اشتراک گذاری

تلویزیون ال ای دی X830F سونی

تلویزیون ال ای دی X830F سونی شما را به تماشای جشن رنگ ها دعوت می کند. این دستگاه حرفه ای صحنه هایی با جزئیات و بافت های بسیار دقیق ارائه داده و تحسین هر بیننده ای را بر می انگیزد. این محصول نه تنها از تکنولوژی تولید رنگ فوق پیشرفته بلکه، از وضوح و کیفیت ۴K HDR نیز بهره مند می باشد.

تلویزیون ال ای دی X830F سونی تلفیقی از قابلیت ها و استانداردهای شگفت انگیز می باشد. این دستگاه با بهره مندی از فن آوری مبتنی بر شیئ HDR  remaster و همچنین تکنولوژی Super Bit Mapping و موتور پردازشگر ۴K HDR  Processor X1، رنگ هایی غنی با عمق و بافت درخشان تری را در اختیار کاربران قرار داده و سطوح روشنایی بیشتری را برای تماشای تصاویر واقعی تر در اختیار می گذارد.

تلویزیون ال ای دی X830F سونی

بررسی ویژگی های تلویزیون ال ای دی X830F سونی

فن آوری HDR  Remaster

این تکنولوژی با تجزیه و تحلیل اشیاء در هر صحنه تلویزیونی به صورتی مجزا، تصویر را شناسایی می کند. به عنوان مثال، رنگ های روشن را کاملأ روشن و رنگ های تیره تر را تیره تر می سازد. از این جهت، تماشای صحنه های HDR از کیفیت بسیار بالاتری بهره مند شده و تصاویر به مراتب واقعی و طبیعی تر جلوه می نماید. این ویژگی به خوبی در تلویزیون ال ای دی X830F سونی گنجانده شده و به ارزش های این دستگاه حرفه ای اضافه کرده است.

درخشندگی تصاویر ۴K HDR

کمپانی پرآوازه سونی همواره سعی کرده است تا از امکانات مبتکرانه و کاربردی خوبی در دستگاه های خود استفاده کند. از این حیث، فن آوری Super Bit Mapping را با تلویزیون ال ای دی X830F سونی خود هماهنگ کرده است. این ویژگی باعث می شود تا تصاویر HDR 4K با درخشندگی و وضوح بیشتر و همچنین طیف های رنگی شادتر و زنده تر و نویزکمتری به نمایش درآید. علاوه بر آن، این قابلیت باعث می شود سطوح رنگی تا ۶۴ برابر افزایش یابد.

کشف جزئیات دقیق تر در کیفیت ۴K

به عنوان یکی دیگر از قابلیت های خوب نهاده شده در تلویزیون ال ای دی X830F سونی می توان به موتور پردازشگر ایکس ریلیتی پرو X-Reality PRO اشاره داشت. بر اساس این قابلیت تصاویر مختلف از رزولوشن های متفاوت با این تلویزیون سازگاری یافته است.

موتور ایکس ریلیتی پرو

همانطور که ذکر شد تلویزیون ال ای دی X830F سونی دارای موتور پردازشگر فوق پیشرفته  X-Reality PRO می باشد. این موتور موجب تولید انواع متفاوت کیفیت، برای تصاویر ویدئوی در اینترنت، بازی، فیلم از هر نوع منبع پخشی می باشد. از این روحتی پایین ترین کیفیت تصاویر فیلم های DVD و گوشی تبدیل به بهترین ها و ارائه خواهد شد.

رنگ های بیشتر با درخشندگی فوق العاده

با کمک تلویزیون ال ای دی X830F سونی می توانید رنگ های زنده ای را به مانند همان چیزی که در دنیای واقعی اطراف تان هست، تماشا کنید. این محصول دارای صفحه نمایش TRILUMINOS بوده و از این بابت گویی از پالت گسترده تری برای ارائه رنگ ها استفاده می کند.

به هرحال، ترکیب رنگ های تمام عیار و سایه های رویایی در صحنه ها، بسیار تحسین برانگیز بوده و نشان از ارزشمندی این دستگاه تمام حرفه ای را دارد.

هوشمندی خارق العاده

استفاده از دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت ( Google Assistant) در تلویزیون ال ای دی X830F سونی را ، شاید بتوان به عنوان برگ برنده این دستگاه به حساب آورد. اضافه شدن این قابلیت، تجربه بهره مندی از یک تلویزیون را به سطح جدیدی از خود رسانده است. این فن آوری می تواند دستوراتی در خصوص پخش محتواهای متفاوت به مانند شوهای تلویزیونی، فیلم و موزیک را اجرا کند.

همچنین شما می توانید یک اسم یا یک عبارت را گفته و از دستیار خود بخواهید تا وارد جستجو شده و محتوای مورد نظر شما را برای تان پیدا کند.

علاوه بر همه اینها، گوگل اسیستنت می تواند به سایر دستگاه های هوشمند خانه تان متصل شده و کنترل آن را در اختیار شما بگذارد.

دستیار آمازون الکسا ( دستیار شخصی)

این دستیار هوشمند نیز مبتنی به صوت می باشد و می تواند وظایف متنوع و گسترده ای را از جمله پخش موسیقی، روشن و خاموش کردن چراغ های خانه، کنترل لوازم هوشمند خانگی، قفل درب ها و… را انجام دهد.

ادغام این دستیار صوتی با تلویزیون ال ای دی X830F سونی، موقعیت هیجان انگیز و جالبی را در اختیار کاربران قرار داده است.

خودت به آسونی به کمک مقاله مرتب سازی شبکه های تلویزیون ، کانال های تلویزیونتو مرتب کن!

قابلیت نتفلیکس

پخش آنلاین فیلم و سریال های جهانی که توسط شرکت نتفلیکس ارائه می شود را نیز می توان به سایر امکانات تلویزیون ال ای دی X830F سونی اضافه کرد. با فراهم آمدن این قابلیت در دستگاه می توانید از سرگرمی های بروز دنیا لذت دوچندان ببرید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون و مانیتور است. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تی وی مانیتور تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های مانیتور و پنل های تی وی را دریافت نمایند. تعمیرات تلویزیون و مانیتور در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و کلیه برندهای موجود در بازار را پشتیبانی می کند. به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی، در این مرکز، تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورها و مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور در بخش زیر معرفی گشته‌اند.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩