اشتراک گذاری

تعمیر تلویزیون در تهران

تعمیر تلویزیون در تهران، در خدمت کاربرانی است که در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران نیاز مند تعمیرات تلویزیون هستند. تهرانی های عزیز  در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی دستگاه تلویزیون می‌توانند در مرکز تخصصی نمایندگی تعمیر تلویزیون حضور یافته و پس از مراجعه به پارت تخصصی مربوطه سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. (توصیه می‌شود با توجه به اینکه مرکز تخصصی تی وی مانیتور، برخوردار از پنج شعبه در شهر تهران است، جهت مراجعه، نزدیکترین مرکز به محل سکونت، کار، اداره و … مدنظر قرار گیرد).

در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه وجود نداشته باشد، خدمات مرتبط با تعمیرات تخصصی تلویزیون در تهران، به صورت سرویس در محل ارائه می‌گردد. متقاضیان این سرویس کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با مرکز تخصصی تی‌وی مانیتور تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات تعمیرات تلویزیون در تهران –جز در مواردی معدود- مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیرات تلویزیون در تهران

تعمیرات تلویزیون غرب تهران

درصورتی که تلویزیون شما با مشکل روبه‌رو شده است می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی تعمیرات تلویزیون بسپارید؛ نمایندگی تعمیرات تلویزیون بدون هیچ گونه محدودیتی از نظر نوع برند یا مدل تلویزیون، خدمات عیب‌یابی و تعمیرات این دستگاه را به شما ارائه می‌دهد، تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا کارشناسان و تکنسین‌های متخصص آن به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و این خدمات را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه دهند؛

علاوه‌بر این می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعب این مرکز مراجعه کنید؛ نمایندگی تعمیرات تلویزیون غرب تهران، خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی انواع مدل‌های تلویزیون را به تمامی کاربرانی که در منطقه غرب تهران از پونک گرفته تا ستارخان، صادقیه، جنت آباد، گیشا، طرشت و … سکونت دارند ارائه می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون در ستارخان

تلویزیون شما نیاز به تعمیر صفحه نمایش دارد؟ صدای آن مشکل داشته و یا اینکه با خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون مواجه هستید؟ تمامی این مشکلات در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ستارخان با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و فناوری های روز دنیا برطرف می گردد. این مجموعه، شعبه مرکزی تعمیرات تلویزیون در تهران می باشد.

عزیزان ساکن در این محدوده می توانند از طریق تماس تلفنی با کارشناسان، تلویزیون خویش را در محل تعمیر نمایند. قابل توجه است که این نمایندگی در فرآیند تعمیر تلویزیون از قطعات اصلی و فابریک استفاده می کند. از این رو پس از تحویل دستگاه به کارشناسان، در نهایت دستگاهی سالم و باکیفیت تحویل خواهید گرفت.

تعمیر تلویزیون در امیر آباد

شعبه ی اکسپرس نمایندگی تعمیر تلویزیون در امیر آباد واقع شده است. خدمات تعمیر تلویزیون در امیر آباد در محل و منزل مشتری انجام شده و نیاز به مراجعه ی حضوری نیست.  اما کاربرانی که قصد مراجعه به این شعبه را دارند ، امیر آباد یکی از محله‌های مرکزی شهر تهران در منطقه 6 تهران است. نام خیابان اصلی آن خیابان کارگر شمالی می باشد.  از بزرگراه همت و شهرک ولفجر و محدوده انرژی اتمی شروع می‌شود تا میدان و ایستگاه راه آهن تهران امتداد دارد.

تعمیر تلویزیون در امیر آباد و ستارخان

تعمیرات تلویزیون در ولیعصر

برای تعمیر تلویزیون خود نه نیازی به حمل و نقل آن دارید و نه نیاز به رفت و آمد در مسیرهای پرترافیک ولیعصر دارید. تنها از طریق یک تماس تلفنی با شعبه تعمیرات تلویزیون در ولیعصر، دستگاه خود را در هرکجا که هستید تعمیر کنید. تخصص کارشناسان این مرکز، تعمیر انواع قطعات تلویزیون از هر برندی می باشد.

این کارشناسان از دوره های آموزشی تخصصی تعمیر تلویزیون مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار گشته اند و از ریز و درشت مشکلات تلویزیون آگاهی دارند. اگر قصد تعمیر تلویزیون خود را دارید همین حالا تلفن را برداشته و شماره درج شده در بالای همین صفحه را شماره گیری کنید. در اسرع واقت تعمیرکار این مرکز به محل شما اعزام می گردد.

تعمیرات تلویزیون در سعادت آباد

تعمیر مین برد، تعمیر اسپیکر، تعویض برد پاور، تعمیر پنل، عیب یابی و رفع مشکل تلویزیون خاموش شده، رفع مشکلات مربوط به سیگنال نداشتن تلویزیون، تعویض بک لایت، تعمیر پورت های USB و HDMI تلویزیون و غیره را در نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهران تجربه کنید. این مرکز شش شعبه در تهران دارد که شعبه غرب این مرکز در سعادت آباد واقع شده است. با مراجعه به این مرکز تلویزیون خود را با استفاده از بهترین قطعات و با گارانتی معتبر تعمیر نمایید.

تعمیرات تلویزیون در پیروزی

مشکلاتی مانند پرش تصویر، قطع و صل شدن صدا، خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، بروز خطوط رنگی در بالای صفحه نمایش، ایجاد خطوط عمودی و تاریک شدن تصویر تلویزیون از نشانه هایی است که باید تلویزیون توسط افراد متخصص و ماهر مورد بررسی قرار گیرد. اشکال در پنل، مین برد، برد پاور، بلندگو و بک لایت می تواند باعث بروز چنین مشکلاتی شده باشد. تشخیص قطعه آسیب دیده تنها پس از عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان صورت می گیرد. در نمایندگی تعمیرات تلویزیون در پیروزی، تیمی از باتجربه ترین تکنسین های فنی حضور دارند که با استفاده از تجهیزات مدرن، تلویزیون را عیب یابی و قسمت آسیب دیده را تعمیر می کنند.

تعمیرات تلویزیون در رسالت

اگر از تلویزیون های LED، LCD، OLED، QLED با کیفیت های HD، FULL HD و 4K استفاده می کنید حتما به این نکته توجه دارید که این نوع تلویزیون ها از حساسیت و آسیب پذیری بیشتری نسبت به تلویزیون های قدیمی برخوردار هستند. هر گونه بی احتیاطی در حمل و نقل، استفاده نامناسب از دستگاه، وارد شدن ضربه به آن و مواردی از این قبیل می تواند آسیب های جدی به این تلویزیون ها وارد کند.

شکستگی پنل، خرابی مین برد و سوختن بک لایت از مهمترین مشکلاتی است که ممکن است برای تلویزیون های نسل جدید به وجود آید. رفع مشکلات مذکور نیازمند تخصص و مهارت لازم بوده و تعمیرکار باید با ساختار این تلویزیون ها آشنایی کامل داشته باشد. از این رو در شعبه تعمیرات تلویزیون در رسالت، بهترین تکنسین های فنی تعمیر تلویزیون گزینش شده اند تا خدمات مطلوبی به متقاضیان ارائه کنند.

تعمیرات تلویزیون در میرداماد

تفاوتی ندارد که تلویزیون شما مربوط به کدام یک از برندهای موجود در بازار باشد چراکه تمامی برندهای سازنده تلویزیون در این مرکز تحت پوشش تعمیرات تخصصی خواهند بود. تعمیر انواع LED و LCD ال جی، سامسونگ، سونی، پاناسونیک، توشیبا، شارپ، اسنوا و غیره در نمایندگی تعمیرات تلویزیون انجام شده و در هرکجا از تهران می توانید برای رفع مشکل دستگاه خود به یکی از شعب این نمایندگی مراجعه کنید.

شعبه میرداماد، برای افرادی که ساکن این منطقه و محدوده های اطراف آن هستند، از نظر دسترسی بسیار مناسب بوده و می توانند خدمات مورد نیاز خود را حتی از طریق تماس تلفنی دریافت کنند.

تعمیر تلویزیون در فرجام

یکی از کارگاه های بزرگ مرکز تعمیرات تلویزیون در تهران واقع در فرجام است. این کارگاه مجهز به تمامی ابزار و تجهیزات تعمیرات تلویزیون بوده و در صورت نیاز به تعمیرات در کارگاه تلویزیون شما به این کارگاه انتقال داده شده و مورد تعمیرات تخصصی قرار می گیرد.

موقعیت مکانی تعمیر تلویزیون در فرجام غربی ، خیابان فرجام غربی در منطقه 4 تهران واقع شده‌است و از محله‌های علم و صنعت، نیروی دریایی و نارمک عبور می‌کند. و مکان‌های مهمی مانند شورایاری و سرای محله علم و صنعت در آن واقع شده‌اند.

خیابان فرجام غربی به معابر مهمی مانند بزرگراه باقری، هنگام، فرجام شرقی، دکتر آیت، سراج (مظفری نیا)، طرقی، حیدرخانی، شهید طباطبائی نسب، اردیبهشت، نیروی دریایی، شهید برادران احد زاده، عبادی، رفیعی، بوعلی، برادران باقری، صالحی، آزادگان، چهل و نهم، نظامی، والائیان و همچنین آبگون متصل گردیده است.

درخواست تعمیرات تلویزیون در تهران (تعمیر تلویزیون در منزل)

در صورت بروز خرابی در تلویزیون و عدم امکان جابجایی آن، می‌توان از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وب سایت، با کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون در تهران تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر تلویزیون در منزل، محل کار، شرکت و … را ثبت کرد. بلافاصله پس از تماس متقاضی و ثبت درخواست، کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون، هماهنگی‌های لازم را انجام داده و در آدرس ثبت شده حضور می‌یابند. کارشناسان اعزامی مجموعه‌ای از قطعات و لوازم جانبی دستگاه را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات معیوب اقدام نمایند. این امر سبب صرفه‌جویی در زمان و سرعت بخشی به روند تعمیرات تلویزیون در تهران صورت گرفته است و کاربران را از سردرگمی برای خرید قطعه مناسب و اورجینال رها خواهد کرد.

خدمات تعمیرات تلویزیون در تهران

خدمات ارائه شده توسط کارشناسان تعمیرات تلویزیون در تهران منحصر به سرویس و نوع خاصی از تلویزیون نیست و کلیه خدمات مرتبط با این دستگاه را شامل می‌گردد. تعمیر تخصصی گیرنده دیجیتال، تعمیر تخصصی پنل  LCD – LED (بویژه پنل‌های آب خورده)، تعمیر تخصصی سینما خانواده، تعمیر تخصصی تلویزیون های PLASMA – LCD – LED – ۳D – ۴K، نصب و ارائه سرویس  USB روی تمام سیستم های صوتی و آمپلی فایرها، تعمیر DVD HI FI COMPONENT SYSTEM، حمل و نقل دستگاه های معیوب شما به تعمیرگاه و بالعکس، تامین قطعات اورجینال تلویزیون‌های سامسونگ، سونی، پاناسونیک، الجی و … برخی دیگر از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان تعمیرات تلویزیون در تهران است.

شماره تماس نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهران

راه‌های ارتباطی نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهران در ذیل این وبسایت درج شده است. به علاوه بخشی با نام «تماس با ما» در بالای صفحه وجود دارد که با لمس آن می‌توانید شماره‌های تماس نمایندگی تعمیرات تلویزیون را مشاهده نمایید. توصیه می‌شود پیش از تماس به آدرس شعب درج شده در وبسایت توجه نمایید و جهت تماس، شعبه‌ای را برگزینید که کمترین فاصله مکانی را با شما دارد. توجه به این نکته ضمن سرعت‌بخشی به روند ارائه تعمیرات تلویزیون، صرف‌جویی در زمان و هزینه را نیز برای شما در پی خواهد داشت.

نکته دیگر آنکه در صورت امکان پس از تماس با کارشناسان تعمیرات تلویزیون در تهران، نوع اشکال پیش آمده و دستکاری‌های احتمالی انجام شده بر روی دستگاه را با کارشناسان در میان بگذارید. تأکید بر این مسئله از آنروست که برخی از اشکالات پیش آمده در تلویزیون نیازی به حضور تعمیرکار تلویزیون ندارد، و با اندک راهنمایی و دستکاری تنظیمات دستگاه قابل رفع است.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تلویزیون در تهران تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های تلویزیون را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در این مرکز به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد.

تعمیرات تلویزیون در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و دربردارنده‌ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در این مرکز  -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پانل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات تلویزیون در بخش زیر معرفی شده است.

مرکز تخصصی تی وی مانیتور

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون و مانیتور است. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تی وی مانیتور تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های مانیتور و پنل های تی وی را دریافت نمایند. تعمیرات تی وی مانیتور در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و از تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است، پشتیبانی می کند.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩