اشتراک گذاری

ورود به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ

تمامی قابلیت های مرتبط با تغییر کیفیت تصاویر و صدای تلویزیون در منوی آن قرار دارند. به جز منوی اصلی، منوی دیگری نیز درون تلویزیون های هوشمند امروزی تعبیه می شود که کمی تخصصی تر از منوی اصلی، کیفیت ساختار تصاویر و صدای قابل پخش را تغییر می دهد. در ادامه قصد داریم شما را با طریقه ی استفاده از منوی مخفی تلویزیون سامسونگ آشنا سازیم. همچنین در صورت بروز مشکل در تلویزیون سامسونگ امکان بهره مندی از مشاوره رایگان در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ وجود دارد.

منوی مخفی تلویزیون

کاربرد منوی مخفی تلویزیون سامسونگ

منوی مخفی تلویزیون سامسونگ دارای تنظیماتی است که معمولا برای تعمیرکاران کاربرد دارد. به طور کلی تمامی تنظیمات حرفه ای ابعاد و کیفیت تصویر و صدا در منوی مخفی دیده می شود. بخش تنظیمات تصویر شامل موارد مهمی چون شدت نور، میزان کنتراست، تعادل رنگ سفید، عمق سیاهی تصویر، مقدار روشنایی پس زمینه ی تصاویر و… می گردد. در بخش صدای تلویزیون نیز می توانید منحنی حجم، حداکثر و یا حداقل بم بودن صدا و یا قدرت پایه ی صدا را تنظیم کنید. در این بین گزینه ی مرتبط با آپدیت سیستم عامل تلویزیون هم حضور دارد.

نکته ی اصلی برای استفاده از منوی مخفی تلویزیون سامسونگ، عدم دستکاری گزینه هایی است که اطلاع چندانی از روند کاری آن ها ندارید. خوشبختانه تا قبل از تایید نهایی و ذخیره سازی حالت های جدید گزینه های موجود می توانید با خاموش و روشن کردن تلویزیون مانع از اعمال تغییرات شوید. البته تعمیرکاران پیشنهاد می کنند تنها زمانی به منوی مخفی تلویزیون Samsung وارد شوید که پیش زمینه ای درخصوص کار با منوی تنظیمات حرفه ای تلویزیون داشته باشید.

روش ورود به منوی مخفی تلویزیون Samsung

روش ورود به منوی مخفی تلویزیون

ورود به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ روش های متعددی دارد که عبارتند از:

آموزش ورود ب منوی مخفی
  • روش اول

 power off >> display >> pstd >> mute >> power on

  • روش دوم

 info >> menu >> mute >> power

  • روش سوم

 mute >> 1 >> 8 >> 2 >> power

  • روش چهارم

 std >> help >> sleep >> power

  • روش پنجم

sleep >> p.std >> mute >> power

3.5/5 (26 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩