اشتراک گذاری

تعمیرات تلویزیون ال ای دی

تعمیرات تلویزیون ال ای دی در مرکز اختصاصی تعمیرات تلویزیون با استفاده از امکانات پیشرفته انجام می شود. رفع اختلالات و خرابی های ایجاد شده در انواع برند های متفاوت تلویزیون اگرچه ادعای بسیاری از مراکز تعمیرات تلویزیون ال ای دی است، اما از عهده هر مرکزی بر نمی آید و مطمئنا باید به دست کارشناسانی انجام شود که ضمن آشنایی با پیشرفته ‌ترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز دنیا ، دانش فنی مورد نیاز را برای تعمیرات تلویزیون ال ای دی داشته باشند.

ما در مرکز تعمیرات تلویزیون ال ای دی مجموعه ای از بهترین و کارآمدترین روش های تعمیراتی را به کار می بندیم تا در اجرای تعمیرات این دستگاه پر مصرف بالاترین درصد موفقیت را داشته باشیم.

تعمیرات تلویزیون ال ای دی

خدمات مرکز تعمیرات تلویزیون ال ای دی

تعویض پنل تلویزیون ال ای دی

پنل از ساختار ظریف و حساسی برخوردار است که در اثر کوچک ترین ناهماهنگی دچار اختلالات جدی می گردد. تعمیرات تلویزیون ال ای دی در راستای بازیابی کارکرد پنل آن از ریسک بالایی برخوردار است. چرا که گاهی شدت آسیب وارده بالا بوده و تنها با تعویض قطعه ی معیوب می توان استفاده ی دوباره از تلویزیون را ممکن ساخت. تعویض پنل تلویزیون، باید با مهارت ویژه ای انجام شود که این مهارت، تنها در اختیار تکنسین های کارآزموده و مجرب می باشد.

همچنین بسیار مهم است که برای تعویض این بخش از تلویزیون، از قطعات اورجینال مشابه با نوع و مدل دستگاه مورد بحث استفاده شود. خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیرات تلویزیون مرکز سخت افزار ایران پنل های ناکارآمد انواع تلویزیون های موجود در بازار را تحت نظر کارشناسان ماهر با بهره گیری از نمونه های اصلی تعویض می نماید.

تعمیرات بک لایت تلویزیون ال ای دی

یکی از شایع‌ترین خرابی‌های مشاهده شده در تلویزیون های امروزی، خرابی‌های مربوط به بک لایت است. تعمیرات بک لایت تلویزیون‌ها یک کار تخصصی است و صرفاً می‌بایست توسط کارشناسان تعمیر تلویزیون انجام شود. در تعمیر بک لایت تلویزیون در صورتی که لامپ های ال ای دی خراب شده باشند در وهله نخست بخش ماژور و صفحات پولاریزه برداشته می‌شود. در مرحله بعد لامپهای معیوب شناسایی شده و لامپ های سالمی جایگزین آنها می‌شود.

(به دلیل برداشته شدن صفحه ماژور و ضخامت پایین این بخش، احتمال شکستگی پنل وجود دارد. به همین دلیل در فرآیند تعمیرات تلویزیون ال ای دی، عمدتاً از تعمیر این بخش صرف نظر کرده و پنل جدیدی جایگزین پنل قبلی می شود). در تعمیرات تلویزیون ال ای دی باید توجه ویژه‌ای به شکل و محل قرارگیری لامپ ها داشت.

کارشناسان تعمیرات تلویزیون ال ای دی می‌دانند در برخی از این تلویزیون‌ها، لامپ ها به صورت نوارهایی در کناره پنل تلویزیون بکار برده شده اند در حالی که در برخی دیگر، این چراغ ها به صورت نوار های افقی مورد استفاده قرار گرفته اند. این مسئله می‌بایست در تعمیرات تلویزیون و بک لایت آن مدنظر قرار گیرد.

تعمیر مین برد تلویزیون ال ای دی

یکی دیگر از خرابی‌های نسبتاً شایع مشاهده شده در تلویزیون های ال ای دی، خرابی مین برد است. نشانه خرابی‌ مین برد معمولا آن است که تلویزیون به طور ناگهانی خاموش می شود. در این شرایط وقتی که کاربر دکمه پاور را فشار می‌دهد ال ای دی جلوی تلویزیون تغییر حالت می دهد ولی تلویزیون روشن نمی شود. این مورد یکی از متداول‌ترین نشانه‌هایی است که در صورت خرابی مین برد مشاهده می‌شود.

مورد دیگری که وجود آن می‌تواند دال بر خرابی مین برد باشد، آن است که ورودی های hdmi و آنتن تلویزیون، کارکرد خود را از دست بدهند. در این شرایط، تلویزیون بعد از وصل کردن فیش آنتن، بازهم سیگنالی نخواهد داشت و هشدار نبود سیگنال را اعلام می‌کند. تعمیر مین برد تلویزیون ال ای دی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات تلویزیون ال ای دی است که توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان انجام می پذیرد.

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به این سرویس می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون ال ای دی تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به تعمیرات مین برد تلویزیون را ثبت نمایید.

سرویس در محل تعمیر تلویزیون ال ای دی

همکاران ما در بخش تعمیرات تلویزیون ال ای دی تلاش کرده اند که با راه اندازی خدمات سرویس در محل تعمیرات تلویزیون، ضمن تامین رفاه و آسایش کاربران، آنها را از نحوه و چگونگی اجرای تعمیرات نیز مطلع کنند. با استفاده از این سرویس کاربران این امکان را دارند که بدون حمل و جابه جایی این دستگاه، همه تجهیزات لازم برای تعمیرات تلویزیون ال ای دی را در محل مورد نظر خود داشته باشند و به راحتی دستگاه خود را تعمیر کنند.

شرایط تعمیرات تلویزیون ال ای دی

تلویزیون هم مانند هر دستگاه دیگری به دلایل متفاوتی از جمله استفاده نادرست یا فرسایش به مرور زمان کهنه شده و دچار خرابی می شود. شرط اول برای یک تعمیر حرفه ای این است که تعمیرکار اطلاعات کاملی از نحوه عملکرد هر یک از قطعات تلویزیون داشته باشد.

آنچه بیش از همه مهم است تجربه کافی تعمیرکار در تعمیرات تلویزیون ال ای دی است تا در سریع ترین شرایط و با بهترین روش و با قیمتی مناسب و منطقی برای تعمیرات تلویزیون ال ای دی شما اقدام کند و با تصمیم مناسب عمر تلویزیون شما را بیشتر کند.

نحوه اجرای تعمیرات تلویزیون Led

تفاوت تکنولوژی تلویزیون ال ای دی با تلویزیون ال سی دی در نوع نور زمینه آنها است که موجب تفاوت کیفیت در نمایش تصاویر شده است. هر چند که بسیاری از افراد به هنگام خرید این تفاوت تکنولوژی را نمی دانند، اما یک تعمیرکار برای تعمیرات تلویزیون ال ای دی باید فرق آنها را بداند تا بتواند به نحو احسن تعمیر تلویزیون ال ای دی را انجام دهد.

در تلویزیون های ال ای دی از لامپ های خیلی کوچکی استفاده شده که توانایی کنترل کیفیت و تغییر رنگ بهتری را نسبت به لامپ های فلورسنت ارائه می دهد. این تفاوت تکنولوژی باعث شده که تلویزیون ها ال ای دی زاویه دید بهتر، عمر مفید بیشتر و مصرف برق کمتری نسبت به تلویزیون های ال سی دی داشته و خانواده ها رغبت بیشتری برای انجام تعمیرات تلویزیون ال ای دی داشته باشند.

فاکتور های مهم در خرید تلویزیون ال ای دی

  • رزولوشن صفحه
  • زاویه دید
  • کنتراست
  • مشخصات پردازشی
  • کیفیت صدا
  • به طراحی فکر کنید، اما خیلی به آن بها ندهید

مشکلات رایج تلویزیون های Led

  • تاریکی و کم‌نور شدن تمام یا بخشی از تصویر
  • وجود خطوط عمودی در تصویر
  • به‌هم‌ریختگی رنگ‌ها
  • به‌هم‌ریختگی تصویر
  • پیکسل‌های سوخته
  • کند شدن تصویر تلویزیون

مرکز تعمیرات تلویزیون

مرکز تعمیرات تلویزیون درگاه امن و مورد اطمینانی است که برای اجرای هرگونه تعمیرات تلویزیون می توانید به آن مراجعه کنید و پاسخ نیاز های خود را بیابید. این مرکز با در اختیار داشتن ابزارآلات و تجهیزات برتر در حوزه تعمیر تلویزیون این امکان را دارد که بتواند تخصصی ترین و حرفه ترین خدمات حوزه تعمیرات تلویزیون را به همه کاربران این دستگاه پر مصرف ارائه دهد.

مرکز تعمیر تلویزیون از حضور متخصصان و فنی کاران ارشد حوزه تعمیرات تلویزیون کمک می گیرد و با استفاده از ابزارآلات عیب یابی دقیق، پس از شناسایی ایراد و پیدا کردن منشا آن به راحتی فاز تعمیرات را با استفاده از تجهیزات مدرن آغاز می کند. این مرکز به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی تلویزیون در همه برند ها دسترسی دارد و می تواند خدمات تعویض را هم با بهترین کیفیت ارائه دهد.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید