اشتراک گذاری

خرید تلویزیون شکسته

خرید تلویزیون شکسته و از کار افتاده در مرکز تی وی مانیتور انجام می شود. در صورتی که دستگاه تلویزین شما شکسته و یا از کار افتاده است می توانید جهت صرفه جویی در هزینه خرید یک دستگاه دیگر، تلویزیون خود را به مرکز تعمیرات تی وی مانیتور بفروشید. خرید تلویزیون شکسته توسط کارشناسان تعمیرات این مرکز، به منظور اوراق دستگاه و استفاده از قطعات سالم آن در تعمیر سایر دستگاههای معیوب صورت می پذیرد.

این کار ضمن صرفه جویی در هزینه خرید یک دستگاه جدید، امکان بازیافت کالا را فراهم می سازد. بعلاوه در صورتی که کاربران هنوز اقدام به خرید تلویزیون جدید نکرده اند، با حضور در این مرکز می توانند از مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی کارشناسان مرکز تعمیرات تی وی مانیتور جهت خرید یک دستگاه تلویزیون جدید بهره مند گردند. کارشناسان این مرکز با توجه به بودجه اختصاصی و برند مورد نظر، مراجعان گرامی را در داشتن بهترین انتخاب یاری خواهند کرد.

خرید تلویزیون شکسته

خرید تلویزیون شکسته در مرکز تی وی مانیتور

خرید تلویزیون شکسته در مرکز تی وی مانیتور محدود به برند و نوع خاصی از تلویزیون نیست و دارندگان کلیه برندها و مدلهای تلویزیون می توانند در صورت خرابی دستگاه شان صرف نظر از نوع اشکال پیش آمده و شدت آن- به مرکز تی وی مانیتور مراجعه کرده و دستگاه خود را به فروش برسانند.

خرید تلویزیون شکسته توسط کارشناسان این مرکز از آن روی مزیت دارد که این اقدام، تنها پس از عیب یابی صحیح دستگاه و واکاوی قطعات آن انجام می پذیرد. به بیانی دیگر، تا زمانی که خرابی صد در صدی دستگاه و امکان عدم تعمیر آن از سوی کارشناسان مورد تأیید قرار نگیرد، اقدامی جهت خرید تلویزیون انجام نمی شود. (مگر آنکه صاحب دستگاه تمایل به این کار داشته باشد). عیب یابی صحیح دستگاه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور سبب گشته تا بسیاری از دستگاه های تحویل داده شده به این مرکز، -که صاحبان آنها از تعمیرشان ناامید گشته بودند و قصد فروش آنها را داشته اند، تعمیر گشته و از بازیابی قطعات آنها صرف نظر گردد.

بنابراین پیشنهاد می شود دستگاه معیوب خود را به مرکز تعمیر تلویزیون بسپارید تا در صورت امکان تعمیر شده و در غیر اینصورت، با قیمتی کارشناسانه، توسط کارشناسان مرکز خرید تلویزیون شکسته از شما خریداری شود. برخی از پارت های خرید تلویزیون شکسته در این مرکز عبارتند از:

  • خرید انواع مدل های تلویزیون پاناسونیک
  • خرید تلویزیون شکسته سامسونگ
  • خرید تلویزیون شکسته توشیبا
  • خرید تلویزیون معیوب شارپ
  • خرید انواع مدل های تلویزیون سونی
  • خرید تلویزیون های شکسته ال جی

این مقاله را از دست ندهید : 👈 خرید تلویزیون سوخته 👉

خرید پنل شکسته

پنل یکی از اصلی ترین قطعات تشکیل دهنده ی تلویزیون می باشد که دارای ساختار ظریف و حساسی است. خرابی پنل کارایی کلی تلویزیون را از بین می برد. برای استفاده ی دوباره از تلویزیونی که با خرابی پنل دست و پنجه نرم می کند، تعمیر یا تعویض پنل ضروری است. اکثر مواقع تعویض بر تعمیر ارجحیت می یابد. از آنجا که تعویض پنل پروسه ی هزینه بری است، نمایندگی تعمیرات تلویزیون به رفاه شما اندیشیده و با خرید پنل خراب موجود از هزینه های تعویض قطعه می کاهد. خرید پنل خراب یکی از خدمات مرتبط با خرید تلویزیون شکسته است. چرا که خرابی پنل به هنگام شکستگی تلویزیون امری طبیعی است. 

خرید تلویزیون دست دوم

تلویزیون دستگاه پر مصرفی می باشد که ممکن است ساعت های زیادی از شبانه روز را روشن بماند. این استفاده ی بی رویه خود عاملی برای خرابی تلویزیون است. از طرفی اصابت ضربه، نفوذ مایعات شیمیایی به درون تلویزیون هنگام تمیز کردن آن و اتفاقات دردسرسازی نظیر آبخوردگی پنل و فلت می تواند باعث افت کیفیت اولیه ی تلویزیون شود. گاهی این افت کیفیت حتی ارزش تقبل هزینه ی تعمیرات را هم نخواهد داشت. برای فروش تلویزیون ایراد دار می توانید از خدمات نمایندگی تی وی مانیتور در زمینه ی خرید تلویزیون دست دوم استفاده کنید. رضایت شما هدف اصلی ماست.

با تلویزیون شکسته خود چه کنیم ؟

بزرگ ترین مشکلی که می تواند برای تلویزیون های امروزی اتفاق بیفتد، شکستگی ناگهانی آن است. در چنین شرایطی احتمال دارد حجم خرابی های تلویزیون در حدی باشد که نتوان آن را تعمیر کرد. در واقع گاهی اوقات هزینه تعمیر تلویزیون به بسیاری قطعات تشکیل دهنده ی تلویزیون تعلق می گیرد. بنابراین بهتر است با از خدمات ویژه ی خرید تلویزیون شکسته در نمایندگی تعمیر تلویزیون استفاده کنید و پس از فروش دستگاه به فکر تهیه ی تلویزیون جدید باشید. خاطرنشان می نماییم که پروسه ی قیمت گذاری بر روی تلویزیون شکسته کاملا متناسب با میزان خرابی های تلویزیون شکل می گیرد.ش

چگونه تلویزیون شکسته خود را بفروشیم؟

تمامی کاربرانی که دستگاه تلویزیون شان به هر دلیل از کار افتاده، می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تی وی مانیتور، آنرا آنالیز کرده و علت اشکال پیش آمده در آن را شناسایی نمایند. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را بر روی دستگاه اِعمال کرده و کیفیت نخستین آن را باز خواهند یافت. در صورتی که اشکال پیش آمده در دستگاه قابل رفع نباشد این امکان وجود دارد که دستگاه توسط کارشناسان بخش خرید تلویزیون شکسته بررسی شده و از شما تحویل گرفته شود.

دستگاه از کار افتاده پس از بررسی های کارشناسانه قیمت گذاری شده و از شما خریداری می شود. خرید تلویزیون شکسته و از کار افتاده در این مرکز صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و آنالیز عملکرد آن انجام می پذیرد. تأکید بر مرحله عیب یابی و آنالیز دستگاه از آن روست که گاه دستگاهی از سوی کاربر، غیرقابل تعمیر عنوان می گردد حال انکه پس از عیب یابی و بررسی عملکرد، کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون ما، آن را قابل تعمیر دانسته اند.

چگونه تلویزیون شکسته خود را بفروشیم؟

مرکز تی وی مانیتور

مرکز تی وی مانیتور مرکز تخصصی تعمیر، فروش، و خرید انواع تلویزیون شکسته و مانیتور می باشد. خدمات این مرکز توسط متخصصین و مهندسین ارشد به کاربران ارائه می گردد. کادر فنی مرکز تی وی مانیتور پس از طی دوره‌های تخصصی ، با مدل‌های گوناگون تلویزیون‌ و مانیتور آشنا شده و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و اصلاح آن آموخته‌اند.

از همین رو قادر به تعمیر دستگاه هایی هستند که ممکن است از سوی سایر مراکز تعمیر غیر قابل تعمیر اعلام گردند. در هر حال در صورتی که تلویزیون شما با مشکلی مواجه شود که امکان بازیابی و تعمیر آن وجود نداشته باشد کارشناسان ما پس از بررسی دستگاه به خرید تلویزیون شکسته شما مبادرت می ورزند.

2.4/5 (7 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩