اشتراک گذاری

آبخوردگی پنل تلویزیون

یکی از مشکلاتی که کاربران دستگاه تلویزیون به دلایل مختلفی با آن رو به رو می شوند ریختن آب یا مایعات روی تلویزیون است. آب خوردگی پنل تلویزیون عموما مشکلات بسیاری را برای این دستگاه به وجود می آورد البته میزان آبخوردگی تلویزیون نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. یکی از رایج ترین دلایلی که موجب اختلال آبخوردگی پنل تلویزیون می شود شیطنت های کودکانه ی بچه ها است  و دلیل دیگر آن عدم استفاده ی درست از اسپری ها برای تمیز کردن صفحه ی تلویزیون می باشد. در ادامه به بررسی علت  آبخوردگی پنل در اثر تمیز کردن دستگاه با پاک کننده های شیمیایی می پردازیم. به یاد داشته باشید در صورت مشاهده ی هر گونه اختلال در دستگاه تنها به واحد تعمیرات تلویزیون مراجعه کنید.

آبخوردگی پنل تلویزیون

تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون

آبخوردگی پنل تلویزیون یکی از اختلالاتی است که تنها توسط متخصصان قابل تعمیر می باشد. همان طور که می دانید پنل یکی از قطعات اصلی تلویزیون به شمار می رود و خرابی یا آبخوردگی آن مشکلات بسیاری را برای این دستگاه به وجود آورده و عملکرد ان را به طور کلی مختل می کند به همین دلیل تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

پنل قطعه ی بسیار حساسی است و در صورت شکستگی هزینه ای معادل خرید یک پنل نو را برای تعمیرات در پی دارد. لازم به ذکر است که تعویض پنل باید حتما توسط متخصصان انجام شود. هر گونه اشتباه به هنگام تعویض پنل خرابی های بسیاری را برای تلویزیون در پی دارد.

قرار گرفتن پنل در محیط مرطوب

همچنین قرار گرفتن پنل در محیط مرطوب و گرم در کارکرد پنل اختلال ایجاد می کند. رطوبت  یکی از عواملی است کارکرد قطعات داخل پنل را با مشکل مواجه می کند. بنابراین لازم است برای محیطی که تلویزیون را در آن قرار داده اید تهویه ی مناسبی برای گردش هوا قرار دهید. 

از رایج ترین اختلالاتی که ناشی از آب خوردگی پنل تلویزیون می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:  ایجاد خطوط رنگی روی تصویر، ایجاد نوار روی تصویر، دونیمه شدن تصویر و تفاوت آنها از نظر نور و روشنایی و نگاتیو شدن تصویر از رایج ترین خرابی هایی است که برای پنل به وجود می آید و بر نمایش تصاویر تاثیر مستقیم دارد. در صورت بروز چنین نشانه هایی می توانید از خرابی پنل تلویزیون اطمینان پیدا کنید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون

نمایندگی تلویزیون در راستای جلب رضایت مشتریان تمام خدمات مورد نیاز کاربران را ارائه می کند. فروش انواع تلویزیون به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر انجام می شود. تمامی خدمات ذکر شده در ضمانت نامه با مراجعه به این نمایندگی قابل دریافت می باشد. انواع تلویزیون در برند های مختلفی مثل ال جی ، سونی، سامسونگ، توشیبا و سایر برند های معتبر در این نمایندگی به فروش می رسند. با خرید از این مرکز از خدمات پس از فروش و تعمیر تلویزیون بهره مند خواهد شد.

آسیب پاک کننده ها و  آبخوردگی پنل تلویزیون

استفاده از پاک کننده ها و اسپری های تمیز کننده یکی از رایج ترین دلایلی است که پنل تلویزیون را با مشکل آبخوردگی تلویزیون مواجه می کند. به یاد داشته باشید تمیز کردن ال سی دی ها  ال ای دی تنها با استفاده از پارچه های نرم و لطیف نیز امکان پذیر است. در صورتی که ضرورتی برای استفاده از اسپری های پاک کننده وجود دارد در قدم اول مقداری از اسپری را رو پارچه بزنید و برای نم دار شدن آن منتظر بمانید در صورت رطوبت پارچه کم شد برای تمیز کردن پنل اقدام کنید، برای تمیز کردن پنل از اسپری کردن مستقیم تلویزیون خودداری کنید. 

ماندگاری مایعات در زیر پنل باعث اختلال در تصاویر و در برخی مواقع سوختن پنل می شود، نفوذ مایعات در پیکسل ها به هنگام اسپری مستقیم و خیسی بیش از حد پارچه اتفاق می افتد بنابراین برای حفظ دستگاه خود از آبخوردگی پنل تلویزیون حتما این نکات را مد نظر قرار دهید.

تعمیرات پنل تلویزیون

تعمیر پنل تلویزیون در واحدی مجزا انجام می شود. متخصصان این واحد به دلیل بهره مندی از اطلاعات فنی برای تعمیرات می توانند تعمیر این قطعه را به درستی انجام دهند. تلاش تیم تعمیراتی در این واحد بر ترمیم و تعمیر پنل تلویزیون می باشد. لازم به ذکر است که پنل های شکسته ی تلویزیون قابل تعمیر هستند اما هزینه ی تعمیرات آن ها معادل با خرید یک پنل جدید است. بنابراین بهتر است به جای تعمیر پنل شکسته برای خرید یک پنل جدید اقدام کنید. تعویض پنل تلویزیون از تخصصی ترین خدماتی است که در این واحد ارائه می شود.

واحد های تعمیرات تلویزیون

نمایندگی تلویزیون در راستای جلب رضایت مشتریان تمام خدمات مورد نیاز کاربران را ارائه می کند. فروش انواع تلویزیون به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر انجام می شود. تمامی خدمات ذکر شده در ضمانت نامه با مراجعه به این نمایندگی قابل دریافت می باشد. انواع تلویزیون در برند های مختلفی مثل ال جی ، سونی، سامسونگ، توشیبا و سایر برند های معتبر در این نمایندگی به فروش می رسند.

حضور مشاوران در این مجموعه از دیگر امتیازات آن به شمار می رود ، مشتریان می توانند با مراجعه به این نمایندگی تمام اطلاعات فنی محصولات مورد نیاز خود را از مشاوران دریافت کنند. واحد تعمیرات تلویزیون در این نمایندگی در بخشی جدا فعالیت می کند. تعمیرات انواع تلویزیون های ال ای دی  و ال سی دی در این واحد انجام می شود. متخصصان این واحد به دلیل بهره مندی از دانش و مهارت مورد نیاز برای تعمیرات می توانند انواع عیوب تلویزیون ها در برند های مختلف را تعمیر کنند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩