید مبلغ قابل توجهی را پرداخت کنید. در بیشتر موارد، شکستن مانیتور قابل ترمیم نبوده و باید پنل و دیگر اجزا را تعویض کرد. همین مسئله هم باعث شده است که قیمت تعمیرات مانیتور شکسته، بالا باشد.

خدمات تعمیر مانیتور ال جی

تعمیر کارت گرافیک مانیتور ال جی

چرا تصاویر به صورت بهم‌ریخته و غیرطبیعی در مانیتور ال جی نمایش داده می‌شوند؟ دلیل نمایش صفحه سیاه در مانیتور ال جی در حالیکه روشن است چیست؟ بروز هر یک از این مشکلات در مانیتور ال جی نشان می‌دهد که کارت گرافیک این دستگاه با مشکل مواجه شده است و نیاز به تعمیرات تخصصی یا حتی تعویض دارد. مهم‌ترین عواملی که موجب خراب شدن کارت گرافیک مانیتور می‌شوند شامل: نفوذ رطوبت به مانیتور، وارد شدن ضربه به این دستگاه و از همه مهم‌تر نوسان برق است. با این وجود هنگام تمیز کردن مانیتور از اسپری کردن مستقیم مایع تمیزکننده بر روی آن خودداری کنید، از وارد شدن ضربه به این دستگاه جلوگیری کنید و حتماً مانیتور خود را به محافظ برق متصل کنید تا دچار نوسان برق نشود.

تعمیر مانیتور ال جی

 

تعمیر بک لایت مانیتور ال جی

قطع شدن تصویر در مانیتور ال جی و تیره و تاریک شدن بخشی از تصویر یا کل تصویر مانیتور ال جی از مهم‌ترین عواملی هستند که نشان می‌دهند بک لایت مانیتور ال جی با مشکل مواجه شده است و نیاز به عیب‌یابی دقیق دارد. درواقع مانیتورها برای اینکه بتوانند تصاویر را نمایش دهند به نور پس‌زمینه نیاز دارند که این نور در مانیتورهای ال ای دی توسط لامپ‌های ال ای دی تولید می‌شود و در مانیتورهای ال سی دی که قدیمی‌ هستند توسط لامپ‌های فلورسنت تولید می‌شود. به صفحه نگهدارنده لامپ‌های ال ای دی و فلورسنت، بک لایت گفته می‌شود. درصورتی که شما هم با چنین مشکلاتی در مانیتور ال جی مواجه شده‌اید، بهتر است عیب‌یابی و تعمیرات این دستگاه را به نمایندگی تعمیرات مانیتور ال جی بسپارید.

رفع مشکل پیکسل مرده در مانیتور ال جی

همان طور که می دانید مانیتورها از پیکسل های زیادی تشکیل شده اند که نمایانگر تصاویر مختلف در مانیتور هستند. در این میان پیدایش معضل سوختگی یک پیکسل و یا گیر کردن آن مشکل رایجی می باشد که ممکن است گریبانگیر کاربر شود. پیکسل مرده توسط نقطه ی سیاه رنگی در مانیتور ظهور می یابد. در واقع هر پیکسل مرده  یک نقطه سیاه در مانیتور است که دیگر روشن نشده و در قالب یک مربع تیره رنگ شکل می گیرد. پیکسل های گیر کرده نیز همچون پیکسل های مرده از حرکت و فعالیت اصلی خود دور خواهند ماند؛ با این تفاوت که این بار شاهد یک مربع با رنگی خاص در مانیتور هستید.

عموما رنگی که پیکسل گیر کرده در آن ظاهر می شود؛ قرمز، سبز و یا آبی است. در چنین مواقعی اگر شانسی برای تعمیر مانیتور وجود نداشته باشد، لازم است پنل به طور کلی تعویض گردد. نمایندگی تعمیرات مانیتور ال جی، هر گونه سرویس تخصصی در این خصوص را به بهترین شیوه ی کاری ارائه می دهد.

تعمیر مین برد مانیتور

مین برد قلب دستگاه می باشد و تمامی قطعات، از این بخش دستورات لازم را دریافت می کنند. مین برد متشکل از قطعات الکترونیکی مختلفی می باشد که در صورت خرابی هریک از انها مشکلات جدی در مین برد به وجود می آید. تصویر نداشتن مانیتور، خاموش و روشن شدن آن، صدا نداشتن و مواردی این چنینی از نشانه های خرابی مین برد می باشند. این بخش از دستگاه از قطعات تعمیرپذیر بوده و کارشناسان فنی قادرند با استفاده از تجهیزات مناسب و بهره گیری از ابزارآلات سازگار، بخش آسیب دیده آن را تعمیر کنند.

تعویض سوکت اداپتور

آداپتور یا مبدل توسط یک سوکت به مانیتور متصل می شود. در واقع روشن کردن مانیتور تنها از طریق وصل کردن فیش آداپتور به سوکت ورودی مانیتور امکان پذیر است. از این نظر هر گونه خرابی سوکت می تواند باعث ایجاد مشکل برای روشن کردن سیستم شود. این سوکت که به پاور دستگاه متصل می شود در صورت خراب شدن باید تعویض شود. برای تعویض سوکت، ابتدا برد خارج شده سپس با استفاده از دستگاه های سازگار، سوکت معیوب جدا می شود. پس از آن سوکت آداپتور جدید با احتیاط روی آن نصب می گردد.

تعمیر پاور تغذیه مانیتورهای LED،LCD  ال جی

همانطور که از نام پاور تغذیه یا منبع تغذیه مشخص است، این بخش از دستگاه وظیفه تغذیه کردن سایر قطعات را برعهده دارد. در واقع پاور، تأمین کننده انرژی الکتریکی قطعات بوده و با انتقال جریان برق به قسمت های مختلف، عملکرد دستگاه را میسر می کند. حال اگر در این بخش از دستگاه مشکلی بروز کند، بخش های مختلف دستگاه از کار افتاده و یا به درستی کار نمی کنند.

روشن نشدن مانیتور، خاموش شدن دستگاه، دیر روشن شدن آن و مواردی از این دست از جمله نشانه های خرابی پاور می باشند. در واحد تعمیرات مانیتور ال جی برای تعمیر پاور ابتدا آن را عیب یابی کرده سپس با تعویض قطعات روی برد، مشکل آن برطرف می گردد.

تعمیر اینورتر برد مانیتور

برد اینورتر ولتاژ پایین DC ایجاد شده توسط خروجی های SMPS را به ولتاژ بالا افزایش می دهد. جهت راه اندازی بخش های مختلف نیاز به جریان الکتریکی مشخصی وجود دارد. برای مثال ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ ولت AC  جهت روشن کردن لامپ های CCFL که برای ایجاد روشنایی پشت پانل LCD قرار دارد مورد نیاز می باشد.

این ولتاژ توسط اینورتر تأمین می شود. حال اگر این قطعه دچار مشکل شود طبیعتاً کارکرد بخش های مختلف با مشکل مواجه خواهد شد. اینورتر متشکل از آی سی ها و ترانسفورمرهای متعدد می باشد که مجموعاً فعالیت مناسب این برد را فراهم کرده است. برای تعمیر اینورتر از روش ها مختلفی بهره گرفته می شود که با توجه به نوع مشکل و آسیب دیدگی برد، متفاوت خواهد بود.

تعمیر پنل صفحه نمایش

تصویر پریدگی، بهم ریختگی رنگ ها در صفحه نمایش، قطع شدن تصویر، شکستگی پنل، وجود نقاط سیاه روی صفحه نمایش و ایجاد خطوط عمودی یا افقی روی صفحه از مهمترین مشکلات پنل می باشد. علاوه بر پنل، فلت و مین برد نیز در ارائه تصویر نقش مهمی دارند. بنابراین تمامی مشکلات فوق را نمی توان محدود به پنل دانست.

چه بسا گاهی اوقات مشکل از فلت و مین برد بوده و با تعمیر آنها مشکلات تصویر برطرف گردد. اما اگر مشکل ناشی از پنل باشد در اینجا دو حالت متصور است: یکی اینکه آسیب وارد شده به پنل باعث خرابی LCD و پیکسل های آن نشده است که در این صورت احتمال تعمیر پنل وجود دارد. حالت دوم این است که صدمات پنل بخش های حیاتی آن را دربرگرفته است و امکان تعمیر آن وجود ندارد. شکستگی، پیسکل مردگی های دائمی و سوختن پنل از این دسته مشکلات می باشند.

نمایندگی مانیتور ال جی

نمایندگی مانیتور ال جی دارای تخصص در عرضه و پشتیبانی از مانیتورهای  ال جی است. ال جی با بیش از سال‌ها تجربه در صنعت الکترونیک، محصولات با کیفیت و نوآورانه‌ای را عرضه کرده که شامل مانیتورهای بزرگ برای استفاده در خانه و دفتر کار، مانیتورهای با رزولوشن بالا و نمایشگرهای منحنی برای تجربه گیمینگ است. نمایندگی مانیتور ال جی با تیم فنی و پشتیبانی مجرب خود، به مشتریان خدمات پس از فروش و تعمیرات را ارائه می‌دهد تا از استفاده بهینه و پایدار از محصولات ال جی لذت ببرند. نمایندگی مانیتور ال جی؛ جایی است  که شما می‌توانید کیفیت، نوآوری و پشتیبانی را در یک محصول با اسم ال جی تجربه کنید.

نمایندگی مانیتور الجی

تعمیر انواع مانیتور lg

در مرکز سخت افزار ایران انواع مانیتورهای ال جی تعمیر می گردد. مانیتورهای CRT، LCD، LED و OLED ال جی در این مرکز قابل عیب یابی و تعمیر می باشند. واحد تعمیرات مانیتور ال جی به بخش های مختلفی تقسییم می شود که در آنها هر بخش به صورت کاملاً تخصصی، تعمیر یکی از انواع مانیتور ال جی را انجام می دهد. تکنسین های این مجموعه با استفاده از تجهیزات مدرن و سازگار با نوع مانیتور، عیوب دستگاه را به بهترین شکل برطرف می نمایند.

تعمیرات مانیتور ال جی

تعمیرات تخصصی قطعات مانیتور ال جی

در مانیتور، قطعات سخت افزاری متعددی وجود دارند که مجموعه آنها، عملکرد دستگاه را میسر کرده است. بروز خرابی و مشکل در هریک از این قطعات، بر فعالیت دستگاه تأثیرگذار بوده و بخش های مختلف آن را مختل می کند. برای رفع مشکل باید قطعه خراب شده تعمیر و یا تعویض گردد. در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور تعمیر انواع قطعات صفحه نمایش ال جی انجام می شود. برخی از قطعاتی که در مرکز تعمیرات مانیتور ال جی مورد تعمیر قرار گرفته اند عبارتند از:

  • تعویض سوکت اداپتور
  • تعمیر اینورتر برد مانیتور
  • تعمیر پنل صفحه نمایش
  • تعمیر مین برد مانیتور
  • تعمیر پاور تغذیه مانیتورهای LED، LCD ال جی

نمایندگی تعمیر مانیتور LG

نمایندگی مانیتور ال جی مرکز سخت افزار ایران، ارائه دهنده خدمات تخصصی و حرفه ای در رابطه با تعمیر انواع مانیتور ال جی است. در این مرکز، مجموعه ای از تکنسین های باتجربه، توانمند و متخصص، با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و مدرن، تمامی مشکلات مانیتور را بررسی کرده و نسبت به رفع آنها اقدام می کنند. از ویژگی های متمایز کننده این مرکز، استفاده از قطعات فابریک و اصلی در فرآیند تعمیر مانیتور می باشد که به رفع اصولی مشکل دستگاه کمک بسیاری می کند. همچنین جهت اطمینان خاطر مشتریان، تمامی تعمیرات دستگاه با ارائه ضمانت نامه کتبی انجام می گیرد.

تعمیرات مانیتور شکسته ال جی

شکسته شدن صفحه نمایش مانیتور را می توان یکی از بدترین مشکلاتی دانست که برای دستگاه به وجود می آید. ضربه خوردن و افتادن مانیتور می تواند باعث شکسته شدن پنل آن شود و هزینه زیادی را روی دست کاربر بگذارد. پنل مانیتور  ارزشی برابر با 80 درصد قیمت آن دارد بنابراین تعمیر و تعویض آن هزینه قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت. واقعیت آن است که مانیتور شکسته در اغلب مواقع قابل تعمیر نبوده و باید تعویض شود. اما در شرایطی که آسیب به مانیتور جدی نباشد احتمال دارد تکنسین های فنی واحد تعمیرات مانیتور ال جی بتوانند با استفاده از تجهیزات پیشرفته آن را تعمیر کنند. همه چیز در این رابطه بستگی به بررسی پنل و تشخیص کارشناسان دارد.

3/5 (1 امتیاز)