اشتراک گذاری

تعمیر تلویزیون شیائومی

تعمیر تلویزیون شیائومی در زمان بروز مشکل برای دستگاه و در نمایندگی های مجاز انجام می شود. ممکن است شما نیز با اختلالاتی در عملکرد تلویزیون روبرو شده و دچار نگرانی شوید. اما در این شرایط توصیه می شود با نمایندگی تعمیرات تلویزیون که دارای تکنسین های متخصص است، تماس گرفته و درخواست کمک کنید. در ادامه به ذکر جزئیات بیشتر در مورد تعمیرات تلویزیون شیائومی می پردازیم.

تعمیر تلویزیون شیائومی

تعمیر تلویزیون شیائومی در محل

یکی از خدماتی که توسط نمایندگی تعمیرات تلویزیون شیائومی به کاربران ارائه می شود، تعمیر تلویزیون شیائومی در محل یا منزل است. در صورتی که مشکل تلویزیون شما جزئی بوده و در زمان کوتاه برطرف شود، اقدامات توسط متخصصان در محل انجام می شود. اما چنانچه تعمیرات دستگاه زمان بر بوده و به دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته نیاز باشد، آن را به تعمیرگاه انتقال داده و مشکل را رفع می کنند.

علائم خرابی تلویزیون شیائومی

در تلویزیون شیائومی علائم و نشانه هایی وجود دارد که باعث می شود متوجه خرابی دستگاه و تعمیر تلویزیون شیائومی شوید. این علائم از قرار زیر هستند:

  • تصویر تلویزیون شیائومی دچار پرش می شود.
  • تلویزیون صدا ندارد.
  • صفحه نمایش تلویزیون سیاه شده است. تلویزیون شیائومی ویروسی شده است.
  • تلویزیون روشن نمی شود.
  • تلویزیون صدا داشته اما تصویر ندارد.
  • تلویزیون روشن می شود و پس از نمایش لوگوی شیائومی، صفحه آن سیاه می شود.
  • روی تصویر تلویزیون خطوط رنگی افقی یا عمودی مشاهده می شود.
  • تلویزیون هنگ کرده است.

تعمیر مشکل پرش تصویر تلویزیون شیائومی

پرش تصویر تلویزیون شیائومی باعث پر پر زدن تصویر  از راست یا چپ شده و به پنل آن مربوط می شود. در هنگام بروز این مشکل باید از تکنسین های متخصص تعمیرات تلویزیون درخواست کمک کرده تا به عیب یابی دستگاه پرداخته و قطعات معیوب آن را تعویض کنند.

خاموش و روشن شدن تلویزیون شیائومی

ممکن است در مواقعی تلویزیون شیائومی روشن شود و پس از نمایش لوگوی شیائومی، خاموش می شود. این مشکل ریشه در خرابی مین برد، ایراد در سی پی یو، خرابی بک لایت یا اختلال در پنل دستگاه دارد. در صورتی که با این مشکل روبرو شدید باید برای تعمیر تلویزیون شیائومی اقدام نمایید.

مشاهده خطوط رنگی عمودی یا افقی در تصویر تلویزیون شیائومی

زمانی که خطوط رنگی عمودی یا افقی در تصویر تلویزیون شیائومی مشاهده کردید، باید برد آن را مورد بررسی قرار دهید. با تجمع گرد و غبار و نفوذ مایعات به داخل تلویزیون، ممکن است درگاه های کابل LVDS سولفاته شده و سیگنال های آن با مشکل روبرو شوند. در این شرایط توصیه می شود به صورت ناشیانه اقدام به تعمیرات تلویزیون نکرده و از متخصصان درخواست کمک کنید.

کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون شیائومی

چنانچه با کم نور شدن صفحه نمایش دستگاه روبرو شدید، پیش از اقدام برای تعمیر تلویزیون شیائومی، باید تنظیمات تلویزیون و میزان نور و کنتراست و روشنایی آن را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که مشکلی در این بخش وجود نداشت، باید بک لایت دستگاه را بررسی کنید.

تعمیر تلویزیون شیائومی با مشکل ویروسی شدن

تلویزیون های هوشمند همانند سایر وسیله ها می توانند به ویروس آلوده شوند. در این شرایط باید اقدام به ریست نرم افزاری دستگاه کرده و در صورت عدم رفع مشکل، باید توسط یک تکنسین مجرب مورد بررسی و عیب یابی قرار بگیرد.

صدا داشتن و تصویر نداشتن تلویزیون شیائومی

در مواقعی ممکن است تلویزیون شیائومی صدا داشته ولی تصویر نداشته باشد. این مشکل ناشی از خرابی بک لایت دستگاه بوده و با سوختن لامپ های بک لایت، صفحه نمایش تلویزیون تاریک می شود. در این شرایط باید از تکنسین ها درخواست تعویض لامپ های بک لایت کنید.

ریست شدن ناگهانی تلویزیون های شیائومی

با ریست شدن ناگهانی تلویزیون شیائومی باید برای تعمیر تلویزیون شیائومی اقدام نمایید. چرا که این مشکل به منبع تغذیه یا برد پاور دستگاه بازمی گردد. برای رفع مشکل باید از متخصصان درخواست عیب یابی و تشخیص سریع و رفع آن را نمایید.

چشمک زدن چراغ پاور و روشن نشدن تلویزیون شیائومی

زمانی که چراغ پاور تلویزیون چشمک می زند و تلویزیون روشن نمی شود، یک بار اقدام به جدا کردن دستگاه از برق کرده و مجددا آن را متصل کنید. در مواقعی که تلویزیون هنگ کرده باشد، با این اقدام مشکل رفع می شود.

هزینه تعمیر تلویزیون شیائومی

تعمیر تلویزیون شیائومی یکی از خدمات مهمی است که از سوی کاربران تقاضای بسیاری برای آن وجود دارد. این خدمات دارای هزینه های متفاوتی هستند. چرا که قیمت تعمیر قطعات مختلف دستگاه با یکدیگرمتفاوت است. در صورتی که تعمیر دستگاه جزئی بوده، هزینه تعمیر آن کمتر است.

اما چنانچه قطعات دچار ایرادات جدی شده باشند، هزینه تعمیر آن ها نیز بالاتر می رود. از این رو هزینه تعمیرات تلویزیون شیائومی به نوع مشکل قطعه، نوع قطعه معیوب، امکان تعمیر یا تعویض قطعات و قیمت روز قطعات تلویزیون بستگی دارد.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩