تعمیرات مانیتور سامسونگ

برای تعمیر مانیتور سامسونگ و رفع تمامی ایرادات آن، کافی است با نمایندگی تعمیر مانیتور در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. تعمیرکاران مجرب و ماهر در این مرکز، مانیتور را با استفاده از ابزار پیشرفته تست کرده و عیب یابی می کنند. سپس قطعات آسیب دیده را تعمیر کرده و در صورت نیاز، آنها را با نمونه اورجینال جایگزین می کنند.  شما می توانید خدمات تعمیر مانیتور سامسونگ را به صورت پذیرش در محل هم دریافت کنید. بدین معنی که کارشناس به آدرس شما آمده و ضمن پذیرش مانیتور، آن را به مرکز  تعمیرات می برد. پس از تعمیر مانیتور samsung، دستگاه به شما تحویل داده می شود. 

تعمیرات مانیتور سامسونگ در محل

خدمات تعمیر مانیتور samsung

اقداماتی همچون بررسی قطعات، عیب یابی تخصصی، تعمیر مین برد، تعمیر برد تغذیه، تعمیر و تعویض برد پاور، تعویض مدارهای آسیب دیده، تعویض خازن های معیوب، تعمیر و تعویض فلت، تعویض کابل های آسیب دیده و تعویض نمایشگر، مهم ترین خدمات تعمیر مانیتور سامسونگ در نمایندگی تی وی مانیتور هستند. تمامی این سرویس ها دارای ضمانت نامه رسمی و معتبر مرکز سخت افزار ایران هستند و اصالت آنها تضمین شده است. بعد از تعمیرات گارانتی تعمیر مانیتور با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه به شما ارائه می شود. 

هزینه تعمیرات مانیتور سامسونگ

هزینه تعمیر مانیتور سامسونگ، با توجه به نوع و شدت آسیب دیدگی قطعات آن متفاوت است. مثلا اگر پنل شکسته باشد، قابل تعمیر نیست و هزینه تعویض آن بسیار بالاست. در صورت نیاز به تعویض قطعات دیگری همچون برد پاور، مین برد و … هم باید قیمت قطعه جدید را نیز در هزینه نهایی لحاظ کنید. اما اگر مثلا کابل ها آسیب دیده باشند و نیازی به تعویض قطعات نباشد، لازم نیست مبلغ چندان بالایی برای ترمیم نمایشر خود پرداخت کنید. درواقع تا زمانی که مانیتور کاملا عیب یابی نشود، نمی توان در مورد هزینه تعمیرات آن نظر داد.

پذیرش و تحویل مانیتور سامسونگ در محل

پذیرش مانیتور در محل، به شما کمک می کند که خدمات مورد نیاز برای تعمیر هریک از مدل های نمایشگر را بدون مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات دریافت کنید. کافی است درخواست تعمیر مانیتور سامسونگ را ثبت کرده و مشخصات مورد نیاز را ارائه دهید. همکاران ما با شما تماس گرفته و به آدرس ارائه شده، اعزام می شوند. سپس نمایشگر را برای بررسی و تعمیر تخصصی به مرکز تعمیرات منتقل می کنند. مانیتور در تعمیرگاه توسط تعمیرکاران مجرب و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته، عیب یابی شده و تعمیر می گردد. در نهایت دستگاه در آدرس قبلی به شما تحویل داده می شود.

نمایندگی مانیتور سامسونگ

با مراجعه به نمایندگی مانیتور سامسونگ، می‌توانید از آخرین مدل‌ها و فناوری‌های مانیتور سامسونگ بهره‌برداری کنید و با اطمینان کامل از خدمات پس از فروش حرفه‌ای و پشتیبانی فنی و کیفیت بالای آنها لذت ببرید.

سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مانیتورهای رایانه‌ای در جهان است و مجموعه‌ای از اندازه‌ها، رزولوشن‌ها و تکنولوژی‌های متنوع را ارائه می‌دهد. مانیتورهای سامسونگ شهودی و زیبا بوده و با کیفیت تصویر بسیار بالا، رنگ‌های زنده و جزئیات دقیق شناخته می‌شوند. با طراحی‌های مدرن، اتصالات چندگانه و ویژگی‌های هوشمند، نمایشگرهای سامسونگ انتخابی عالی برای استفاده در محیط‌های کاری و سرگرمی می‌باشند.

نمایندگی مانیتور سامسونگ

خدمات نمایندگی تعمیرات مانیتور سامسونگ

مانیتورهای سامسونگ به دلیل کیفیت بالا، طرفداران زیادی دارند. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که از مانیتورهای این برند استفاده می کنید، ممکن است به خدمات تعمیر آن نیاز پیدا کنید. مانیتورها به دلایل مختلفی دچار ایراد می شوند که اغلب این ایرادات با نشانه های خرابی تصویر یا عدم نمایش آن دیده می شوند. در این بخش می خواهیم به خدمات نمایندگی تعمیرات مانیتور سامسونگ اشاره کنیم، تا در صورت نیاز بتوانید از آن ها بهره ببرید.

تعمیر پنل مانیتور سامسونگ

آیا تاکنون با مشکل افتادن خطوط افقی و عمودی بر روی مانیتور سامسونگ مواجه شده‌اید؟ آیا می‌دانید دلیل بروز چنین مشکلی در مانیتور سامسونگ چیست؟ متاسفانه این مشکل نشان می‌دهد که مهم‌ترین قطعه مانیتور شما یعنی پنل آن دچار مشکل شده است و به تعمیرات تخصصی نیاز دارد. منتهی دلیل اصلی بروز چنین مشکلی برای پنل مانیتور سامسونگ، وارد شدن ضربه به پنل آن می‌باشد.

درواقع پنل همان صفحه نمایش مانیتور است که 70 درصد از ارزش این دستگاه را تشکیل می‌دهد. علاوه‌بر وارد شدن ضربه که موجب آسیب‌دیدگی پنل مانیتور می‌شود، رطوبت نیز یکی دیگر از مهم‌ترین عواملی است که باعث خراب شدن پنل مانیتور می‌شود. جالب است بدانید که عامل انتقال‌دهنده رطوبت به پنل مانیتور، اسپری کردن مایع تمیزکننده به صورت مستقیم بر روی نمایشگر مانیتور است. با این وجود از وارد شدن ضربه به مانیتور جلوگیری کنید و سعی کنید که هنگام تمیز کردن مانیتور خود مایع تمیزکننده را به صورت مستقیم بر روی نمایشگر آن اسپری نکنید.

تعمیر بک لایت مانیتور سامسونگ

دلیل لرزش تصویر مانیتور سامسونگ چیست؟ چرا صفحه نمایش مانیتور سامسونگ آرام آرام کم‌رنگ می‌شود؟ علت چشمک زدن تصویر مانیتور سامسونگ چیست؟ متاسفانه بروز هر یک از این مشکلات در مانیتور سامسونگ یک دلیل مشترک دارد که آن هم خراب شدن بک لایت مانیتور سامسونگ می‌باشد.

اگر با بک لایت آشنایی ندارید، لازم است بدانید که مانیتور، برای نمایش دادن تصاویر به نور پس‌زمینه نیاز دارد که این نور در مانیتورهای ال سی دی توسط لامپ‌های فلورسنت و در مانیتورهای ال ای دی توسط لامپ‌های ال ای دی تامین می‌شود. منتهی به محفظه‌ای که نگهدارنده لامپ‌های فلورسنت و ال ای دی است، بک لایت گفته می‌شود. اگر شما هم با  هر یک از مشکلات در مانیتور خود مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی تعمیرات مانیتور سامسونگ بسپارید.

تعمیر مین برد مانیتور سامسونگ

مین برد قلب تپنده ی هر دستگاه دیجیتال می باشد. این قطعه روند کاری سایر اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه را کنترل می نماید. مین برد مانیتورهای سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به هدایت و کنترل پردازش های اجزای داخلی مانیتور می پردازد. تصویر نداشتن مانیتور، خاموش و روشن شدن آن، ناهماهنگی صدا و تصویر مانیتور و مواردی این چنینی از نشانه های خرابی مین برد مانیتور می باشند. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات مانیتور سامسونگ ضمن به کارگیری تجهیزات فنی سازگار با مدل مانیتور مورد نظر کلیه ی اختلالات مین برد آن را با صرف مدت زمان کوتاهی مرتفع می سازند.

تعمیر اینورتر برد مانیتور سامسونگ

برد اینورتر مانتور بخشی از دستگاه می باشد که وظیفه ی تنظیم ولتاژ را برعهده دارد. این برد ولتاژ پایین DC ایجاد شده توسط خروجی های SMPS را به ولتاژ بالا افزایش می دهد، چرا که جهت راه اندازی بخش های مختلف مانیتور نیاز به جریان الکتریکی مشخصی می باشد. اینورتر متشکل از آی سی ها و بخش های مجزا و متعددی است که شکل دهنده ی فعالیت کلی این برد هستند.

بنابراین هرگونه خرابی در هر یک از این بخش های فنی اینورتر برد می تواند موجب عدم رسیدن ولتاژ مورد نیاز به اجزای گوناگون مانیتور شود. کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات مانیتور سامسونگ طبق اعمال مراحل ریزبینانه ی عیب یابی، تمامی بخش های ناکارآمد اینورتر را شناسایی کرده و آن ها را در سطح کیفی بالایی تعمیر می نمایند.

تعویض سوکت آداپتور مانیتور سامسونگ

آداپتور یا مبدل توسط یک سوکت مخصوص به مانیتور متصل می شود. در واقع روشن کردن مانیتور از طریق اتصال فیش آداپتور به سوکت ورودی مانیتور شکل می گیرد. از این رو هر گونه خرابی سوکت می تواند باعث ایجاد مشکل در روند روشن شدن مانیتور گردد.

در صورت ناکارآمدی و فرسودگی سوکت آداپتور مانیتور باید آن را تعویض نمود. نحوه ی جداسازی و تعویض سوکت معیوب امر مهمی است. در این میان باید با ظرافت کاری بالایی برد مانیتور جدا گردد تا بتوان فرآیند جایگزینی سوکت را انجام داد. نمایندگی تعمیرات مانیتور سامسونگ کلیه ی مراحل تعویض سوکت آداپتور مانیتور را با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا شکل می دهد.

تعمیر مانیتور سامسونگ با مشکل کم نور شدن

کم نور شدن مانیتور سامسونگ می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری رخ دهد. در صورتی که مانیتور شما با مشکل کم نوری مواجه شده است، ابتدا می‌توانید بررسی کنید که آیا تنظیمات روشنایی و کنتراست صحیح هستند. بعضی از مانیتورها دارای کلیدهای مجزا برای تنظیم روشنایی هستند که ممکن است به طور تصادفی فشار داده شده باشند و باعث کاهش روشنایی شود.

اگر تنظیمات روشنایی درست است و مشکل همچنان پابرجاست، می‌توانید مانیتور خود را ریست کنید. برای این کار، به منوی تنظیمات مانیتور دسترسی پیدا کنید و قسمت “تنظیمات کارخانه” یا “بازنشانی کارخانه” را پیدا کنید. با اعمال تنظیمات کارخانه، ممکن است مشکل کم نوری برطرف شود. در صورتی که هنوز مشکل حل نشده است، باید به متخصص تعمیر مانیتور سامسونگ مراجعه کنید. متخصصان مرکز تعمیرات مانیتور می توانند عیب یابی دقیق تری را انجام دهند و قطعاتی که ممکن است خراب شده باشند را تعمیر یا تعویض کنند.

رفع مشکل روشن ‌نشدن مانیتور سامسونگ 

در صورتی که مانیتور سامسونگ شما روشن نمی‌شود، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید. ابتدا مطمئن شوید که کابل برق به درستی وصل شده است و منبع برق فعال است. سپس با چک کردن کابل VGA، HDMI یا DisplayPort اطمینان حاصل کنید که به درستی به کامپیوتر یا دستگاه خروجی متصل شده است. در صورتی که هنوز مانیتور روشن نمی‌شود، می‌توانید اقدام به تست با یک منبع ورودی دیگر کنید. 

به عنوان مثال، می‌توانید کابل ورودی را به لپتاپ یا دستگاه دیگری متصل کنید و مشاهده کنید که آیا تصویر در مانیتور نمایش داده می‌شود یا خیر. در صورتی که با تغییر منبع ورودی مانیتور به درستی کار می‌کند، مشکل ممکن است در کامپیوتر یا دستگاه خروجی باشد و باید برای تعمیر آن اقدام نمایید. در صورتی که مانتیور در زمان وصل کردن به دستگاه های مختلف کار نمی کند مشکل از مانیتور است و لازم است برای تعمیر مانیتور سامسونگ اقدام نمایید.

رفع مشکل پیکسل مرده در مانیتور سامسونگ

پیکسل مرده توسط نقطه ی سیاه رنگی در مانیتور نمایان می شود. در واقع هر پیکسل مرده  یک نقطه سیاه در مانیتور است که دیگر روشن نشده و در قالب یک مربع ظهور می یابد. پیکسل های گیر کرده نیز همچون پیکسل های مرده از حرکت و فعالیت اصلی خود دور خواهند ماند؛ با این تفاوت که این بار شاهد یک مربع با رنگی خاص در مانیتور خواهید بود.

عموما رنگی که پیکسل گیر کرده در آن ظاهر می شود ؛ قرمز، سبز و یا آبی است. در چنین مواقعی اگر شانسی برای تعمیر مانیتور وجود نداشته باشد، لازم است پنل به طور کلی تعویض گردد. واحد تعمیرات مانیتور سامسونگ، هر گونه سرویس تخصصی در این خصوص را به بهترین شیوه ی کاری ارائه می دهد.

تعمیر مانیتور سامسونگ در منزل

مشکلات رایج مانیتورهای سامسونگ

نشان ندادن تصویر، به هم ریختگی رنگ ها، روشن نشدن مانیتور و غیره، همگی از ایراداتی هستند که استفاده شما از دستگاه هایتان را غیرممکن می کنند. مشخص است که مانیتور، مهم ترین خروجی سیستم های کامپیوتری است و وقتی نتوانید چیزی ببینید، کاری هم نمی توانید انجام دهید. آنچه مهم است، شناخت مشکلات رایج است؛ به این ترتیب می توانید برای دریافت خدمات تعمیر مانیتورهای سامسونگ، نشانه های خرابی را به کارشناسان توضیح دهید. به این ترتیب تکنسین تعمیرات می تواند عیب یابی و تعمیر را کارآمدتر انجام دهد.

خرابی جک آداپتور

خرابی جک آداپتور، جزو رایج ترین مشکلاتی است که کاربران مانیتورهای سامسونگ و سایر برندها با آن مواجه می شوند. معمولا جک بر اثر ضربه، استفاده نادرست و عوامل دیگر آسیب دیده و یا به طور کلی از کار می افتد. در چنین شرایطی، اتصال مانیتور به دستگاه های دیگر با مشکل مواجه می شود. خوشبختانه در بیشتر موارد امکان تعمیر جک آداپتور وجود دارد. با این حال چنانچه این قطعه قابل تعمیر نباشد، تیم تعمیر مانیتور سامسونگ آن را با نمونه اورجینال تعویض می کنند تا عملکرد این بخش به حالت عادی بازگردد.

خرابی پاور مانیتور سامسونگ

خرابی پاور به عنوان یکی از مشکلات رایج مانیتورهای سامسونگ مطرح می شود. البته این مشکل برای سایر برندها نیز رخ می دهد. اصلی ترین نشانه خرابی پاور، روشن نشدن لپ تاپ است، اما گاهی قطع و وصل شدن نیز دیده می شود. در هر صورت باید در اسرع وقت برای تعمیر آن اقدام شود، چراکه قطع و وصل مداوم جریان برق می تواند به قطعات دیگر نیز آسیب بزند. توجه داشته باشید که در مورد تعمیر مانیتورهای سامسونگی که مشکل پاور دارند، تعویض قطعه یکی از گزینه ها است.

خرابی کنترلر مانیتور سامسونگ

کنترلر قطعه ای است که تصاویر را کنترل می کند و از نظر سخت افزاری با درایور همکاری می کند. وجود خطوط عمودی و افقی روی صفحه نمایش، تاریک شدن یا روشن نشدن کامل صفحه نمایش، تصاویر بی کیفیت و درست کار نکردن دستگاه، از جمله مشکلاتی هستند که ممکن است ناشی از خرابی کنترلر مانیتور سامسونگ باشد. در این شرایط نیاز به تعمیر مانیتور سامسونگ است.

خرابی ترانزیستورهای مانیتور سامسونگ

یکی دیگر از دلایل مراجعه مشتریان برای دریافت خدمات تعمیر مانیتورهای سامسونگ، خرابی ترانزیستورهای آن است. ترانزیستورهای مانیتور یکی از قطعات اساسی در صفحه نمایش هستند که وظیفه تقویت سیگنال های الکتریکی را بر عهده دارند. اما به دلایل مختلفی مانند استفاده بیش از حد، شوک الکترواستاتیک و همچنین خرابی در سیستم خنک کننده، ترانزیستورهای مانیتور ممکن است خراب شوند. علائم خرابی ترانزیستورهای مانیتور شامل پیدایش خطوط عمودی یا افقی رنگارنگ در نمایشگر، وجود لکه های تاریک یا روشن در مناطق مختلف صفحه نمایش است.

معیوب شدن پیکسل ها

معیوب شدن پیکسل ها هم مشکل دیگری است که تکنسین های تعمیر مانیتور سامسونگ برای برطرف کردن آن تلاش می کنند. سوختن یا از کار افتادن پیکسل ها باعث بروز ایراداتی در نمایش تصاویر می شوند. برای شناسایی پیکسل های خراب از ابزار مخصوصی به نام LCD2 استفاده می شود. در این نرم افزار حالت Fix My Screen نیز وجود دارد که امکان اجرای آزمون های موجود را برای مدت زمان بیشتری به کاربر می‌دهد تا احیای پیکسل های آسیب دیده به خوبی انجام شود.

واحدهای ارائه دهنده خدمات تعمیر مانیتور در مرکز تی وی مانیتور

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور سال هاست که با شعار «سرعت، کیفیت، دقت» فعالیت خویش را در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به دارندگان مانیتورهای سامسونگ، سامسونگ، ال جی و … آغاز کرده است. مرکز تعمیرات تی وی مانیتور به دلیل بهره‌ مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و همکاری با تیمی از برجسته ترین تعمیرکاران این حوزه، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی مانیتورهایی است که به هر دلیل دچار افت در عملکرد یا خرابی شده‌اند.

مدیریت مرکز تعمیرات تی وی مانیتور با اعتقاد به این باور که ارائه خدمات بهتر به مشتریان، باعث تکرار حضور مشتریان وفادار خواهد شد بر ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خویش اهتمام ویژه‌ای داشته و تمام توان خویش را جهت رسیدن به این هدف به کار بسته است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تی وی مانیتور تمامی خدمات مرتبط با تعمیر مانیتور را دریافت نمایید. کارشناسان ما در این بخش با صبر و شکیبایی راهنمای شما خواهند بود و شما را به واحد تعمیرات مانیتور مرتبط با مدل دستگاه‌تان راهنمایی خواهند کرد. جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات مانیتور به بخش زیر مراجعه نمایید.

دیگر خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیر مانیتور سامسونگ

  • تعمیرات مانیتور سامسونگ با مشکل نداشتن تصویر
  • تعمیر مانیتور سامسونگ با مشکل حالت استند بای
  • تعمیرات مانیتور سامسونگ با مشکل صدای صوت‌های ولتاژ
  • تعمیرات مانیتور سامسونگ با مشکل سوختن ترانزیستور افقی
  • تعمیرات مانیتور سامسونگ با مشکل صدای ناهنجار از های‌ولتاژ
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور سامسونگ با مشکل هاله رنگ در تصویر
  • عیب‌یابی و تعمیر مانیتور سامسونگ با مشکل هاله رنگین کمانی
  • تعمیر مانیتور سامسونگ با مشکل قفل شدن روی یک کانال و نمایش قفل کودک
  • رفع اختلال چشمک‌زدن LED جلو و روشن‌نشدن مانیتور سامسونگ
  • عیب‌یابی و تعمیرات مانیتور سامسونگ با مشکل ایراد ایست وست
  • تعمیرات مانیتور سامسونگ با مشکل سوزاندن مکرر ترانزیستور خروجی
  • عیب‌یابی مانیتور سامسونگ با مشکل نداشتن تصویر صدا در ورودی IV
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور سامسونگ با مشکل خراب شدن آی سی ایپرام
  • تعمیر مانیتور سامسونگ با مشکل کم نور شدن لامپ تصویر بعد از چند دقیقه
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور سامسونگ با مشکل داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال
  • تعمیر روشن‌نشدن مانیتور سامسونگ
  • رفع مشکل تصاویر دارای خطوط برگشتی
  • رفع مشکل عدم نور در مانیتور سامسونگ
  • رفع ایراد خاموش‌شدن مانیتور سامسونگ
  • رفع عیب دیر آمدن تصویر مانیتور سامسونگ
  • رفع عیب خراب بودن تصویر مانیتور سامسونگ
  • تعمیر قطع و وصلی تصویر در مانیتور سامسونگ
  • تعمیرات مرتبط با قطع رنگ در مانیتور سامسونگ
  • رفع اختلالات مربوط به داغ کردن مانیتور سامسونگ
  • برطرف‌کردن مشکل فقدان رنگ در مانیتور سامسونگ
  • تعمیر بالا رفتن برق قسمت ورتیکال در مانیتور سامسونگ
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور سامسونگ با مشکل سوختن پاور
  • تعمیر کم و زیاد شدن نور چراغ استند بای مانیتور سامسونگ
  • برطرف‌کردن خط‌های پر نور سفید بر روی تصویر مانیتور سامسونگ
  • تعمیر مانیتور سامسونگ با مشکل سیاه‌شدن صفحه بعد از کار کردن
  • تعمیر قطع‌شدن تصویر و افتادن دو خط ورتیکال روی صفحه در مانیتور سامسونگ

نمایندگی تعمیرات مانیتور سامسونگ و اخبار این حوزه

نمانیدگی تعمیرات مانیتور سامسونگ با نگرشی نظام مند و بینشی مشتری محور در تلاش است تا کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز را مبتنی بر جدیدترین استاندادها و ضوابط بین المللی به کاربران مانیتورهای سامسونگ ارائه دهد. تلاش نمایندگی تعمیرات مانیتور سامسونگ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات از آن روست که آمار ارائه شده از سوی کارشناسان این مرکز نشان داده سرمایه‌گذاری در کیفیت، منجر به سودآوری سازمان‌ و افزایش سطح رضایت کاربران گشته است.

نمایندگی تعمیرات مانیتور سامسونگ در حال حاضر در جایگاه سه مرکز نخست ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیرات مانیتور است که این موفقیت را مدیون توجه و تعهد به پیاده سازی برخی پارامترهای خاص در این مرکز می داند که عبارتند از: روحیه بالای همکاری در میان کارشناسان، کارمندان و متخصصان فعال در واحدهای مرکز تعمیرات مانیتور سامسونگ، اتخاذ تصمیمات تیمی و گروهی، بهره‌مندی از بروزترین ابزار جهت تعمیر و ترمیم، استفاده از پیشرفته‌ترین متدها جهت عیب‌یابی صحیح دستگاه، تعهد به کیفیت خدمات و ….

محصولات مانیتور سامسونگ

مانیتورهای سامسونگ در ابعاد متفاوت و با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری متنوعی روانه بازارهای جهانی شده اند. تنوع در اندازه و امکانات این دستگاه ها سبب گشته تا خریداران این محصول با فراغ بال و با توجه به بودجه و نیاز خویش اقدام به تهیه مانیتورهای مورد نیاز خویش نمایند.

شما کاربران گرامی، دارندۀ هر یک از مدلهای مانیتور سامسونگ که باشید، می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات مانیتور سامسونگ خدمات مرتبط با ترمیم و تعمیر این محصول را دریافت نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات مانیتور سامسونگ به دلیل حضور در دوره های بین المللی و همایش های برگزار شده از سوی کمپانی سازنده این محصول، قادر به رفع تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در آن هستند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با جدیدترین محصولات مانیتور سامسونگ و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از آن ها آشنا شوید.

پاسخگویی به پرسش های کاربران مانیتور سامسونگ

مهندسان و کارشناسان مرکز تعمیرات مانیتور سامسونگ همواره دریافت کننده تعداد بی شماری پرسش از سوی کاربران مانیتورهای سامسونگ هستند که در آن‌ها کاربران گرامی خواستار توضیحاتی در باب شیوه‌های تعمیر و رفع برخی از اختلالات رایج در این دستگاه ها هستند. از همین رو کارشناسان این مرکز درصدد برآمده‌اند تا با تخصیص فضایی در وب‌سایت این مرکز، پاسخگوی پرسش‌های کاربران گرامی باشند.

شما کاربران گرامی می‌توانید هر گونه پرسش و مشکل‌ ایجاد شده را با مهندسان مرکز تعمیرات مانیتور سامسونگ در میان گذاشته تا در صورت امکان با بهره‌مندی از مشاوره‌های تخصصی ارائه شده در این وب‌سایت، اشکالات دستگاه‌های خویش را رفع نمایید. با ما همراه باشید.

امتیاز شما به این نوشته

57 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • محمد عیوضی

    درود بر شما مونیتور سامسونگ بنده روز به روز دیرتر تصویرش میامد تا اینکه به چند دقیقه رسید و امروز دیگر اصلا تصویرش نیامد کابلها و باقی وسایل سالم هستند

    پاسخ
    • مدیر

      نیاز هست که توسط تکنسین بررسی شود.

      پاسخ
  • Amir

    سلام خسته نباشید
    مانیتور بنده فلت cof پنل پاره شده ایا امکان تعویض دارید؟
    مدل سامسونگ f24t350

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز. خدمات نداریم.

      پاسخ
  • مهدی

    سلام جناب بنده یک مانیتور سامسونگ ۲۲اینچ دارم مدلشو نمیدونم چون تو انباره ولی سال ساختش۲۰۱۴هست وپنلش کاملا شکسته جوری که رنگ های ال ای دی روی مانیتورپخش شده
    شما پنل این مانیتور رو تعویض میکنین؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز، جهت استعلام قطعه و هزینه ی تعویض ال سی دی مانیتور سامسونگ خود با شماره بدون کد 1662 و داخلی 1 تماس بگیرید تا همکاران بنده در مرکز پاسخ گویی تماس شما را راهنمایی کنند.

      پاسخ
  • لفوتی

    سلام.مانیتور من tv هم میشه ولی بر اثر ضربه صفحه شکسته شده.میخواستم ببینم میشه صفحه رو عضو کرد؟
    model:la22b350fs
    با تشکر از شما

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز، تکنسین مربوطه فرمودند در حال حاضر ال سی دی مانیتور شما موجود است اما جهت مشخص شدن هزینه و سفارش قطعه از تاریخ شنبه 17 اردیبهشت با شماره ی بدون کد 1662 و داخلی 1 تماس بگیرید.

      پاسخ
  • مهدی

    با سلام مانیتو منحنی cj791 روشن نمیشه چراغ ال ایی دی ان روشن میشه ولی دکمه پشت مانیتور کار نمیکنه مشکل اعلام میکنید و

    پاسخ
    • مدیر

      دلایل روشن نشدن مانیتور متعدد هستند و باید توسط تکنسین متخصص عیب یابی شود اما از دلایل اصلی میتوان به :

      خرابی پاور مانیتور
      ایراد در ال سی دی
      ایراد در کابل مانیتور
      خرابی کارت گرافیک
      و غیره
      توصیه ما بررسی مانیتور توسط تکنسین متخصص است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

      پاسخ
  • علی

    سلام. ببخشید بخش پاور مانیتور دچار مشکل شده و سوکت لغه آیا قابل تعمیر هست؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز، جهت تعمیر و تعویض پاور و سوکت مانیتور خود تنها کافیست با ثبت درخواست تعمیر مانیتور ( ثبت درخواست آنلاین ) در سایت بدون مراجعه حضوری جهت رفع مشکل مانیتور خود اقدام کنید و یا میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در مرکز پاسخ گویی شما را راهنمایی کنند.

      پاسخ
  • سیوان طاهری

    سلام تلویزیون LED سامسونگ 47 اینچ اسمارت خود به خود گاهی اوقات خاموش و روشن میشود…ناگفته نماند که فلش و هارد قبلا همیشه وصل بودن به تلویزیون خواستم بدونم ایراد از کجاست و آیا رفع میشود؟با تشکر

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز مدل دستگاه مهمه اما قابل تعمیر است

      پاسخ
  • iliya

    سلام خسته نباشید یه قسمت از مانیتور من ic ها بر اثر ضربه نابود شده ایا قابل تعمیر هست؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز، جهت تعمیر مانیتور باید توسط تکنسین بررسی شود تا میزان آسیب دیدگی را تشخیص دهند در صورتی که تشخیص دادند قطعه مورد نظر قابل تعمیر نیست باید تعویض شود. جهت کسب اطالاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

      پاسخ
  • سهی

    سلام خسته نباشید… تلوزیون ما ال سی دی 50 اینچ مدل ua50j5100 هست. بر اثر ضربه صفحه سیاه شده اما صدا داره… آیا صفحه اون قابل تعویض هست و پیش شما قابل تعمیره… یا در کل صفحه اون تو بازار گیر میاد

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز متاسفانه قابل تعمیر نیست

      پاسخ
  • rozbehniki

    باسلام اگر پنل مانیتور pc ال ای دی را کالب
    د شکافی کنیم وجیوه داخل ان از بین برود و مانیتور تصویر ندهد ایاتعمیر میشود یا باید پنل نو خرید

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز باید مانیتور نو خریداریشود

      پاسخ
  • مصطفی

    سلام تلویزیون lcd مدل سامسونگ ما مدتی است خط افقی سیاهی درپایین صفحه نمایش دیده میشه که درحال پررنگ شدنه تانصف صفحه هم امده مشگل‌‌ چیه قابل تعمیر هست

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز متاسفانه خیر قابل تعمیر نیست

      پاسخ
  • رسولزاده

    سلام
    من یک مانیتور دارم یه مشکل خاصی داره روی بعضی رنگها خطوط ریز عمودی میندازه – هر چی Response Time رو بالا تر میبرم خطوط بیشتر میشه میخواستم ببینم این مشکل قابل تعمیره یا نه
    مدل مانیتور هم syncmaster px23720 plus هست
    ممنون

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز پنل دستگاه دچار مشکل شده

      پاسخ
      • مهرداد

        مانیتور 17اینچ سامسونگ پیاز روشن کردن دو سه ثانیه روشن میشود و بعد تصویر سیاه میشود و چیزی قابل مشاهده نیست وبا خاموش روشن مجدد باز هم به همان صورت.ایا قابل تعمیر می باشد ممنون

      • مدیر

        سلام دوست عزیز.بله قابل تعمییر می باشد، شما می توانید برای مشاوره تعمیر و انجام خدمات دستگاهتان با شماره های ثبت شد در سایت تماس حاصل بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید