اشتراک گذاری

تلویزیون های اولد ال جی

کمپانی قدرتمند و بنام ال جی، گزارش داد که در سه ماهه اول سال جاری رکورد بی نظیری را پشت سر گذاشته است. بر اساس این گزارش  میزان درآمد این کمپانی کره ای در سه ماهه نخست بالغ بر ۱۴٫۱ میلیارد دلار و سود عملیاتی حاصل از آن معادل  ۱٫۰۳ میلیارد دلار می باشد. شایان ذکر است، این رقم برای اولین بار در تاریخ تأسیس این شرکت کسب شده است.

کمپانی ال جی، در بخش تولید سیستم های صوتی و تصویری بسیار عالی عمل کرده است و سود عملیاتی این کمپانی بزرگ در سه ماهه نخست امسال به نسبت سه ماهه سال گذشته، ۷۶٫۵% افزایش داشته است.

تلویزیون های اولد ال جی

فروش فوق العاده تلویزیون های اولد ال جی

علت رشد فوق العاده درآمد

علت این رشد سریع در درآمد کمپانی کره ای ال جی، فروش بسیار خوب تلویزیون های ال جی اولد و Super UHD” LED 4K در بازارهای اصلی می باشد. اما از سویی دیگر، بزرگترین رقیب ال جی، کمپانی قدرتمند سامسونگ می باشد که بروی مجموعه ای از تلویزیون ها با کیفیت بالایی تمرکز کرده است.

کاهش درآمد سامسونگ در سه ماهه مشابه

اما درآمد سامسونگ در سه ماهه نخست سال جاری، کاهش چشم گیری داشته ، زیرا این کمپانی بزرگ، محصولات ارزان تر را از خط تولید خود خارج کرده است. به هر حال، این اتفاق در حالی افتاده است که  ال جی، همچنان به فروش تلویزیون های اولد ال جی خود ادامه داده است.

تعمیر تلویزیون ال جی خودتو به بهترین مرکز تعمیراتی بسپار!

افزایش فروش تلویزیون در سه ماهه دوم

البته هر دو کمپانی انتظار دارند که فروش تلویزیون های شان در سه ماهه دوم با افزایش چشم گیری رو به رو شود. چراکه، در این زمان به دلیل بزرگترین و جهانی ترین رویداد ورزشی یعنی جام جهانی ، بازارهای فروش تلویزون بسیار داغ تر خواهد بود. به تبع، در این میان تلویزیون های اولد ال جی، نیز سود بیشتری را برای صاحبان سرمایه خود به ارمغان خواهند آورد.

انتخاب سنجیده

به هرحال، در میان تمام دستگاه های صوتی و تصویری خانگی، تلویزیون های اولد ال جی از استانداردها و فن آوری های بسیار خوبی بهره مند شده و انتخابی هوشمندانه محسوب می شوند.

از سویی دیگر LG Display، که از زیر مجموعه های کمپانی بنام ال جی بوده و صفحه نمایش های OLED را برای این شرکت تولید میکند به تازگی اعلام کرده است، تقاضای پنل های OLED، در حال افزایش است. و این به معنای روند سعودی فروش تلویزیون های اولد ال جی می باشد.

این شرکت همچنین گزارش داد، به لطف تلاش ها و تحقیقات انجام شده، این پنل ها به شیوه ای کم هزینه تر تولید شده و توانسته است بسیار سودآور تر باشد.

انتخاب سنجیده

ارائه تکنولوژی جدید در تلویزیون های سامسونگ

اما در عین حال سامسونگ، تلویزیون های OLED را تولید نمی کند. در حال حاضر، این کمپانی تلویزیون های کوانتوم دات LED را تحت نام تجاری QLED به خط تولید رسانده و سعی دارند با اضافه کردن فن آوری MicroLED، بازار بهتری را در دست بگیرد.

معرفی تلویزیون The Wall

کمپانی سامسونگ در ماه ژانویه یک تلویزیون بسیار بزرگ ماژولار MicroLED به نام The Wall را در نمایشگاه CES معرفی کرد و قصد دارد تا ماه آگوست نمونه های آن را به فروش برساند.

تلویزیون The Wall  کمپانی سامسونگ، اولین تلویزیون ۱۴۶ اینچی ماژولار با فن آوری MicroLED در دنیا می باشد.

قابلیت های تلویزیون های اولد ال جی

تلویزیون های اولد ال جی دارای مزایای بسیار زیادی به نسبت تکنولوژی های قدیمی و سنتی دارند. این دستگاه ها بسیار نازک و سبک بوده و از زاویه دید ۱۸۰ درجه ای بهره مند می باشند.

از شاخصه های تلویزیون های اولد ال جی، کنتراست بالا می باشد که توانسته است کیفیت تصویر فوق العاده این دستگاه ها را به نسبت ال سی دی و نمایشگرهای ال ای دی در جایگاه بالاتری قرار داده است.

تعمیرات تلویزیون

در واحد تخصصی سرویس و تعمیرات تلویزیون همه امکانات برای اجرای بهترین خدمات به کاربران فراهم است. این واحد یکی از واحد های شلوغ و پر متقاضی است که تعمیرات انواع تلویزیون ها از ساده ترین آنها گرفته تا پیشرفته ترین آنها را در لیست کار های خود دارد.

همه ما می دانیم که در عصر حاضر انواع و اقسام شرکت های داخلی و خارجی به تولید انواع مختلف تلویزیون می پردازند که همه این مدل ها به مرکزی برای تعمیر، ترمیم و سرویس اختصاصی نیاز دارند. به همین دلیل است که در مرکز تعمیرات تلویزیون بدون در نظر گرفتن برند یک تلویزیون همه خدمات و سرویس های مربوط به آن را با استفاده از تجهیزات برتر و مدرن به کاربران ارائه می دهیم.

در حقیقت در این مرکز تعمیرکاران ما این قابلیت را دارند تا ایرادات و مشکلات انواع تلویزیون ها را بررسی و ریشه یابی کنند و بهترین گزینه را برای بهبود وضعیت آن به کاربر پیشنهاد دهند.

نمایندگی تلویزیون

برای اینکه یک خرید مطمئن داشته باشید، لازم است به یک نمایندگی رسمی و مجاز مراجعه کنید. در نمایندگی تلویزیون همه اصول و قوانین برای فروش یک دستگاه تلویزیون با کیفیت رعایت می شود. در این نمایندگی استاندارد سلیقه همه کاربران را لحاظ کرده ایم و همه برند های ایرانی و خارجی را همراه با خدمات پس از فروش اصل و شرکتی در اختیار کاربر قرار می دهیم.

همه کاربران این فرصت طلایی را دارند تا با شرکت در جلسات مشاوره ای رایگان در زمینه انواع و اقسام تلویزیون ها و ویژگی های منحصر هر یک از برند های ایرانی و خارجی، تصمیم بگیرند که متناسب با شرایط آنها کدام گزینه، مناسب ترین گزینه است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد فروش نمایندگی تلویزیون تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩