اشتراک گذاری

تعمیرات تلویزیون فیلیپس

نمایندگی تعمیرات تلویزیون فیلیپس ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های تعمیر و بهسازی تلویزیون های فیلیپس به متقاضیان است. دارندگان تلویزیون فیلیپس، اعم از اولد، پلاسما، ال ای دی، ال سی دی و … می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال در دستگاه مورد استفاده شان، با نمایندگی تعمیر تلویزیون فیلیپس تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیرات تلویزیون را ثبت نمایند.

تخصصی ترین مرکز تعمیرات تلویزیون، در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ تعمیر و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون می‌باشد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون

تعمیر بک لایت تلویزیون فیلیپس

بک لایت همان نور پس زمینه تلویزیون است که وظیفه ی تشکیل تصاویر مختلف را برعهده دارد. کارایی این بخش از تلویزیون یا همراه لامپ های فلورسنت شکل می گیرد. در واقع بک لایت  به وسیله ی  لامپ های فلورسنت، نور مورد نیاز را به پنل سیستم تابانده و پیدایش تصاویر در تلویزیون را ممکن می سازد. در اغلب موارد خرابی بک لایت با کم نور شدن صفحه ی نمایش تلویزیون و قطعی ناگهانی تصویر نمایان می شود. به دلیل ارتباط مستقیم بک لایت با پنل تلویزیون، نحوه ی تعمیر این بخش حائز اهمیت است.

شکل گیری اقدامات تعمیراتی ناشیانه برای تعمیر بک لایت می تواند باعث از کار افتادگی کامل اجزای پنل تلویزیون شود. نمایندگی تعمیر تلویزیون فیلیپس با به کارگیری تجهیزات فنی مدرن و مرتبط با مدل تلویزیون معیوب، مراحل بازیابی عملکرد بک لایت دستگاه را براساس پارامترهای استاندارد انجام داده و به همراه گارانتی عرضه می دارد.

خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون فیلیپس

نمایندگی تعمیرات تلویزیون Philips ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات تلویزیون های فیلیپیس به متقاضیان است. این مرکز متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها سرویس های تخصصی مرتبط با یک محصول به مراجعان ارائه می گردد. (شایان ذکر است غالب سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان و تعمیرکاران تلویزیون بصورت سرویس در محل ارائه می گردد).

شما کاربران گرامی می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی نمایندگی تعمیر تلویزیون فیلیپس در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید. خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به مدل واشکالی خاص نیست و کلیه دستگاه های تلویزیون را پشتیبانی می کند. برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز عبارت است از:

تعمیر تلویزیون ال سی دی فیلیپس

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل‌های LCD، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر تلویزیون ال سی دی در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است. در هر حال اگر به هر دلیل ال سی دی تلویزیون شما دچار شکستگی گشته و نیاز به تعویض آن دارید می توانید به نمایندگی تعمیرات تلویزیون فیلیپس مراجعه کرده و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه را مرتفع سازید.

تعمیر تلویزیون اولد Philips

کاربران تلویزیون های اولد به خاطر داشته باشند که در صورت بروز هرگونه نقص و ایراد در دستگاه، از اقدام خودسرانه جهت تعمیر و ترمیم آن خودداری نمایند. اقدامات خودسرانه کاربر بر روی دستگاه نه تنها خطاهای موجود در دستگاه را مرتفع نخواهد ساخت، بلکه امکان آسیب‌ به دیگر بخش‌های دستگاه و شدیدتر شدن اختلال آن را فراهم می‌آورد. سرویس های مرتبط با این دستگاه نیز با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون فیلیپس قابل دریافت است.

تعمیر تلویزیون اولد philips

تعمیر تلویزیون ال ای دی فیلیپس

در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون LED ، پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی ال ای دی پیاده می گردد.

تعمیر تلویزیون پلاسما philips

خرابی های پیش آمده در پنل های پلاسما عمدتاً به صورت عدم وجود صدا یا تصویر و گاه نیز هر دو اینها می‌باشد. اشکال رایج دیگری که تعمیر تلویزیون پلاسما را ضروری می سازد مشاهده خطوط عمودی در تصویر بوده است. در هر حال سرویس های تخصصی این محصول نیاز با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون فیلیپس قابل دریافت است.

 نمایندگی تعمیرات تلویزیون فیلیپس

نمایندگی تعمیرات تلویزیون فیلیپس و گارانتی خدمات

گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تلویزیون فیلیپس به دو دلیل صورت گرفته است. یک، اطمینان از سطح کیفی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر تلویزیون های Philips و دوم، برخورداری این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات و زبده ترین کارشناسان. تلفیق این دو مجموعه سبب گشته تا مراجعان به تخصصی ترین مرکز تعمیرات تلویزیون، بالاترین سطح کیفی خدمات را دریافت نمایند و دستگاههای خویش را بی‌هیچ فوت وقتی و به بهترین شکل ممکن تعمیر و یا خریداری نمایند.

در حوزه تعمیرات تلویزیون، کارشناسان ما اقدام به اِعمال برخی گردگیری ها و سرویس های بهسازی در حین تعمیر می نمایند که این امر سبب بازیابی کیفیت اولیه محصول و بی عیب و نقص گشتن آن می شود؛ به گونه ای که غالب دستگاه های تعمیر شده در نمایندگی تعمیرات تلویزیون، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و کارآمد می گردند.

واحدهای تعمیرات تلویزیون فیلیپس

بدیهی است که دستگاه های تلویزیون علی رغم کیفیت بالای ساخت و عملکردشان، همانند بسیاری از دستگاه های الکترونیکی دیگر، در اثر استفاده مداوم یا به سبب اختلال در سیستم برق و منبع تغذیه یا بنابر هر دلیل دیگری، دچار اختلال و افت در عملکرد گردند؛ درست در همین زمان است که پای یک تعمیرگاه و تعمیرکار تلویزیون خوب به میان می‌آید و دارنده دستگاه درصدد برمی آید تا تلویزیون معیوب خویش را به یک مرکز تعمیر تلویزیون فیلیپس انتقال دهد. مرکز تعمیرات تلویزیون با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات و ابزارآلات تعمیر و نیز یکی از حرفه‌ای‌ترین کادر‌های تعمیر تلویزیو  قادر به رفع و حل تمامی مشکلات ایجاد شده در تلویزیون  گشته است. واحدها ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیر تلویزیون  در بخش زیر معرفی می گردند.

مرکز تخصصی تی وی مانیتور

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون و مانیتور است. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تی وی مانیتور تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های مانیتور و پنل های تی وی را دریافت نمایند.

تعمیرات تی وی مانیتور در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و از تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است، پشتیبانی می کند. در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورهای مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩