اشتراک گذاری

تعمیرات مانیتور سونی

تعمیرات مانیتور سونی یک از خدمات پایه و البته تخصصی است که در مرکز تی وی مانیتور با بالاترین کیفیت ارائه می شود. نمایندگی مانیتور تی وی در حوزه تعمیراتات تلوزیون و مانیتور سابقه بسیار طولانی دارد؛ به گونه ای که مدت هاست گوی سبقت را از سایر مراکز ربوده است.

مرکز تعمیرات مانیتور سونی با در اختیار داشتن تکنسین ها و متخصصان حرفه ای و زبده توانسته است به یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات تعمیرات و فروش تلویزیون و مانیتور در ایران  تبدیل شود. در مرکز تعمیرات مانیتور سونی برای تعمیراتات از ابزارآلات ویژه و فوق تخصصی استفاده می شود که همین امر باعث شده که خدمات این مرکز در نوع خود بی رقیب و بی همتا باشد.

تعمیرات مانیتور سونی

نکات مهم در تعمیرات مانیتور SONY

اختلالات گاه و بی گاه در مانیتور تی وی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که مصرف کنندگان این کالای پر مصرف با آن مواجه می شوند. مثلا زمانی که تلویزیون روشن است و به نظر می رسد که به درستی کار می کند، ناگهان خاموش می شود. این مشکل از جمله مشکلات اپیدمی در انواع تی وی هاست. باید توجه داشته باشید که در تعمیرات مانیتور سونی به یک مرکز مجاز و رسمی و تخصصی نیاز دارید در غیر این صورت صدمات جبران ناپذیری به دستگاه وارد خواهد آمد که ترمیم آن بسیار پیچیده و گاهی غیر ممکن خواهد بود.

با یک انتخاب هوشمندانه، تعمیرات مانیتور سونی به راحتی و با اطمینان انجام خواهد شد. به این ترتیب با صرف وقت و هزینه کمتر به نتیجه بهتر و مورد قبول خود خواهید رسید. ما در واحد تعمیرات مانیتور سونی تکریم و رعایت حقوق مشتری را حق مسلم او می دانیم و تعصب ویژه ای در این زمینه داریم؛ رعایت این نکته باعث گردیده که سطح کیفی خدمات این مرکز جایگاه ویژه داشته و هیچ رقیبی توانایی دست اندازی به این جایگاه را نداشته باشد.

خدمات تعمیر مانیتور سونی

اقداماتی همچون بررسی قطعات، عیب یابی تخصصی، تعمیر مین برد، تعمیر برد تغذیه، تعمیر و تعویض برد پاور، تعویض مدارهای آسیب دیده، تعویض خازن های معیوب، تعمیر و تعویض فلت، تعویض کابل های آسیب دیده و تعویض نمایشگر، مهم ترین خدمات تعمیر مانیتور سونی به شمار می روند. تمامی این سرویس ها دارای ضمانت نامه رسمی و معتبر مرکز سخت افزار ایران هستند. این یعنی تمامی قطعات استفاده شده اصل بوده و امکان پیگیری تا مدت زمان تعیین شده نیز وجود دارد.

تعمیرات نمایشگر سونی قدیمی  (crt)

تعمیرات مانیتور سونی، شامل ترمیم نمایشگرهای قدیمی یا crt هم می شود. این مدل نمایشگر، با توجه به ساختار متفاوتی که دارند، باید به شکل متفاوتی هم ترمیم شوند. این مدل ها دارای لامپ های crt بودند که وضوح تصویر کمتری در مقایسه با مدل های ال سی دی دارند. امواج مغناطیسی گوشی موبایل و آهنربا روی مانیتورهای CRT تاثیر گذاشته و تصویر آنها را به هم می ریزند. نکته دیگر این که تعمیر نمایشگر سونی قدیمی، نیاز به ابزار و تجهیزات خاصی داشته و باید توسط تعمیرکاران مجرب و دوره دیده انجام شود.

این مقاله برای شما مفید است : آموزش ریست فکتوری تلویزیون سونی

عیب یابی مانیتور sony

خرابی جک آداپتور

 یکی از مشکلاتی که در مانیتورها ایجاد شده و نیاز به ترمیم تخصصی دارد، خرابی جک آداپتور است. عواملی همچون ضربه، به این بخش آسیب رسانده و آن را از کار می اندازند. در این صورت احتمال روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی دستگاه وجود دارد. خوشبختانه در بیشتر موارد، امکان تعمیر جک آداپتور نمایشگر سونی و دیگر برندها وجود دارد. با این حال در صورت نیاز به تعویض این بخش، تیم تعمیرمانیتور سونی، تنها از نمونه اورجینال استفاده می کنند.

معیوب شدن پیکسل ها

گاهی باید برای تعمیر نمایشگر سونی یا دیگر برندها، پیکسل های آسیب دیده ر ا ترمیم کرد. اگر پیکسل های صفحه نمایش بسوزند یا درست کار نکنند، روند نمایش تصویر هم مختل می شود. برای شناسایی پیکسل های خراب از ابزار مخصوصی به نام LCD2 استفاده می شود. در این نرم افزار، حالت Fix My Screen نیز وجود دارد که امکان اجرای آزمون های موجود را برای مدت زمان بیشتری به کاربر می‌دهد تا احیای پیکسل های آسیب دیده به خوبی انجام شود.

مرکز تعمیرات مانیتور سونی

متخصصان ما در واحد تعمیرات مانیتور سونی همه خدمات مربوط به تعمیرات، ترمیم، بازسازی و تعویض قطعات مانیتور تلویزیون سونی را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می دهند. خط تعمیراتات این واحد کاملا جداگانه و منفک از هم است و بسته به اختلال موجود در مانیتور هر یک از این واحد ها کار خود را شروع خواهند کرد. پر واضح است که با اجرای چنین برنامه دقیق و مدونی کیفیت سرویس دهی در بهترین حالت ممکن قرار خواهد گرفت و رضایت مشتری را جلب خواهد کرد.

شاید یادآوری این نکته نیز خالی از لطف نباشد که مشتری در مرکز تعمیرات مانیتور سونی، تمام هزینه ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه مربوطه پرداخت می کند و از قبل هم در جریان این هزینه ها قرار خواهد گرفت. ما به جرات ادعا می کنیم که دستگاه های تعمیرات شده در این مرکز با اجرای اقدامات حرفه ای و کارشناسانه متخصصین ما، کیفیت ابتدایی خود را باز خواهند یافت و کارایی یک دستگاه نو را خواهند داشت.

خدمات تخصصی مرکز تعمیرات مانیتور SONY

در لیست زیر می تواند بخشی از خدمات تخصصی مرکز تعمیرات مانیتور سونی را مشاهده کنید:

  • حل اختلالات مکانیکی نمایشگر
  • حل اختلالات کلی دستگاه
  • حل اختلالات موجود در برد تغذیه
  • حل اختلالات رنگ تصویر مانیتور
  • سرویس دستگاه و اجرای تنظیمات فنی نمایشگر
  • اجرای پروسه نصب و تنظیم مانیتور
  • تعویض و احیای تمامی قطعات الکترونیکی مانیتور
  • عیب یابی و ترمیم انواع مانیتور
  • حل اختلال مربوط به پنل مانیتور
  • حل اختلال انواع بورد پاور مانیتور
  • حل اختلال بورد اصلی، مین بورد و مادربورد
  • حل اختلال به هم ریختگی تصویر و بازیابی تصاویر به هم ریخته شده
  • حل اختلال خاموشی ناگهانی دستگاه و عدم روشن شدن مانیتور یا روشن و خاموش شدن های مکرر

واحدهای تعمیرات مانیتور

ما یک مرکز کاملا تخصصی و ویژه هستیم. در مرکز تعمیرات مانیتور تمامی خدمات به صورت جداگانه و تخصصی ارائه می شود، لذا مشتریان گرامی در هنگام مراجعه باید این نکته را مد نظر قرار دهند و به واحدی مراجعه کنند که مربوط به مشکل اختصاصی دستگاه خودشان است. این مرکز زیر نظر چشمان دقیق و روحیه سخت گیرانه مدیریتی قوی اداره می شود؛ از همین روست که متخصصان این مرکز با بالاترین دقت ممکن خدمات تعمیرات را انجام می دهند. فراموش نکنید که تجربه و سابقه طلایی کارشناسان ما در ارائه برترین خدمات تعمیراتی بی تاثیر نیست. کارشناسان خبره ما با اجرای صحیح مراحل عیب یابی تمام پروسه تعمیرات را به درستی انجام خواهند داد.

تعمیرات انواع مدل های تلویزیون و مانیتور

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور این امتیاز ویژه را به همه کاربران و مشتریان خود می دهد تا با خیالی آسود و خاطری مطمئن برای تعمیرات دستگاه خود اقدام کنند. این مرکز مسئولیت تعمیرات انواع مدل های تی وی را بر عهده می گیرد و خاطره ای خوش از یک تعمیرات درجه یک برای مشتریان خود به ارمغان خواهد آورد.

مرکز تعمیرات تلویزیون آمادگی خود را برای تعمیرات تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED، قدرتمندانه اعلام می دارد و تمامی خدمات تعمیراتاتی را با  گارانتی طلایی ضمانت خواهد کرد. جلب رضایت مشتری و خرسندی او معجزه تلاش های زنجیره وار پرسنل این مرکز است.

لینک مفید

 

تعمیرگاه مرکزی مادربرد / تعمیرگاه مرکزی بازیابی اطلاعات / تعمیرگاه مرکزی آل این وان / تعمیرگاه مرکزی تی وی مانیتور / تعمیرگاه مرکزی ویدئو پروژکتور / تعمیرگاه مرکزی کولر گازی / مرکز سخت افزار ایران / تعمیرگاه مرکزی نوت بوک / تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ / تعمیرگاه مرکزی موبایل / تعمیرگاه مرکزی تبلت

 

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید