اشتراک گذاری

خرید تلویزیون سوخته

خرید تلویزیون سوخته در مرکز تی وی مانیتور در باب دستگاه هایی انجام می شود که پس از بررسی و عیب یابی صحیح، وضعیت «عدم تعمیر» آنها از سوی کارشناسان اعلام می گردد. در این وضعیت تلویزیون های سوخته ای که امکان تعمیر و بهسازی آنها وجود ندارد توسط کارشناسان بخش «خرید تلویزیون سوخته» برآورد قیمت شده و در صورت رضایت صاحبان کالا، خریداری می گردند. استفاه از این سرویس به ویژه برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که دستگاه های آنان به دلیل شکستگی و خرابی شدید، ارزش تعمیر خود را از دست می دهند.

خرید تلویزیون سوخته با قیمت مناسب 

 بعلاوه گاه به دلیل وارد شدن ضربه های متعدد به دستگاه، هزینه تعمیر تلویزیون، چیزی بیشتر از خرید یک دستگاه نو و جدید است؛ بنابراین صاحب دستگاه ترجیح می دهد بجای تعمیر، دستگاه معیوب خود را به فروش رسانده و تلویزیون جدیدی را تهیه کند. در هر حال، این دسته از کاربران می توانند با تحویل دستگاه خویش به مرکز خرید تلویزیون سوخته آنرا با قیمتی مناسب به فروش بفرسانند. این امر ضمن صرفه جویی در هزینه خرید دستگاه جدید، امکان اوراق و بازیابی قطعات سالم دستگاه را سبب می گردد.  شایان ذکر است مراجعان این مرکز می توانند در صورت نیاز از مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات تی وی مانیتور جهت خرید دستگاه جدید برخوردار گردند.

خرید تلویزیون سوخته

این مطلب برای شما مفید است :👈 خرید تلویزیون شکسته 👉

خرید انواع تلویزیون سوخته

خرید تلویزیون سوخته در مرکز تی وی مانیتور محدود به برند و نوع خاصی از تلویزیون نیست و دارندگان کلیه برندها و مدلهای تلویزیون می توانند در صورت خرابی دستگاه شان صرف نظر از نوع اشکال پیش آمده و شدت آن- به مرکز تی وی مانیتور مراجعه کرده و دستگاه خود را به فروش برسانند. خرید تلویزیون سوخته توسط کارشناسان این مرکز از آن روی مزیت دارد که این اقدام، تنها پس از عیب یابی صحیح دستگاه و واکاوی قطعات آن انجام می پذیرد.

به بیانی دیگر، تا زمانی که خرابی صد در صدی دستگاه و امکان عدم تعمیر آن از سوی کارشناسان مورد تأیید قرار نگیرد، اقدامی جهت خرید تلویزیون انجام نمی شود. (مگر آنکه صاحب دستگاه تمایل به این کار داشته باشد). عیب یابی صحیح دستگاه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور سبب گشته تا بسیاری از دستگاه های تحویل داده شده به این مرکز، -که صاحبان آنها از تعمیرشان ناامید گشته بودند و قصد فروش آنها را داشته اند،- تعمیر گشته و از بازیابی قطعات آنها صرف نظر گردد.

بنابراین پیشنهاد می شود دستگاه معیوب خود را به مرکز تعمیر تی وی مانیتور بسپارید تا در صورت امکان تعمیر شده و در غیر اینصورت، با قیمتی کارشناسانه، توسط کارشناسان مرکز خرید تلویزیون سوخته از شما خریداری شود. برخی از پارت های خرید تلویزیون سوخته در این مرکز عبارتند از:

اینو بخون به کارت میاد 👈 خرید تلویزیون دست دوم 👉

  • خرید انواع مدل های تلویزیون پاناسونیک
  • خرید تلویزیون سوخته توشیبا
  • خرید انواع مدل های تلویزیون سونی
  • خرید تلویزیون سوخته سامسونگ
  • خرید تلویزیون معیوب شارپ
  • خرید تلویزیون از کار افتاده ال جی

چگونه تلویزیون سوخته را بفروشیم؟

خرید تلویزیون سوخته و از کار افتاده در این مرکز صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و آنالیز عملکرد آن انجام می پذیرد. تأکید بر مرحله عیب یابی و آنالیز دستگاه از آن روست که گاه دستگاهی از سوی کاربر، غیرقابل تعمیر عنوان می گردد حال انکه پس از عیب یابی و بررسی عملکرد، کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون ما، آن را قابل تعمیر دانسته اند. بنابراین در پاسخ به این پرسش که چگونه تلویزیون خراب خود را بفروشیم باید بگوییم که:

  1. دستگاه خود را به کارشناسان بخش خرید تلویزیون سوخته تحویل دهید.
  2. علت خرابی و از کار افتادگی دستگاه را با کارشناسان این بخش در میان بگذارید.
  3. کارشناسان بخش خرید تلویزیون سوخته اقدام به عیب یابی و آنالیز عملکرد تلویزیون می نمایند.
  4. امکان یا عدم امکان تعمیر دستگاه به شما اعلام می گردد.
  5. در صورتی که امکان تعمیر تلویزیون وجود داشته باشد، تعمیرات مورد نیاز بر روی آن اِعمال می گردد.
  6. در صورت عدم امکان تعمیر دستگاه، قطعات و ساختار آن مورد بررسی قرار گرفته و قیمت دستگاه برآورد می گردد.
  7. در مرحله آخر خرید تلویزیون سوخته شما انجام شده و هزینه آن به شما تقدیم می گردد.

مرکز تی وی مانیتور

مرکز تی وی مانیتور مرکز تخصصی تعمیر، فروش، و خرید انواع تلویزیون سوخته و مانیتور می باشد. خدمات این مرکز توسط متخصصین و مهندسین ارشد به کاربران ارائه می گردد. کادر فنی مرکز تی وی مانیتور پس از طی دوره‌های تخصصی ، با مدل‌های گوناگون تلویزیون‌ و مانیتور آشنا شده و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و اصلاح آن آموخته‌اند.

از همین رو قادر به تعمیر دستگاه هایی هستند که ممکن است از سوی سایر مراکز تعمیر غیر قابل تعمیر اعلام گردند. در هر حال در صورتی که تلویزیون شما با مشکلی مواجه شود که امکان بازیابی و تعمیر آن وجود نداشته باشد کارشناسان ما پس از بررسی دستگاه به خرید تلویزیون سوخته شما مبادرت می ورزند.

4.5/5 (4 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩