اشتراک گذاری

تعمیرات تلویزیون ال سی دی

تعمیرات تلویزیون ال سی دی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور است که به پشتوانه مهارت و تخصص کارشناسان حاضر در این مرکز در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. با وجود تجهیزات پیشرفته و هوشمند در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور امکان تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات انواع پنل تلویزیون فراهم شده است. در این میان، مهندسان و کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون ال سی دی با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در این دستگاه هستند و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را به متقاضیان ارائه می دهند.

شایان ذکر است در صورتی که به هر دلیل، کاربر امکان حضور در مرکز تعمیر تلویزیون را نداشته باشد، می تواند سرویس های مورد نیاز جهت بهسازی عملکرد دستگاه را با استفاده از سرویس در محل تی وی مانیتور دریافت نماید. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون ، خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی دستگاه پیاده می سازند.

تعمیرات تلویزیون ال سی دی در محل

یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تعمیرات تی وی مانیتور، امکان اعزام کارشناسان تعمیر به محل می‌باشد. در این سرویس دیگر نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و تمامی تعمیرات تلویزیون ال سی دی در محل انجام می‌پذیرد. تعمیرکاران اعزام شده جهت سرویس تلویزیون در محل، گروهی از مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر می‌باشند که به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر قادر به عیب‌یابیِ کارشناسی و تخصصی تلویزیون و تعمیر آن می‌باشند.

بنابراین در صورتی که تلویزیون شما به هر دلیل دچار افت عملکرد و خرابی شده است اما امکان جابجایی و انتقال آن را به تعمیرگاه ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سرویس در محل است. برخی از مزایای استفاده از سرویس « تعمیرات تلویزیون ال سی دی در محل» عبارتند از: کاهش هزینه‌های تعمیر، پیشگیری از وقوع برخی رویدادهای ناخواسته نظیر شکستگی و آسیب تلویزیون در حین جابجایی، نظارت بر کار تعمیرکاران تلویزیون، صرفه‌جویی در زمان و … .

علائم خرابی تلویزیون ال سی دی

خیس شدن پنل ال سی دی

در صورت خیس شدن پنل تلویزیون می‌بایست بلافاصله دستگاه را خاموش کرده و از روشن کردن مجدد آن خودداری کنیم. در صورتی که تلویزیون  در زمان خیس شدن خاموش است ان‌را به همان حالت رها کرده و به هیچ عنوان روشن نکنیم زیرا پنل های ال سی دی و ال ای دی به شدت در مقابل رطوبت آسیب پذیر هستند.

دیر روشن شدن تلویزیون

بروز این اختلال بیشتر به دلیل وجود مشکلاتی در برد تغذیه می‌باشد. اکثر قریب به اتفاقِ تعمیراتِ این بخش، رضایت‌بخش و منجر به بازگشت تلویزیون به وضعیت اولیه می‌گردند.

کم‌نور شدن ال سی دی

بروز این اشکال مربوط به بک‌لایت و یا برد اینورتر دستگاه است. جهت انجام تعمیرات در این بخش حضور کارشناسان تعمیرات تلویزیون ال سی دی  ضروری است.

پرش تصویر ال سی دی

پرش تصویر و جابجایی‌های ناگهانی آن بر روی مانیتور، به دلیل بروز اختلالاتی است که در پنل صورت گرفته‌اند که در اینصورت پنل می‌بایست تعویض گردد.

روشن شدن گاه و بیگاه تلویزیون و روشن ماندن نقطه پاور

بروز این اشکال ممکن است مربوط به بخش بُرد پاور یا بُرد مین تلویزیون ال سی دی  ‌باشد که امکان تعمیر هر دو آن‌ها وجود دارد. مشکلات این دو بخش با تعویض قطعات نیمه‌هادی نیم‌سوز شده رفع می‌گردد.

وجود لکه‌های سیاه بر روی تصویر lcd

این مشکل احتمالاً مربوط به بک‌لایت دستگاه است. جهت اطمینان می‌بایست دستگاه توسط کارشناسان تعمیرات تلویزیون ال سی دی بررسی گردد.

خاموشی تلویزیون lcd

وجود چنین مشکلی در دستگاه بیشتر مربوط به برد پاور تلویزیون و خرابی آی‌سی‌های سازنده ولتاژ برد پاور می‌باشد. جهت تعمیر این بخش می‌بایست قطعات فرسوده‌ای که سبب خرابی شده‌اند را تعویض کرد. در صورت سالم بودن برد پاور، این احتمال می‌رود که خرابی از برد مین تلویزیون باشد که به علت نوسان برق به وجود آمده است. خرابی دستگاه های دیگر مانند ریسور نیز باعث سوختگی برد مین می شود که دراینصورت می‌بایست حتماً دستگاهای دیگر برای جلوگیری از خرابی مجدد تست شوند.

شکستن ال سی دی

آسیب مانیتور تلویزیون  (ال‌سی‌دی یا ال‌ای‌دی) به دلیل برخورد با یک شی تیز: تنها راه‌حل موجود در این بخش تعویض مانیتور با یک مانیتور جدید و اورجینال می‌باشد. وجود خطوط عمودی یا افقی بر روی صفحه مانیتور تلویزیون: بروز چنین اشکالاتی در ال سی دی تلویزیون  به دلیل مشکلاتی است که در بخش پنل ایجاد شده است. به منظور حصول اطمینان از این وضعیت، بررسی‌های بیشتر توسط کارشناسان تعمیرات تلویزیون ال سی دی ضرورت دارد. در صورتی که خرابی پنل تأیید گردد، پنل با جایگزین اورجینال تعویض خواهد گشت.

مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون ال سی دی

در مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون ال سی دی، پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی ال سی دی پیاده می گردد. به طور کلی اشکالاتی که در تلویزیون های ال سی دی ایجاد می شود بسیار گسترده است.

آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده تصویر می‌شود)، خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و … بخشی از اشکالاتی است که در تلویزیون های ال سی دی ایجاد می شود و تعویض و یا تعمیرات تلویزیون ال سی دی را ضروری می سازد. به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل در این وضعیت تعویض کامل پنل تلویزیون است.

تعویض پنل تلویزیون ال سی دی

طیف مشکلاتی که در پنل تلویزیون ال سی دی ایجاد می شوند، بسیار گسترده هستند. گاهی امکان دارد آسیب های وارده بر پنل و محدوده ی مشکلات آن در حدی باشد که تعمیرات تلویزیون ال سی دی موثر واقع نشود. به طور کلی ایرادهایی که در اثر ضربه و موارد مشابهی چون خراشیدگی در پنل تلویزیون به وجود می آیند، قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل پیش رو برای استفاده ی دوباره از تلویزیون تعویض کامل پنل است. نمایندگی تی وی مانیتور مجموعه ای تخصصی و معتبری است که در صورت ضرورت فرآیند تعویض، جایگزینی قطعه ی معیوب را نمونه ی اورجینال انجام می دهد تا هیچ گونه افت کیفیتی شامل حال تلویزیون نگردد.

تعمیرات تلویزیون

وجود یک مرجع تخصصی در زمینه تعمیرات تلویزیون سبب میگردد تا هر یک از کاربران بی هیچ دغذغه‌ای نسبت به خرید دستگاه مورد نیاز خویش اقدام نمایند زیرا این اطمینان را دارند که درصورت بروز هرگونه نقص و خرابی در دستگاه، این امکان در مرجع تخصصی تعمیرات تلویزیون فراهم گشته است تا با اِعمال پاره ای از تعمیرات آن را، تعمیر و بازیابی کرد. مرکز تعمیرات تلویزیون با سالها تجربه و سابقه فعالیت در زمینه تعمیر و ترمیم قطعات آمادگی دارد تا تمامی مدلهای تلویزیون را در اسرع وقت و با قیمت مناسب تعمیر و ترمیم نماید. هدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به مدل و برندی خاص نیست و کلیه محصولات را شامل می گردد.

تعمیرات تلویزیون ال سی دی، تعمیرات تلویزیون ال ای دی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است. کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون از زمان تعمیر تا اصلاح و راه‌اندازی مجدد دستگاه، با شما همراه خواهند بود. پارتهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات تلویزیون عبارتند از: تعمیرات تلویزیون ال سی دی و ال ای دی توشیبا، تعمیرات انواع تلویزیون پاناسونیک، تعمیرات تلویزیون شارپ، تعمیرات تلویزیون سامسونگ، تعمیرات تلویزیون سونی، تعمیرات تلویزیون ال جی، تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن و … .

واحدهای تعمیرات مانیتور

مرکز تعمیرات مانیتور درصدد برآمده تا با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات تعمیر و بازیابی و زبده ترین کارشناسان تعمیر، تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بهبود و بهسازی مانیتور را به کاربران ارائه نماید. شما نیز می توانید با حضور در این مرکز و یا از طریق سیستم سرویس در محل مانیتور از تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات مانیتور بهره مند گردید و شاهد بازگشت کیفیت دستگاه های کارکرده خویش باشید.‌ جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات مانیتور و خدمات ارائه شده در هر یک از انها به بخش زیر مراجعه نمایید.

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون و مانیتور است. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تی وی مانیتور تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های مانیتور و پنل های تی وی را دریافت نمایند. تعمیرات تی وی مانیتور در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و از تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است، پشتیبانی می کند.

در این مرکز به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورهای مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، تعمیرات تلویزیون ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

4.3/5 (3 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید